Új hozzászólás Aktív témák
-
#20844032
törölt tag
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #7109 üzenetére
Beállítottam végül, de nem tudtam még csak megközelíteni sem a legjobb időmet. Kezdem azt érezni, hogy csak valami bug miatt sikerült az a 44.49 Kár volt annak idején változtatnom a setupon.
Közben változtak a pályák, nagyon megörültem a Gr.4-es helyszínnek, aztán látom, hogy fordított vonalvezetés.
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #8260 üzenetére
És mit csináljak tolassak ki mellőlük? Kb. a kocsijuk felénél vagyok amikor belém kanyarodnak szerintem ez egy teljesen valid előzési pozíció. Kicsit kijjebb engedte volna magát, besorol mögém és szélárnyékból a parabolicában bevágja magát mellém és még vagyok fogva. Vagy akár félig a rázókövön mellettem is tudott volna maradni. De nem figyelt, belém jött és kipattant a pályáról. Az a baj sokan belső nézetben játszanak és nem vesznek tudomást arról amit nem látnak.
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #8262 üzenetére
Be tudtam volna venni a kanyart ez biztos. Fent leírtam amúgy, elenged és alám gyorsít, vagy elfordul mellettem. Én nem azt mondom hogy ez tiszta előzés volt de nem is kigolyóztam. Versenybaleset.
(#8264) hitchins: Manuális váltóval gyorsabban le tudnak lassítani motorfékkel ha idő előtt visszaváltanak. De ahogy lbandi777 is írja, optimálisabb fékezéssel is lehet gyorsítani a lassuláson (wow de fura mondat ). Én is úgy vagyok ahogy te amúgy, kb. a bólyák környékén muszáj vagyok fékezni különben túlcsúszom.
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #8318 üzenetére
Ha előrébb akarok kerülni előzni kell, ha elég gyors vagyok be fogom tenni. Meg volt a pozíció, helyet kellett volna hagynia, vagy a kanyar előtt védekező ívre mozdulni és akkor én pattantam volna le vagy nekem kellett volna elvenni. Ez a versenyzés, nem az hogy fú most mellé tudnék kerülni és meg tudnám előzni, de akkor külső íven ő lassabb lenne és helyeket bukna akkor inkább mégsem.
Hagyjuk inkább, megyek vissza read only módba amíg el nem tűnik a topik az Itt szóltam hozzá listából.... Most nézem, lehet törölni onnan topikot. Akkor sziasztok, főjetek a levetekben.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #8321 üzenetére
Ha úgy veszi be a következő kanyart hogy nem hagy egy autónyi helyet akkor az ő hibájából kerülök a sóderbe...
Nem értem egyébként a problémát, belső kamerán tökéletesen látszik hogy egymás mellett vettük a féktávot, én belül voltam, ő belém kanyarodott és lepattant rólam, így jutott a kavicsba. Én nem löktem ki senkit, nem csúsztam bele hátulról féktávon, nem lökdösődtem egyenesben, nem fékteszteltem senkit aki mögöttem jött, nem vágtam le kanyart, nem blokkoltam mögöttem haladó autót, mégis úgy csináltok mintha dirty driver lennék...
-
erahurka
félisten
válasz lbandi777 #8452 üzenetére
A Citroen ennyivel jobban kezeli a gumikat? A végére nagyon elfogyott a BMW-s srác, pedig nem ment kockázatos taktikát.
(#8454) ProEvoFan: 100 versenynél az már 66000 XP, és annál jóval többet kell menni az 50-es szinthez.
Én először beállítások nélkül próbáltam, úgy is meg lehet csinálni csak ~12 perc helyett ~13-ig tart, akkor már tényleg érdemesebb az F40-nel nyomulni mert az 1-1,5 perces előny hosszú távon oda billenti a mérleg nyelvét.
[ Szerkesztve ]
-
hyperspace
őstag
válasz lbandi777 #8478 üzenetére
Lenne ilyenre pénzem, már nem lenne
Viccet félretéve, eddig jól ellenállok, hetente 3 órát játszok átlagban, megmagyarázom magamnak, hogy ennyi időre nem kell 90 + 30 ezerért kormány + állvány.
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen