-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Meg a visszapillantós rendszámos és a visszapillantós autófelismerő-játék autópályán! Persze Trabival könnyű volt, hogy megjelenik egy autó a visszapillantóban, és amire elmegy mellettünk, meg kell mondani a márkát/típust, mert ugye értelemszerűen az autópálya forgalmának 95%-a elment mellettünk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Ezzel azért egyet tudok érteni, pedig vágyok egyet, már csak kíváncsiságból is. De én nem mindig hozok racionális döntéseket. Pl. kiszálltam egy 4,5-6 liter fogyasztó Toyotából és beleültem egy 10-13 litert zabáló malackába.
Tribeca akkor jó, ha nem első számú autó. Mondjuk van egy kisebb, szaladgálós, munkába járós is, amit lehet ütni-vágni a városi forgalomban, a Tribeca meg megmarad a nagy, családi vonulónak.(ó\_!_/ó)
-
ludsimon
veterán
Közben látom mire mondod. Nagyon faszantosan fokozatmentes szó szerint. 😄
Én azért szeretem a cvt t mert baromira hatékony és praktikus.
Mindig abban a tartományban van a motor ahogy a gazpedalnak megfelelően akarom kivenni a motorból az erőt.Pont mint egy elektromos autó.
Csodálom hogy nem terjedt még el és miért óckodnak tőle emberek.Oké, constans hallgatni egy tartományban a motorhangot nem túl izgalmas, de kinek mi.
A halk elektromos autóhoz is hozzá lehet szokni. Városba nem is kell zummoges.
undefined
-
Qru
MODERÁTOR
Érdekes mennyire mások a prefernciák, aki újként megvette az a full fapadosat (Active) vette és ezt az egyet húzta be az extralistán: a világos beltér plüss fotelekkel.
A színért nem de a feláras szövetért viszont nagyon hálás vagyok, mert sokkal kellemesebb mint az alap ülés ami ehhez képest egy olcsó tejfölöspohár anyagból van.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
outsiders
aktív tag
D5 nem rossz konstrukció, főleg a régebbiek. A 2005 utáni blokkokban valamelyik alkatrész (swirl chamber arm) műanyag és az szokta átrendezni a blokkot, plusz ott van ugye a részecskeszűrő, ennyi a gyíkjuk.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Nekem a Subaru vétele előtt volt egy majdnem vételem, magyar forgalombahelyezésű 2004-es KÉZIVÁLTÓS XC90 valós 180k futással, elég ritka az ilyen a piacon. Az volt a baj, hogy a tulaj inkább csak használta, mint karbantartotta volna, motortartó bakok, szöghajtás, futómű, pördülésérzékelő-szenzor miegymás volt cserés, ott szembesült a szervizben vele, márkaszervizben lett volna egy misi amit költeni kell rá. Engedett is volna elég sokat az árból, jó vétel lehetett volna, de ha valaki így tojik az autóra, olyantól nem veszek ilyen bonyolult autót, ki tudja mennyi dolog adta volna még be a kulcsot. El kellett engedni, fájt a szíve asszonynak és nekem is.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
Az ötös automatája valóban nem örök darab, a hatossal már azért sokáig bírja (már ha gondos gazdája volt, és cserélte az olajat kellőképpen.) A manuális váltó ízlés kérdése (én már automata párti lettem végleg, azt hiszem), nagyon sportosan lehetett vele küldeni a gépállatot, nem volt vele baj. A fedcomp -ját viszont visszasírom, minden "szirszart" kiírt (magyarul), pl fogyóban az ablakmosó, a bal hátsó izzó kiégett (no jó, ott kettő volt egy oldalon, azt nem monda meg, melyik a kettő közül). (Jah, 2001 -et írunk...) Szomorú, hogy a 2009 -es Subibban ennek nyoma sincs - igaz, kárpótol másképp
Jó autók a Volvok - én bármikor újra bevállalok egyet, ha eljön az ideje.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Nem is a formája miatt szeretjük Én sem tartom különösebben szépnek, mégis szívesen nézegetem, még szívesebben vezetem, egyszerűen szeretni való nagy bohó
Én szeretem a feketét, szerintem nagyvasaknál nagyon szép a tükröződően tiszta metál lakkfekete - de az kétségtelen, hogy iszonyú kényes szín.
Az ezüsttel egyetértek (a Vectrám anno ezüst volt) - ritka jellegtelen megjelenést tud kölcsönözni sok autónak, de - tisztítás szempontjából, és szigorúan jó értelemben - nagyon igénytelen szín.Az LS -t bizony megnéztem volna Egyszer még megbékélek annyira a Toyotával, hogy bevállalok egy Lexust, nekem az még hiányzik a repertoárból (én egy 2011 utáni GS450h -t tudnék nagyon élni Bár kétségtelen, praktikum szempontjából nekem is az RX -re lenne inkább szükségem.)
(#5753) Qru: Két nap, ugyan Az Avensist (metálfekete) mosás után még hosszú ideig kellett szarvasbőrrel ápolgatnom, hogy eltüntessem a vízcseppek nyomait - és mire a végére értem, már poros volt
A Volvernek volt nagyon szép sötét kék metál színe, azon nehezebben látszott a kosz, mint a feketén vagy akár a fehéren.[ Szerkesztve ]
-
CB
senior tag
Lenyűgöző élőben. Nem mondom, hogy a beltérben az illesztések hibátlanok, de én még olyan Subarut nem láttam, aminél azok lettek volna.
Az egész autó olyan átgondoltnak tűnik, hogy elképesztő. A motortér meg.....! Azt nem lehet elmondani. Gyönyörű.
Ha használom, elkezdem róla írni a teszteket, főleg a népítéletbe fogok írni, oda szeretek, mert sokan olvassák.
De majd ide is írogatok tapasztalatokat, ha nem bánjátok.Azt mondjátok meg, a motortérben mi az a zöld ragacs, amivel minden le van fújva?
Le jön az? Vagy az a jobb, ha rajtamarad?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Terhelhetőségéről tudsz valamit? Lehet jobban járnál, ha beszereznél egy masszívabb kereszt rudat és akkor problem solved. Jó, mondjuk egy síléctartó nem akkora teher, ha csak amiatt kellene egy keresztrúd, esztergáltatnék egy bakelit közdarabot a meglévő rúdhoz. Érden van egy kisöreg, alkotott már sok hiánycikket nekem, felnihez tehermentesítő gyűrűt, Bogár nyitható oldalablakához klipszet, G2 hátsó nyereghez kézifék rugó rögzítő csavarját. Biztos felétek is van valaki, aki szeret alkotni.
Qru: Nekem mindegy, csak nem értem. 9000-9500 €-ért a patika darabok mennek kinti oldalakon is. Parci is olcsóbban adta el a fele annyit futott, nem lelakott belterű és nem körbekarcolt autóját. Jó mondjuk dobálta a hibaüzeneteket, de az már más tészta.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
dethroner
veterán
Nem tudom mi van most benne, januárban kapott új fűzött blokkot, minálunk április vége óta van. Azt olvastam hogy ha nagyon kell, rövid időre bármi mehet bele (kis túlzással), csak adjon kenést.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
5w30 castrol ment bele, 6 deci és most van a nívó két jele között félúton. Hétfőn elviszem szerelőhöz. Remélem nem lesz drága,, bár, a lakatos aki alatta volt és észrevette az olajfolyást, azt mondta szerinte a turbóból jön.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem perpillanat kellene a jó motor, hanem amikor elkezdték az EE20-at bepakolni az autókba, vagyis tíz évvel ezelőtt. Soros motor igaz, de még ma is futnak közel 20 éves TD-k germániából, de ez csak egy ötlet. Valami kipróbált, bevált darab, mert ez így rossz. Totalcar szerit a 2010-ig gyártott darabok az időíztett bombák. De vajon mi van a már motorcserén átesettekkel? Azok is kipusztulnak?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
A régi főtengelyt, aminek a hibája miatt tönkremennek a motorok? A régi főtengelyt, ami ha tényleg hibás és újra elromlik rövid idő alatt, akkor a szerviz garanciában ingyen kénytelen újra javítani? Ugye csak viccelsz?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Acheron
őstag
Nem véletlen, hogy a Toyota teljesen beszüntette a dízel programját (jóval a csalózdízel botrányok előtt), és a BMW -től vett dízelmotorokat.
Nem mellesleg az Avensisbe a 150 Le/340 Nm 2.2 is harmatos volt az 1600 kg tömeghez (igaz, kellett hozzá a rosszul programozott automata), a 2.0 - ból pedig az erősebb tudott 126 lóerőt és 300 Nm -t. Az Avensis nagypapa feelingjéhez ez OK, no de egy Subaruban?
(#5927) outsiders: Olvasmányaim szerint ha valaki mindenképp dízelben gondolkodik, akkor javasolt a Denso rendszerű egységek kerülése, a befecsi nehezen javítható, ellenben méregdrága az eredeti. Bosch rendszerűvel kisebb a rizikó, elromlani az is elromlik, de van tapasztalat a javításával, felújításával.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Szerintem aki eddig Forit vett és azt a hajtás miatt tette, kevésbé fog átpártolni a Rav4 felé. Ahogy olvasom, rendes négy kerék hajtás nem lesz benne, hátulra csak villany jutott, nem ezzel fognak erdei utakon csapatni.
Mit lehet tudni amúgy az új Fori hibrid hajtásáról? Mikor lesz? Usánkában ha jól láttam, már lehet kapni, de lehet csak bemutató volt.
Amúgy a Toyota mostani felhozatal nagyon tetszik, a Corolla is birtoklási vágyat keltett bennem, szívesen visszaülnék ebbe az új generációba. De elég szélsőséges vagyok, most a héten egy Volvo V90 CC ment el mellettem, csorgott a nyálam érte. Nagyon szép volt. Az ára is az...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Efölött az awd rész fölött elsiklottam, így értem, miért írtad.
Az eladások túlnyomó részét viszont a hibrid hajtás fogja adni, ezek a suv-ok már divat tárgyak, a tulajok el se fogják hagyni az aszfaltos utakat, arra meg, hogy télen ne akadjon el a hóban, még sok is a hibrid hajtás tudása.(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
1.Én ezekkel a csodaautókkal úgy vagyok, hogy hiszem, ha látom, hogy "csak x litert, meg y litert fogyaszt".
2.Engem nem tudnak megvenni ezekkel a futurisztikus formákkal. Majd figyeljétek két év múlva kinek akad meg rajta a szeme. Elárulom:senkinek. Nézzétek csak meg a CH-R -t. Lehet, hogy most egy lázadó formájú autó. De vajon használható a mindennapokban? Milyen a kilátás belőle? Vagy ha tolatni akarsz egy parkolóba? Ja, hogy tele van nyomva kamerával? Szerintem az nem tud helyettesíteni egy nagy ablakot. Aztán ebből jönnek a parkolóban meghúzott, és otthagyott lökhárítók.
3.Manapság még senki sem beszél a hibrid autók okozta környezetszennyezésről. De lehet, hogy csak én nem olvasok utána. De arról biztosan nem, hogy mit okoz, hogy egy nagy akkumulátoron ül az utas. Mi van az elektroszmoggal? Régen, mikor megjelent a mobiltelefon, annak káros hatásairól nem beszéltek. Ma meg már este nem szabad mobilozni, mert felborítja a bioritmust, ne tedd éjszaka a fejed mellé, ne telefonálj vele egy huzamban sokat, mert kimutatták, hogy az agy hőmérséklete több fokkal nő egy fél órás telefonálás során.
Itt meg egy komplett elektronikai rendszeren ülnek majd egyesek órákat.....Mindegy is. Én a parádés kilátás, az egyszerű szívómotor, a jó forma, a használhatóság miatt vettem meg a forestert. Remélem bejön. Ha az én "öreguras" vidéki vezetési stílusommal bejön a 8 körüli átlag, akkor nyertem. A CR-V -vel bejött.
Egy biztos, a Subaru formája 10 év múlva is szemet gyönyörködtető lesz. Ezt a Rav4-et meg senki nem fogja észrevenni 10 év múlva.Ja, nem azért írtam, mert nem szép. A belső kialakítás egész szép. Kívülről meg olyan, amilyen. Inkább "olyan akar lenni".
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
Hát igazából a RAV-ot egyszer élőben kellene látni. Nekem túltolt, de ez nem vita tárgya, hiszen szubjektív.
Egyszer már vittek egy outlander phev-vel, és igazán tetszett. Nyilván vezetni még jobb lenne.
Bár csak a jövőbe látnánk! Sokat agyaltam már azon, hogy mi lesz mondjuk 5 év múlva.
Az pl., hogy az euro 4-es dízeleket elkezdték kitiltani bizonyos városokból megint felgyorsíthat valamit.
Vajon 5 év múlva mi lesz az én szívó benyás forimmal, ami akkor majd alig ér valamit, eszik 9 lityi benzint, és minden második szomszédnak hibridje lesz?
Ill. nem is az a kérdés, hogy mi lesz vele, mert biztos szeretni fogom, csak nem fogok-e éppen iszonyatosan vágyakozni egy hibridre?
Felgyorsult a világ.
40 éve még 20 évre vettek autót a polgárok itthon, most meg max. 5-re.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Mondjuk Jorus szokott Skodákat menteni sárból, ott hamar kimerítené az akkukat, akkor meg bukó a hátsó hajtás.
A homokból meg 1 m3 lett, pedig mondtam hogy nem fog ráférni. Hát bebizonyította, hogy ráfért... Csak súlyban több mint amit elbírna. Úgy 2x... Az OBK meg kényelmesen mozgott, nem görcsölt.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én is szoktam földútra merészkedni, de még nem ismerem az autó és az én határaimat, így még Somogybabodra nem mertem benevezni. De amúgy valóban, nekem is elég lenne a Rav4 hibrid összkerék hajtása. Mondjuk utánfutózni szoktam, az nem tudom mennyire szívná ki hamar a delejt az akksiból.
Igen, nem nagy a futó. De nem is volt az mégsem 1 m3, utólag kiszámoltam, a raktér 200*110*30, szóval ha oldalfal magasságáig tolom, akkor 0,66 m3. És szerintem ha szét terítettem volna a kupacot, akkor kb oldalfal magasság lett volna. Vagy egy kicsit több, 0,7, de nagyon max 0,8 m3. De mindegy a mennyiség, m3 árat fizettem így is. Nem szeretnek utifutisokat kiszolgálni, ha nem fér bele a teljes kanál.
Dethroner: Én csak a munkalapot kaptam idén nyáron meg a Seibikotól, amikor a hengerfejes nagy mókolás volt. A kis munkákról még azt sem. Szóval az előző tulaj túl sok papírt nem fog tudni adni Neked, ha egyáltalán kapott és megtalálja azt.
Szerk: Ja most látom, hogy írtál, akkor ezek szerint nincs papír. Nem meglepő...
Hívd fel az Emil Freyt, alváz számra megkeresik és megmondják az árat. Próbálkozz többször, nem mindig veszik fel elsőre a telefont.
Unix webshopban Ajusa szimering van, 4585 és 7493 Ft teli áron.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Elvileg a motor már kovácsolt belül, így a szopórollert az előző tulaj kapta meg.
Azért az ismert előéletre kíváncsi lennék, hogy mit jelent. Ha a Seibiko ismeri azt az előéletet, akkor skippelném.Az a gumiméret váltó méret? 215/45 R18 A Forinak nem ugyan az a gumi mérete, mint az OBK-nek? 215/55 R17 vagy 215/60 R16
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ezek szerint csak 100 km/h alatt vagy jobb, de akkor mindannyiunknál. Ellenben autópályán hasonló vagy rosszabb a Tribecánál? Bár mondjuk nem meglepő, mert pályán a hibrid rendszer csak teherként van jelen, állandó tempóba nem tud beleszólni, max a kigyorsításba tud besegíteni. Jól gondolom?
Qru:
Az gondolom a manuális váltóval, máshogy nem tudom elképzelni. De érdekes, mert ez az oldal a Tribecara is 7,6-ot ír (oké, hogy mph-ra), itt meg 8,9-et.És ez?
3,6R=4 cylinder, manuál váltó? Nem is volt ilyen. A forrás hitelességét megkérdőjelezi...Jorus:
Én akkor kb köztetek vagyok valahol a 100 kilómmal.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen