Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szvsz nem baj, ha nem erőltetik a megjelenési dátumot. Tudjuk jól, hogy úgy is csúszni fog, és akkor lehet erre mutogatni, hogy dehát megmondtátok...
A gameplay videókkal is az a probléma, hogy ez egy esélyesen még Alfa szintű állapotban lévő játék, feltehetően sokat változik. Ha most videón lesz egy játékelem, amit később akármilyen okból kivesznek, akkor jönni fog a Youtube meg Twitch őrjöngés, hogy dehát hogy gondolták ezt?
Majd akkor adjanak megjelenési időt, amikor azt láthatóan tartani is tudják.
Majd akkor mutogassanak játékmenet-videókat, ha az már fixálva van, mi hogy működik a játékban.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Rémusz bácsi #2558 üzenetére
DOW 1-2, ahogy reelc is írja...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A DoW3 úgy indult, hogy na, lesz egy olyan multi játék megint, hogy csak na, ide nézzetek, itt az új StarCraft 2 utód.
Oszt' jól kiderült, hogy a multi része iszonyú hulladék lett.
Az egyjátékos részét meg szvsz leginkább a multi háttér verte agyon, mert mindenkinek is legyen speckó képessége, amit nyomogatni köll, de nagyon, meg legyen is bázisépítés, meg nem is.Voltak benne kurta jó ötletek (az orkok.. ), de egyszerűen elcseszerintették...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Especiel a Mechanicus volt az, amit én egyből újrakezdtem, mikor először végigjátszottam.
Egyszerűen a zene, a hangulat, meg a tapasztalat, hogy miket kellett volna másképpen csinálni annyira húzott, hogy nem tudtam ellenállni...Heresy... Help me, I'm too weak!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Jól néz ki, de örömteli lenne, ha kicsit kevesebb "egyedül a Tyranida erők ellen" felütés és több co-op vagy legalább co-npc lenne benne.
Most egy kicsit ázsiai hack&slash játékok hangulat, ami azért annyira nem az én világom...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Henry Calvin bejelentette, hogy az Amazonnal együttműködve egy Warhammer 40 000 sorozat szereplője és producere lesz. ( [forrás] )
Eddig pontosan ennyit tudunk, nem többet.Még 2019-ben egy független TV sorozat keretében szóba került az első Eisenhorn triológia sorozatra ültetése, de semmi infó róla azóta. Hogy ez esetben mi lesz a sorozat témája, arról nincs infó.
Calvin egyébként nagy Wh40k rajongó, nemrég hagyta ott a Witcher sorozatot, aztán pedig a DC Supermen-t (utóbbi nem egészen önszántából)...A hír maga nekem nagyon szimpatikus. Az Amazon már bizonyított nálam, mert bár sokan fanyalognak a LOTR: The Rings of Power miatt, nekem abból a szempontból tetszett, hogy igényesen volt elkészítve, láthatóan jó volt a stáb.
Calvint meg csípem, úgyhogy most már csak az a kérdés, mikor jön a sorozat... (még legalább két év...)[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Giovan! #2686 üzenetére
A GW-t mikor zavarta, hogy a Warhammer IP-vel mit csinálnak? Lásd több tucatnyi igénytelen Wh40k játék az elmúlt 20 évben, ahol csak az érdekelte őket, hogy tejeljenek a licensz kapcsán.
A LOTR: The Rings of Power nálam sem szeplőtlen, de azt biztos nem mondanám rá, hogy igénytelen. Minden képkockából látszik, hogy költöttek rá dögivel, és nekem még a karakterek többsége is bejött. A sztori terén pedig ügyesen megúszták, hogy nem egy leírt történetet sorozatosítottak, hanem a leírt történelmi háttérből faragták. Igazán csak a vontatott történetvezetés zavar, de abban bízom, hogy ezen változtatni fognak később.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ha Wh40k, akkor egy aszott csontváz kb., ami az arany trónuson ül, szóval ott aztán nem sok woke dolog lehet.
Egyébként ha az Eisenhorn novellasorozat lesz a sorozat alapja, akkor nagy csodára nem kell számítani, hiszen akadnak bőven feketék ( pl. Medea Betancore , Midas Betancore ) vagy pedig nagyjából semmi jelentősége a bőrszínüknek ( pl. a Devout nővérek ).
Mondjuk ha Gregor Eisenhorn-t játszaná egy pöttöm ázsiai lány, azon azért kiakadnék...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nekem mindegy milyen színű/nemű/beállítottságú csak lore/karakter hű legyen a dolog.
Ebben teljesen egyetértek.Inkább arra utalok, hogy a Netflixes Witcherben is Triss, Fringilla, Yennifer, ezek hogy hasonlítanak már egy szláv kultúrkörbe, tartozó emberre, yennifer még elmegy szódával. Viszonylag kevés harc volt Geralt oldalról, Mads Mikkelsen sokkal jobb lett volna a főszerepre is.
Nekem is jobban bejött volna Mads Mikkelsen, de ettől még Henry Cavill is nagyon jó volt a szerepre, nekem abszolut eladta Geralt-ot. Triss-re és Fringillára mondjuk nincs mentségÉs mivel, Amazon Rings of Power-ben is elég sok woke cucc volt, fekete hobbitoktól (megoldjuk mert ők Harfoots-ok) fekete elfek, fekete törpök stb, women power, legtöbb férfi inkompetens stb. Azért itt már érezhető a politikai ideológia.
Nem értek egyet, mert nem csak férfi volt inkompetens, de nő is, ráadásul láttunk bőven kompetens férfi karaktert is. Én itt inkább azt érzem, hogy sokakat zavar az, hogy erős női karakter is akad. Ez nem politikai ideológia, hiszen a való életben is van rá példa. Ahogy gyenge férfi jellemre is...wh40 az brutális. Az impérium az nem a jó srácok, totál xenofóbok, a tömeges kiirtás az mindennapos stb. Nem hiszem, hogy képesek lennének hűen ábrázolni egy totalitárius fasiszta diktatúrát aminek a szimbóluma a két fejű sas :DDD , leigáz mindent ami az útjába kerül stb.
Meglátjuk, Én nem szeretnék előre ítélkezni, ne felejtsük el, hogy az Amazonon jött ki az "Ember a fellegvárban" (The Man in the High Castle) sorozat, amely ugye arról szól, hogy a náci német birodalom és a császári japán elfoglalta Észak-Amerikát. és láthattunk horogkeresztet meg kétfejű sast is benne, nem is keveset.A brutalitás terén pedig ott van a "A Fiúk" (The Boys), szintén az Amazonon. Ha még nem látta valaki, és vevő az ilyesmire, mindenképpen pótolja. Van ott szex polippal, meg olyan, hogy egy szuperhős, aki apróra össze tud menni, belemászik egy másik péniszébe, eltüsszenti magát, mire teljes méretűre nő - szétrobbantva a szeretőjét.
Szóval ha valamelyik streaming platformon el kellene képzelnem a Wh40k-t, akkor az biztos, hogy az Amazon lett volna. Nem a Disney+, nem a Netflix és nem az HBO...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Giovan! #2699 üzenetére
Szerintem nem lehet összehasonlítani egy noname mobiljátékot egy agyonreklámozott mozifilmmel vagy sorozattal. Visszhang tekintetében legalábbis teljesen más ligában játszanak.
Sajnos nem csak mobiljátékokról beszélünk, hanem nagyjából mindenféle játékról. Paradox, hogy az utóbbi idők számomra legjobb Wh40k játéka a Mechanicus nem volt agyonreklámozva, hozzá képest a Space Hulk: Deathwing vagy a Necromunda: Hired Guns sokkal több figyelmet kapott - miközben sokkal gyengébb játékok...Én pont azért mondom hogy nem ítélkezem előre, de especiel a GW nem nagyon foglalkozik azzal, hogy milyen minőséget ad ki a partner a kezéből. A fan-made sorozatokat és filmeket üldözték, még akkor is, ha igényes volt, az igénytelen fércmunkákhoz meg a nevüket adták, ha két penny-t láttak belőle... Számomra ez azért nagyon szomorú...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #2732 üzenetére
Rövid idő alatt a második Primarch kerül elő... A mihez tartás végett kb. 25 évig a Lore ezen részéhez nem nyúltak, ezek legendák, mítoszok voltak, de nem hozták elő őket, szerintem joggal. Ezek adtak egy kis bukét a háttérvilágnak, fűszert és ízt adtak az Űrgárdisták hátteréhez, de a jelent nagyban nem befolyásoló elemek voltak.
A saját véleményem szerint szépen, lassan, de csúnyán kibelezik a Lore-t ezekkel a lépésekkel. Eleve Roboute Guilliman visszahozása is hatalmas fordulópont volt. Ferde szemmel néztem, de ezzel együtt el kell ismernem, hogy összeségében kerek egésszé sikerült kihozni, bár a Primaris vonulatot erős túlzásnak érzem és a játékegyensúly mellett a háttérlore-ba is zsigerig való beletrollkodás volt. Gondoljuk végig, hogy az eredeti Lore szerint az Űrgárdisták több évezredes lejtmenet ikonjai, akik hajdan összefogták (fegyverrel) az emberiséget, de azóta szépen lassan elvesznek. Hajdan volt képességeiket, plusz szerveiket elveszítették, amiket gyönyörűen ecseteltek hajdan. Majd jöttek a Primaris-ok, akik mindezekkel bírtak. A hajdan korhadó, lassan a végítélet felé araszoló Birodalom képe pillanatok alatt megváltozott...
Erre most visszahozzák a Lion-t, amelynek a "feltámadását" ugye egy végső, nagy kereszteshadjárat eljövetelére jövendölték, amellyel kiűzik az emberiség ellenfeleit végleg a Galaxisból.
Ha így haladunk, már szinte várható, hogy jön vissza a többi "elveszett" Primarch is...
- Az V. légióból Jaghatai Khan, aki a Webway-ben tűnt el.
- A VI. légióból Leman Russ, aki a Káosz Szemében tűnt el.
- A XVIII. légióból Vulkan, aki gyakorlatilag nyom nélkül tűnt el.
- A XIX. légióból Corvus Corax, aki lassan elmutálódva a Káosz Szeme felé tartott utoljára.Itt nem csak a ~25 év a kellemetlen lépés, hanem az is, hogy a Lore idővonalán is a hat lojalista Primarch bizony 8-9 ezer éve nélkülözve lett, elvesztek, legendává váltak.
És ha már felhoztad a Lion El'Jonson vs. Roboute Guilliman ellentétet, hát especiel anno a hat elveszett (nem meghalt) Primarch közül három volt olyan, aki nem szívesen követte Guilliman-t, Leman Russ és Corvus Corax sem örült Guilliman reformterveinek, és Jaghatai Khan is nehézkesen... Szóval érdekes történeket lehet ugyan kihozni ebből, a kérdés, hogy milyen áron...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz WayneGace #2735 üzenetére
25 évig elvolt a Wh40k nélkülük. Csináltak egy sor aktuális hőst, mint Ragnar Blackmane, Sebastian Yarrick vagy Chiapas Cain, akik elvitték a hátukon a világot.
A legendák feltámasztásával az a probléma, hogy könnyen szétverhetik azt, amit addig jelképeztek.
A nagy ívű változtatásokkal az a baj, hogy nagy bukás is lehet belőle, ha nem átgondoltan csinálják. Sok sci-fi vagy fantasy világ zuhant ebbe a lyukba a Battletechtől (ahol a 3055 utáni világ szétzilálta az egészet, ezért a játékfejlesztők is sorban a 3025-ös negyedik örökösödési háborúra épitenek inkább) a Cyberpunkig (a Cyberpunk 2077 rögtön két generációnyi fejlesztést tett zárójelbe, és a valóban sikeres Cyberpunk 2020 történetét fűzte inkább tovább).
Lehet ebből még szép és ügyes, rafinált továbbvitele a Wh40k világnak, de jelenleg inkább úgy tűnik, hogy egyfajta modern Marvel szuperhős-eposz felé tolják el. Epizódokra bontva... Guilliam ki lett maxolva, most jöjjön Johnson. Majd 3-4 év múlva Vulkan, azt Corvus, és a többi...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #2737 üzenetére
Azt azért el kell ismerni, hogy kicsit már unalmas az, hogy az emberiség istentelen rég óta a pusztulás szélén táncol, az istencsászár meg végleg megpusztul. Valahová ki kellett ezt futtatni, de nem érzem azt, hogy a Primarchok visszahozatala a jó út.
Például az 1990-es évek közepén egy gigantikus hadjáratban hozták el a Tyranida inváziót. Az is hatalmas truvály volt, ráadásul simán beépítették a meglévő problémák megoldására. Nem tudták mit kezdjenek a Squatokkal - hát akkor az egyik Hive felét konrétan az összes Squatok világot felszántotta. Probléma megoldva. Ez egy elegáns és ügyes húzás volt. De ha őszinte akarok lenni, azóta is csak másolgatják ezt a forgatókönyvet. Nem történt csoda. Behozták a Taukat, kétszer revampolták a Necronokat, elhozták a XIII. Black Crusade-t (nesze neked Cadia), amik szintén nagy csapások, csak hát a végső nagy képletbe nem hozták frissességet.
A probléma egyik fele számomra pont az, hogy kismillió olyan ág van mint Corvus vadászata Lorgarra, amivel lehetne kezdeni valamit. Ez nem feltétlenül hozná vissza Corvust, de egy fordulatos kis epizód lehet a Lore-ban.
Guilliam mint kvázi helytartó egy más utat jelöl...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
[Warhammer 40k: New Edition Cinematic Trailer]
Gyakorlatilag egy Ultramariska század halálát látjuk...Ez a Wh40k legújabb, 10. kiadását takarja egyébként, amit nyárra ígérnek. A "#New40k" jelenleg a Hive Fleet Leviathan újabb lendületére teszi a hangsúlyt (mely szerint amit eddig a Leviathan-nak gondoltunk, az valójában csak az előörse volt a valódi Hive Fleet-nek).
A táblás játékban a játékszabályokat és velük együtt a karakterkártyákat alaposan leegyszerűsítették a gördülékenyebb játékmenetért.
Kihoztak (újra kihoztak) egy sor, korábban (a Primarisok miatt) háttérbe szorult népszerű modellt, mint például a Terminator páncélos űrgárdistákat:A pontos szabályokat nem osztották meg, de pár dolgot felvázoltak.
Először is a cél az, hogy egy átlagos játékban csak a frakciót határozd meg, a parancsnokot és az egységeidet - utóbbiból lehetőleg csak hármat típusonként (kivéve az un. csatasorba (Battleline) tartozó egységek, amelyekből hat lehet)...
Utóbbi azt jelenti, hogy az utóbbi kiadásokban régóta jelenlévő egység-szabályok (Force Organization Charts) figyelmen kívül lehet hagyni végre.Ez egyben azt is jelenti, hogy a korábbi Codex-ek mennek a levesbe.
Ami elsőre furcsának tűnhet, mert ugyan azt ígérik, hogy a megjelenéskor a karakterlapok ingyenesen elérhetőek lesznek, de idővel friss Codex-ek érkeznek újra részletes és frakcióra szabott szabályokkal.Pénzt rövid távon leginkább a dobozos modellek eladásával akarnak látni belőle, ehhez pedig minden nagyobb frakciónak csinálnak un. Harci Járőr (Combat Patrol) csomagokat, amelyek 2000 pontos előre összeállított seregeket takarnak.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Köszi, hogy felhoztad!
A baj (nekem) itt a retro.... Ez 20 éve is már retro lett volna...
Pedig egy hasonló tematikája, de modern FPS-t nagyon várnék (a Necromunda: Hired Gun sajnos csalódás volt)...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Engem ez jobban érdekel, mint a Space Marine 2.
A karakterek jó pofák, tetszenek a perk alapú karakterek és hogy építhetsz egy csapatot.Látványos az SM2... de valahogy nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy csak újra csomagolták az egészet, plusz továbbra is nagy fájdalmam a "nézd-a-hátam" stílus. Majd meglátjuk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz wednesday #2801 üzenetére
Nope, pont az a lényeg, hogy a Rogue Trader-ek szabadúszó kalandorok, akik a Birodalom ernyője alatt, de attól függetlenül kutatnak, fedeznek fel és kereskednek. Az, hogy az inkvizítortól az űrgárdistán át a navigátorokig mindenki ott lehet a csapatban az egy szerepjáték elem. Ezek az emberek érdekből vagy esetleg pénzért dolgoznak együtt.
Hogy miért, az nincs kőbe vésve, gondolom itt is körbe lesz bástyázva ez, hiszen előre megalkotot karakterek közül választhatunk. Mindegyiknek lesz (lehet) különböző hátsó szándéka, motivációja...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz montana92 #2803 üzenetére
de bármilyen körülmények között is elképzelhető, hogy egy space marine egy xeno oldalán harcoljon?
Persze, a régi lore-ban is, meg az újban is.
A régi lore-ban példa az Eldák és SM párossal, főleg a Káosz ellen.
A Tyranidák ellen nagyjából mindenki összefogott mindenkivel, több battle report is volt anno SM + Elda, de még SM + Ork sereggel is.Az új lore meg egyenesen tele van ilyennel, elég arra gondolni hogy Guilliman újraélesztésében nagy szerepet játszott Yvraine (ami miatt ugye sok éves mém, hogy ő lett Guilliman barinője):
De olyan extrém esetek is előfordulnak, mint a Shield of Baal novellák, ahol a Blood Angels és a Necron együttes erővel harcolt a Tyranidák ellen.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
[Még 8 percnyi játékmenet a Space Marine 2-bő]
Privát vélemény:
+Szépen néz ki, nagyon
+Adja a Wh40k hangulatot (elején a Cadiai kivégzés..., a város kinézete, stb.)
+Sok látványos apróság (véres, mocskos az űrgárdista páncélja, ahogy rá fröccsen a vér, széttörnek a szobrok, kőpadok, ahogy rájuk lépünk, stb.)
+Van pár jelenet, ahol az Imperial Guard nem teljesen haszontalan ágyútöltelékként van bemutatva (pl. mikor a Chimera áttöri a kaput).-Nekem a harc sokszor teljesen átláthatatlan (pl. 2:40-től a közelharc), esélyesen itt tudta a játékos, hogy mikor melyik billentyűt (gombot) kell nyomnia, élek a gyanúval, hogy átlag egyorrú user csak találomra nyomkodja a billentyűket majd.
-Az animációknál néha csúnyák az átmenetek, "ugrik" a mozdulat, máskor meg belassul (bár utóbbi gondolok a játékstílusból adódik, hogy látványosabb legyen).[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz wednesday #2811 üzenetére
Az utolsó bekezdés a problémám. Nekem annyira nem zsánerem ez a 3rd person hack-and-slash játékmenet. Ha 1st person lenne, akkor imádnám (a Darktide-al ez a fő problémám - lenne sima single player, ideális lenne).
Ettől még élveztem az első részt, szó se róla.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Azért tudomásom szerint ez nem pont így működik.
De még ennyire is le akarod butítani a fejlesztési folyamatot, akkor is erőforrásba kerül az, hogy a legacy konzolokon is fejleszteni és tesztelni szükséges. Ez pedig adott esetben más platformokon felhasználható erőforrások kárára történhet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Aki esetleg tudja, érdemes ránézni a Pariah Nexus c. mini-sorozatra (Warhammer plusz vagy virágbolt).
Ha a tipikus időhúzó dolgokat nem vesszük, egész igényes és hangulatos, ráadásul jól megcsinált lett.
Igazi Grimmdark...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz WayneGace #2847 üzenetére
Hogy 3 epizódra bontották, és ezen belül is kisebb részekre, amelyeket természetesen kiírt alcímekkel húztak. Ha megnézed, a nettó anyag inkább kb. 35-40 perc, és a többi a főcím meg az ilyen elemek. Ebből csináltak 3x 25 perces epizódot.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #2849 üzenetére
Ez most a legnagyobb produkció a Warhammer+ -on vagy vannak ehhez hasonlók is?
Idei évre igen, ez volt a legnagyobb.Az induláskor volt egy nagyobb roham (Hammer & Bolter széria), azóta spóradikusan vannak effélét. De van rajta más kontent is - ha szereted a tabletop játékot és a modell festéseket.
Viszont ha azok nem érdekelnek, akkor nehéz évi egy-két mini sorozatot 54 US$-ért jó üzletnek tekinteni...Akkor fizetnék csak elő, ha több ilyen és ehhez hasonló is van már.
Több ilyen is van, de változó a minőség.A Hammer & Bolter széria 10 rész, de az rajzolt volt inkább, nem 3D CGI. Plusz nekem kb. az epizódok cirka fele kicsit "meh" érzés volt.
Az Interrogiator fekete-fehér noir hangulatú rajzolt sorozat, 8 rész, nekem nem jött be...
A The Exodite a Tau-król szól elsődlegesen, a látvány és a hangulat ott is megvan, de az is csak 3 rész, nettó 3x 6-7 perc történettel...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Emlékszel a CP2077 esetén a 2018-as játékmenet-videóra? Na két évvel később egy eléggé más játékot kaptunk. Például.
Az, hogy leadtak látszólag koherens 15 perces játékmenetet, még sajnos nem sokat árul el a játék valódi állapotáról.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Hát azt hiszem nem bántam meg, hogy vártam a játékkal még egy kicsit
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #2955 üzenetére
Én továbbra is tartom, hogy a HH vonala teljesen szétcsúszott és a novellaírók szétcincálják az eredeti lore-t, mindenféle átgondoltság nélkül.
Az Ő szemszögükből Horus esetleges visszahozatala kész főnyeremény, még 50 novellára való alaptörténet megvan.
Eközben a "timeline" vége évek óta viszonylag békén van hagyva, a GW nem tudott mit kezdeni vele az elmúlt időben, a 8th Edition kijövetelekor (2017) ugye Guilliam elindította a Indomitus Crusade-t. Amely effektív szinten csiga lassan halad előre...
A 10th Edition (2023) ezt nem piszkálta, ezért inkább a galaxis túlvégén elindult a negyedik Tyranida invázió, most ezt hozták elő fő csapásiránynak (jééé, a Space Marine 2 játékban is Tyranidák ellen harcolunk majd, vajon mihez kapcsolódik? )Ilyen háttér mellett az, hogy a HH novellasorozat végén (is) csinálnak egy csomó WTF megjegyzést igazán semmiség...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #2971 üzenetére
BlackShield -> Száműzött, kitaszított Space Marine. Alapvetően a Horus Heresy időszakából származó fogalom, az áruló űrgárdista rendekből származó, de lojalista űrgárdistákat jelölte. Évezredekkel később a különféle okokból száműzött vagy a rendből dezertált, de a birodalom irány hűséges űrgárdisták használták magukra ezt a jelzőt.
A történet kellően grimdark, szóval ilyen téren kudos.
De hogy Primariskát csináltak belőle...
Nekem ez nem gyerebe. Az egész Primaris történet azért mókás, mert amúgy is über-killer Space Marine-okból csináltak még egy űberebbet, így egy "sima" gárdista már nem is lehet olyan világmegváltó? Vagy miszösz?
Titus sima gárdistaként is elég lett volna...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz wednesday #2984 üzenetére
Én már megvettem (még teljes áron... ), de anno átnyergeltem én is a BG3-ra, mert nagyon bugos volt. Lassan végzek a BG3-al, most már aztán megyek Rogue Trader-ezni.
Mint szerepjáték nagyon jó, a karakterek első blikkre nagyon kellemesen kidolgozottak és az, hogy a saját karaktered elég szabadon lehet megkreálni alapból képes órákra elrabolni az embert.
Az Act1 megnézve lett anno, bejött, de akadt bőven bug, én ezért hagytam abba. A fórumok alapján az Act2 és Act3 is nagyon jól sikerült, de onnantól szétcsúszott sajnos a játék és elég sok bug és hiányos küldetésláncok voltak az Act4-től kezdőden.
Most Március 11.-én jött ki egy nagyobb patch, sok bug javítva lett, de aki az Act4-nél járt, azok sokan panaszkodnak, hogy "elvesztették" a már megkezdett küldetésláncukat.Akad még bőven balance probléma, most éppen az Officer-eket nerfelték le, ami miatt sokan nekiálltak sírni a fórumon, mert eddig iszonyú OP volt.
Mindent összevetve nem egy BG3 szintű játék, messze nem és nem csak a bugok miatt (pl. rengeteg párbeszéd nincs például leszinkronizálva, más szóval nincs hang, csak olvassuk a szöveget ), de azért mint Wh40k CRPG nagyon üt, csak sajnos ugyan az az eset, mint annyiszor már, hogy lenne egy tök jó játék, de kb. béta állapotban került kiadásra, és a játék vége félkész...
(hozzá teszem én még 2020-ben early accesben játszottam először a BG3-al (akkor még csak az Act1 volt elérhető), és azért elég sok minden változott azóta ott is - szóval ha innen nézzük....)
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz montana92 #2989 üzenetére
...a Witcher és a CP2077 szerintem ugyanis klasszikus értelemben nem is igazán rpg-k, hanem inkább sztoriorientált akciójátékok.
Nem igazán tudom értelmezni ezt a mondatot. Már ugyan miért ne lennének szerepjátékok?
Attól, hogy nem körrendszerű a harcrendszer, vagy mi a szösz?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz montana92 #2993 üzenetére
A CP2077 szintén- legalább van karakterkészítő, de pl. a háttér kiválasztása is mennyit számít az első 10 percet követően?
Párbeszedékeben és pár egyedi küldetésben (minden háttérnek van 2-3 egyedi küldetése).
Nem túl sokban, de számít...
Illetve nincsenek valós választási lehetőségek, nem alakítható érdemben a sztori, minden (beleértve a játékvilágot is) teljesen statikus.
Wut?
Kismillió ponton számít a döntésünk, rengeteg részküldetés a döntéseink alapján jelenik meg egyáltalán, és eleve a főbb küldetések több részben eleve több féle képpen megoldhatóak.
Plusz van 7 féle végkifejlete a sztorinak, ahol a közeli NPC-khez való viszonyunk is változik.
Vagy 700+ órám van a játékban, hát eléggé nagy eltéréseket tapasztaltam a sztoriban...Egy Wh40K világban ugyanez.... 7000 óra lenne benne.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz montana92 #2995 üzenetére
Hát, én néhány dialógusopción kívül nem éreztem érdemi választásokat (minthogy pl. bizonyos tartalomtól elesnél az adott végigjátszásban a döntés miatt)
Márpedig tele van a játék ilyesmivel, kezdve fontos NPC-k egyszerűen faképnél hagynak (pl. Judy és Panam is "száműzhető" bizonyos döntésekkel, elesve az összes hozzájuk köthető küldetésektől később,), olyan szintig, hogy a döntésektől függ, hogy például a Samurai koncerten ki fog a mögöttünk zenélni vagy olyan apróságokig, hogy ki lesz a város polgármestere és milyen háttérrel, vagy másod-harmad rangú NPC-k keresnek meg utólag küldetésekkel a korábbi döntéseink alapján...
Szóval especiel a CP2077 már megjelenésekor is tele volt egy rakás szerepjáték ópcióval. Sajnos a játékosok (és a teszterek) jó része ezeket meg se próbálta felderíteni, csak végigvittek egy adott végjátékot és kész.
Hozzá kell tenni, hogy sok esetben a döntések később vannak kihatással és nagyjából új játékot kezdve, más döntéseket hozva hozva szembesül a játékos vele.Nem ok nélkül van benne 700+ órám...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Phobion #3022 üzenetére
Az SM2 multi nem nagyon érdekel, kicsit aggaszt, hogy nagyon ebbe az irányba tolják el a játékot, de azért kíváncsi vagyok rá, mit hoznak össze - a grafika tényleg nagyon szépen néz ki (a promó videókban, de hát tudjuk, hogy az mennyit ér...).
A Mechanicus 2 viszont...
Na, ez üt, mint a buszkerék...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
A 2019-ben bejelentett Warhammer 40k Eisenhorn sorozat viszonylag hamar megfeneklet, az akkor éppen csúcson lévő Frank Spotnitz (The Man in the High Castle) lett volna a showrunner és az ő cége lett volna a produkciós iroda, de hiába a GW-vel való közvetlen együttműködés, pénzt a csatornáktól és/vagy a stream szolgáltatóktól lehet szerezni. Márpedig azok valamiért nem haraptak.
Aztán jött 2022-ben egy GW - Amazon együttműködés, amely viszont nagyon szigorúan le van írva, hogy a közös munka kulcseleme, hogy csak akkor működik, ha a GW elégedett a kreatív munkával. Ez lett a Henry Cavill féle projekt, vagy projektek. Viszont itt már ő a producer, nem Spotnitz cége.
A részletekről azóta se tudni többet, de ezek alapján Spotnitz nincs a hajón... Vagy lehet, hogy két projekt lesz és abból az egyik a Spotnitz féle, a másik a Cavill féle.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nagyon offtopic, de az Epic nem tud máshogy versenybe jönni, minthogy igyekszik minél olcsóbb lenni a fő konkurensénél.
Az, hogy a Steam kvázi monopólium lett, annak köszönhető, hogy a Valve bő 20 éve belevágott a digitális értékesítési platform fejlesztésbe, majdnem belebuktak (emlékszünk a Half-Life 2 startra még?), de végül győztek.
Tim Sweeney meg bő 10 éve eszi a kefét, hogy nem hitt ebben az egészben és azóta próbál fogást találni rajtuk. Eddig nem igazán sikerült...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen