Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz hroberto #1700 üzenetére
A kormány bőrözés kopása alapján nem lehet következtetni sok mindenre. Legalábbis a Bravonál pl. elég változatos a felhasznált "bőr" minősége, van akinél nagyon hamar szarráment, és van, akinél elég jól tartja magát. (indexes Bravo topikban olvastam)
Az enyém szerencsére az utóbbi csoportba tartozikrip and tear, until it is done
-
sagesz93
addikt
-
Gergello
addikt
-
alázógyík
őstag
válasz hroberto #1847 üzenetére
"Szvsz ez az egész megoldás úgy szar ahogy van!"
A dizli technológia csak így tudja teljesíteni az európai kibocsátási normákat.
Ez a technológia ezzel az 1 eszközzel tudja hozni, nincsen más. Nem is lesz. Sőt, tavalytól már EURO6 van, ami még szigorúbb.A motor/autó mérete meg mindegy ebből a szempontból.
Mi mikor a dizli Grandénkat vettük, direkt figyeltünk, hogy ne legyen dpf, kéttömegű, és a turbó is fix geometriás legyen. Ezzel is csökkentsük az oboa faktort.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz hroberto #1853 üzenetére
hát ez az, szerintem senki se fog csak ezért menni plusz 20km-ert. és nem értem miért nem akkor kezdi el, mikor felérek a pályára. óra szerint 140, tehát kb 135-137-el szoktam menni mindig tempomattal, ez 2500-3000 körüli fordulat ha jól emlékszem, simán elkezdhetné egyből és akkor nem lenne gond
Stylewars_kp adagoló, füstcsavar? hö? egyébként ha már itt tartunk, hogy szokták ezt csinálni, meg úgy egyáltalán mit csinálnak olyankor, amikor kiiktatják ezt a részecskeszűrőt? meg mennyire "komoly" munka ez? egy mezei átlag szerelő is el tudja ezt végezni, vagy valami speckó helyre kell vinni? esetleg ha tudsz valakit aki ért ezekhez, akkor adhatnál elérhetőséget, meg egy körülbelüli árat, hogy mibe kerül a dolog. thx
-
őstag
-
hroberto
veterán
válasz hroberto #1903 üzenetére
Nos úgy tűnik megoldódik lassan (4 hét után) a részecskeszűrő mizériám. Lengyelországban talált a szerelőm a Mitoba való ECU-t. Sikerült is szoftverelni, minden működik. De azért még utoljára megszívatott egy kicsit.
Hazafelé tartva kigyulladt a motor check visszajelző. Vissza a szerelőhöz. Rádugta a gépet, valamelyik szenzor nyomás problémát jelzett a kipufogóban. Mivel a részecskeszűrő már nem regenerál, már kezd eldugulni, és ezt jelzi. Mindegy, mondom hazáig már csak kibírja, holnap meg már fizikálisan is ki lesz szedve. Elindultam, egy idő után a motor egyre erőtlenebb lett. Klíma ki. Visszaváltogatás egyes fokozatig, majd a motor leállt. Kb. félúton. . Haza kellett húzni...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Land
veterán
válasz hroberto #2796 üzenetére
159-es technika. Nagyon nézze meg mit vesz, mert sok az agyonhajtot, motorcsere előtti 2.4-es. Meg mindenképpen gondos gazdától vegye, szánjon rá elég időt. Amoren érdemes lehet szétnézni, hátha valamelyik normális Brera tulaj épp eladni készül a kocsiját.
Még annyit, hogy a városozást nem szereti maga a 2.4-es motor (EGR és DPF vacakolhat), pályázásra teljesen jó vagy az említett 2 alkatrész kiiratása a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Alg
veterán
válasz hroberto #2796 üzenetére
Amorén ha jól láttam van egy itthon újonnan vásárolt Brera eladó valami 2,4-ért. Egy megnézést esetleg megér, legalább az előéletét könnyebb kideríteni.
Mondjuk ez is a "klímát csak fel kell tölteni" dologgal jön, illetve mintha kissé olcsó lenne
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
addikt
válasz hroberto #3032 üzenetére
Egymást dobálják fel az idióták, ahelyett, hogy az amerikaiak csalásait próbálnák leleplezni, akik a VW botrányt is megszellőztették. Mondjuk a világ legnagyobb demokráciájában még a vállalati érdekeket is a titkosszolgálat védi. Az EU elég impotens egy szervezet hozzájuk képest.
-
rbalint88
addikt
válasz hroberto #3562 üzenetére
alapvetően nem rossz a mannol, nézd meg van-e olyan gyári speckója, mint pölö a motuloknak. nekem az megy bele, mert legyen az egyik legjobb ("a" legjobbat nem hirdetnék, motortól és hitvallástól is függ, hogy kinek mi, de top 5-ben benne van tutira), az 1.3 jtd meg kényes is az olajra, nem azon spórolnék pár ezrest.
-
nesa
veterán
válasz hroberto #3562 üzenetére
Ja hogy nem az alfa mito, hanem a mito traktor, annak barmit.
Én 20 éve a zastavaba is helixet használtam, aztán utána a mazdamba is míg meg nem utáltam ....annyira gyűlöltem hogy a TSZ-nél MTZ-böl leengedett olajat is beleraktam (bele a motorba), autót nem gyűlöltem még úgy, többször megfordult a fejembe hogy felgyújtom a picsába hátha az örömet okoz..
Ja és változóan 3 hetente vagy max 2 havonta lecserélem az olajat, tuti ami tuti....
[ Szerkesztve ]
-
rover45
senior tag
válasz hroberto #3661 üzenetére
Párom autója, ő eddig évente kétszer gumiztatta le és fel a gyári lemezfelniket ... női autó ... azt hiszem ezzel elmondtam mindent.
Nem szeretnék rá nagyobb kereket (pedig gyönyörűek a gyári nagyok), mert akkor arra nagy gumi is ... örülök, hogy egyáltalán ebbe beleegyezett -
rbalint88
addikt
válasz hroberto #3972 üzenetére
így a negyedik lámpamosós autómnál azt tudom mondani, hogy full hülyeség. egyrészt tiszta szutyok lesz a motorháztető, a lámpán alig takarít valamit, a hatékonyságához képest csomó probléma van vele(elromlik, ha töröd az autót, sokkal problémásabb bontott lököst találni hozzá).
komolyan örülök, hogy tavaly lehalt a lámpamosó ág, eszembe nincs megcsinálni. ha koszos a lámpa, akkor félreállok és lemosom rendesen kézzel és meg is törlöm, mert a rajta folyó lé is töri ám a fényt rendesen (sokkal jobban, mint a kosz).
amúgy j.bravo-é is gyári xenonos
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs