Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    aktív tag

    válasz Armagedown #2 üzenetére

    A Coca pont most rakta vissza a cukrot a narancs Fantába. Előtte meg a cseresznyés kólába, ez a kettő csökkentett cukortartalmú volt 1-2 évig. Próbálkoznak vele mivel lehet jobban hülyíteni az embereket, de pont a fasza érzés miatt nem nagyon akarják elengedni a cukrot a fogyasztók, nem is lep meg. Viszont van egy nagyobb réteg aki meg oda akar figyelni az egészségére (öö, LoL? :DDD ) és mindenképp cukormentes terméket keres.
    Gondolom az AI majd arra is kell, hogy még jobban eltalálják melyik terméknél éri meg melyik összetevőt használni, mivel lehet még több embert bevonzani, milyen reklámmal, ízzel stb.
    Azt már láthattuk a Hellnél is, hogy elég hamar ki tud fogyni az emberi intelligencia mikor ugyanazt a kivis ízt kidobták 5x, meg raklapokban álltak az előző évi nyári kiadások is a boltokban féláron, mert senki nem vette, vagy a tuttis Xixo mellé kiadni egy koffeinmentes Hellt ami kvázi ugyanaz és porosodik a polcokon.

    [ Szerkesztve ]

    Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

Új hozzászólás Aktív témák