Új hozzászólás Aktív témák
-
erahurka
félisten
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7502 üzenetére
Az igen. (De hogy lehet ilyen nézetből vezetni azt nem tudom... )
(#7503) Oppenheimer
Na az ilyen esetek miatt estem le S -ből E -re nemrég (Azóta B-B vagyok megint.) mint amilyen a videó elején van. (Na meg ez a nézet is, komolyan...)
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
veterán
-
KaitouP
veterán
válasz Oppenheimer #7505 üzenetére
Nyilván nem egyszerre. Szar napjaim voltak, fogalmazzunk úgy... De az esés 70% -a ilyen marhaságok miatt történt.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
erahurka
félisten
Fú most nagyon sikerült felidegesítenie a játéknak
Nézzétek meg a videót: [link]
Kaptam 10 másodpercet gyakorlatilag a semmiért egy ovál pályán, ahol egyszerűen képtelenség ennyi időt úgy eldobni, hogy ne buknék pozíciót! De ami igazán rohadt idegesítő az egészben, hogy két körrel később feljöttem első helyre és mögöttem úgy gyilkolták egymást a németek meg az olaszok, hogy megnyerhettem volna a versenyt. Megpróbáltam eldobálni a büntetést, de azonnal megelőztek....
-
manu75
aktív tag
A GT sportban tudtok ajánlani favorit autókat kategóriánként? Elsősorban a Ti véleményeitek érdekelnének.
Eddig minden nap adott egy ajándék autót, ez mindig így lesz vagy csak az alsóbb kategóriákat adja aztán ha elfogy vége a jólétnek?
-
erahurka
félisten
válasz Gulyopapa #7509 üzenetére
Nem volt annyira vészes amúgy, Gr.3-as kocsikkal sokkal nagyobb aprítás szokott lenni. Elég stabil ez a kategória.
(#7508) hitchins: Vagy anonim gyűléseket szervezni valahol Sziasztok, erahurka vagyok, és már két hete nem törtem kontrollert
(#7511) manu75: Pálya függő is a dolog. A háromszögletű oválokon a lapos VW a legjobb, a kis oválon a GT-R. Amúgy alapvetően talán a Beetle a legstabilabb, de én sokat mentem az RCZ-vel is. Gr.4-ben a Subaru, GT-R, Megane jó helyeken szokott menni de inkább te tapasztalj ki pár kocsit, mert lehet te tudod jól vezetni az Alfa Romeót is, és akkor az a legjobb.
Ha megcsinálod a napi maratont szerintem mindig fog adni egy kocsit. De érdemes vásárolgatni is ha épp ki akarsz próbálni valamit mert pár nap alatt megint összejön pár millió kredit.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
Valóban változó ahogy a kolléga mondja, pálya függő a dolog.
Gr.3. -ban általában a Beetle és a 911 RSR az ami szinte mindig versenyképes, aztán néha közbeszólhat egy-egy 458 Italia, GT by Citroën, R8.
Ami kár mert a GT-R a leggyönyörübb kocsi szerintem de alap beállításokkal nem igazán versenyképes.
Tapasztald ki hogy neked melyik kocsi a legjobb.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
manu75
aktív tag
válasz KaitouP #7513 üzenetére
Köszi a válaszokat tippeket, kipróbálom előbb a felsorolt autókat, bár igaz kreditet lehet bőven szerezni és nekiállni gyűjtögetni. Nagyon még nem volt időm elmélyedni a játékban, szoktatok gumikat is cserélni vagy alapban jó amit felajánl a játék vagy változtatni valamilyen beállítást még? A boxba kiállásnak van egyéb értelme mint "látványosság"?
-
frankstork
aktív tag
Jelenleg még online úgynevezett BOP.-beállításokkal lehet menni, addig annyira nincs értelme elmélyedni a beállításokban, de jön az offline gt-league, és előbb utóbb online is szabad lesz a tánc, ahol már nem lesz mindegy, ha nyerni akarsz, hogy milyen beállításokkal mész, vagy hogy milyen gumistratégiád, milyen üzemanyag használat beállítása...
Egyenlőre azonban kapcsold ki a segítségeket, és tanulj nélkülük úton maradni. ABS maradhat, az nagy falat elsőre, de a többi nélkül jól lehet boldogulni, és amúgy bekapcsolva eléggé vissza fogják a tempót.
Szerk. és természetesen nem automataváltóval leszel a leggyorsabb.[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
válasz frankstork #7517 üzenetére
Az abs is off, mert jó ha ugy szokja meg.
-
Viper26
nagyúr
D/S most már, és A illetve S SR-ben nem találkoztam balesettel eddig.
Viszont van pár teleportáló, gondolom ping miatt, de így kb előre hátra 50 métert repkednek.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | FR 955
-
manu75
aktív tag
Egyelőre expert módba állítottam az irányítást, mert mindig befékezett a kanyarok előtt. ABS az van aztán majd látjuk, és igen nálam csak kontroller van annak is örülök ha úton vagyok egyelőre a sebesség váltás már sok lenne lehet.
-
veterán
válasz frankstork #7517 üzenetére
Én 2-es traction control vagy ABS nélkül esélytelen vagyok a pályán. Próbáltam megszokni de nem ment.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
hitchins
őstag
Van mar megoldas a lobby problemara?
Egyszeruen nem tudok lobbiban versenyezni mert nem indul el az auto. Allandoan ottmaradok a rajtracson. -
manu75
aktív tag
FIA GT versenyekből egy nap egyet lehet csak menni?
-
frankstork
aktív tag
válasz Oppenheimer #7522 üzenetére
Nyilván attól is függ melyik verda, amikor csak lehet a tcs-t nem használom. Az abs-t igen, mert kontrollerrel nem egyszerű.
@erahurka: biztos lesz bop-os is. Egyébként nem nagy kaland a setup. Eleinte a gtplanet-ről szedtem, lassacskán megtanulni meglehet, minek milyen hatása van, később már rutinból állítható a verda. Sőt pályánként más más beállítás javallott, értékes mp-ek nyerhetők vele.
-
erahurka
félisten
válasz frankstork #7526 üzenetére
TCS nekem csak pár Gr.4-es kocsinál van teljesen kikapcsolva meg oválon, amúgy egy kanyargós pálya nekem esélytelen lenne nélküle.
-
DrTropex
csendes tag
Aki kontrollerrel tolja ők használnak manuális váltót? Hova érdemes állítani? Nem tudom hol lenne jó, mert kanyar előtt, úgy kezdek fékezni hogy nem teljesen húzom a ravaszt, a gázt pedig nem engedem el egyből csak fokozatosan. Közben L1 R1-re nem tudnék nyúlni. Nem akarom állítgatni hanem egy helyen megszokni. Neten nem találtam semmi ötletet.
-
Madwe
nagyúr
válasz Oppenheimer #7522 üzenetére
Anno én gt5nél úgy szoktam meg, mikor már egyébként "érettnek" éreztem magam a feladathoz, h single challengeket néztem, ahol kikapcsolható volt az abs s a tcs is.
GTSben egyébként, ha most kéne megtanulnom, egy általam kedvenc szakasz választanék ki egy pályáról, s hagy szóljon, elkezdeném folyamat keresgélni hol a korlát meddig mehetek el stb.
Ha azt érzed, minden más már menni fog szvsz, mert az h kanyarban meddig nyomod a gázt majd nem padlózol, azt hamar meg lehet szokni (kigyorsítás van ahol tcssel is kicsúszást jelentene, uh ezt a részt vmennyire már beléd kellett nevelje a játék )
Az abs nélküliséget megszokni szintén hamar lehet, ha direkt úgy vezetsz offline, h most azt tanulod meg szerintem.
-
erahurka
félisten
Mentem ma egy nagyon erős versenyt Interlagosban, második helyről rajtoltam és végig a győzelemért harcoltam: [link]
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7535 üzenetére
Még csak az az app sem kell hozzá (Share Factory), simán lehet Trim -elni, a videón állva, options gombot megnyomva hívható elő a funkció.
Én általában átviszem gépre, és Sony Vegas -al próbálok kicsit javítani a videó minőségén. Csak hát szarból várat építeni...
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
erahurka
félisten
válasz frankstork #7537 üzenetére
Nem túl lassú? Mire elbillented a kart több idő mint megnyomni egy gombot.
Amúgy replay-nél vettem észre, hogy cockpit kameranézetnél a csávó nem vált Vagy a Gr.4-es kocsikban is kormány váltó van? De még a keze sem mozdult semmit a kormányon.
-
airm92
csendes tag
Most váltok PC-ről PS4-re. GT S is a "kezdő szett" tartalma. Annyi a kérdés, hogy PS Plus nélkül is tudok vele játszani, vagy mindenképp kell hozzá?
*PSN:hmate92
-
mcwolf79
veterán
Hát tudsz vele játszani, de mivel ez főleg online orientált autós játék, nem árt hozzá PS+. Karrier talán most jön majd hozzá, azt leszámítva a "single" része elég halovány.
De ha új PS4-et vettél ahhoz jár 14 nap free PS+ ha nem tévedek.[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
-
james001
veterán
A régi speciális kocsikat amiket a mileage boltban lehetett megvenni azokat már nem lehet sehol beszerezni?
https://psnprofiles.com/kazama001
-
veterán
Mai manufacturers: kvalifikálok 5.-nek. 2. Kört első helyen kezdem meg. Sikános rész közepén kilöknek, homokból 11.-nek jövök ki. Hátralévő 8 kör arra volt elég hogy 5.-nek érjek be a célba. Izgis verseny volt.
Utolsó körben kicsit vérszemet kaptam, mert előttem egy francia falhoz vágta a kocsit és arra számítottam hogy Ghost lesz, de nem lett az és nekimentem, lelassultam. Utána meg lassú volt előttem és kicsit megtotlam hogy mostmár engedjen el. Így sikerült az utolsó előzést összehozni 1 kanyarral a vége előtt.
Mivel csak ezek miatt kaptam SR büntetést, ezért feljöttem először S-be!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
KaitouP
veterán
Ez meg az én mai manufactuers -em, innen kell nézni, hogy mit művel előttem az idióta francia barom: [link] Komolyan tele a tököm ezekkel már.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
erahurka
félisten
válasz KaitouP #7547 üzenetére
Na ezért sem nyomom már ezt a bajnokság témát. Megyek 10 perc edzést, aztán 2 perc felkészülés aztán 10 perc időmérő, aztán egy 10 körös futam, ahol lehet, hogy az első körben kilöknek. Ha meg net probléma van akkor is kuka. Nem értem miért nem lehet, hogy ha megszakad a kapcsolat, pár percig auto drive nyomná helyettem hátha vissza tudok jönni.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Politika
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Formula-1
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen