Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Fogyasztás 4-5 között van, fölötte még nem volt télen sem. Klímával nem tudom, mert kifogyott a klímagáz. Jelenleg a féket kell cserélni, az épp esedékes. Ezen kívül a gumi tömítések is elöregedtek már, de még nem ázik be, csak idegesítő, hogy néhol foszlik. Szervó néha leáll, akkor jöhet a jól bevált trükk, azaz hogy leállítom a motort és újra be. De rég jelentkezett, kb. fél éve utoljára. Váltó kicsit akad, de nem vészes. Van 1-2 rozsdafolt, de azok a kavicsfelverődés miatt keletkeztek (télen kavics + utána a só). Amúgy nem rozsdás. Az 1.9D elég lomha. A többi alkatrész cserét nem tudom felsorolni, mert nem értek hozzá, de amikor megvettük, eléggé drága mulatság volt, kb. 400 eurót költöttünk a szerelőre. Azóta viszont nincs gond vele (kopp-kopp). Tehát hiába olasz technika, azért annyira nem rossz. Alkatrész olcsó hozzá, olajszűrő és olajcsere házilag könnyen elvégezhető. Karban kell tartani és nem lesz vele gond, ha nincs széthajtva, szvsz.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
FET-MEN
veterán
-
senior tag
A szervó az ilyen típushiba. Menet közben nem áll meg soha, maximum indulásnál. Már hozzászoktam totál
Kifogtunk egy rossz példányt, nem vittünk magunkkal szakit a vásárláskor, így nem lett átnézetve. Ez ilyen hirtelen felindulásból történő vásárlás volt. Délvidéki vagyok, itt a szerb dinártól függetlenül elég sűrűn számolnak euróban.1.9D és csak 60 lóerő. Nem kell csodát várni A JTD sokkal pörgősebb motor, egyik ismerősömét próbáltam. Sokkal élvezetesebb. Nem nehéz találni jó állapotút, csak nem szabad elsietni a vásárlást, mint ahogy mi tettük.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
aphra2
aktív tag
A szervo hiba az jellegzetes punto betegség , általában elektromos motort cseréltek eddig (30-40k a bontott), de már lehet javítani sokkal olcsóbban.
Az 1.2-es benyás meg nem fog 4-5 literből elmászkálni max országúton 90-nél, inkább 6 lesz az alsóhangon.
Bírom a hirdetésekben is a csodafogyasztásokat , mikor az én autómnak is gyárilag 10 liter van megadva városban , és akkor beírja , hogy 7-ből elmászkál, ....és a gyári átlag vagy vegyes is 8.1 liter.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Winne
nagyúr
Ez érdekes dolog, haveromnak is van és nekem is kicsi, talán picivel nálad is magasabb vagyok. Elől is nyomorgós az enyémhez képest és fejmagasságban is laposabb, beleért már a hajam a tetőkárpitba és idegesítő volt. Én pont ezért vettem anno Puntot, mert beültem, feltoltam a kormányt a legmagasabb állásba, ülés kicsit hátra és bódottá' volt. Mondjuk hozzá tartozik, hogy 3 ajtós..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
senior tag
Nekem pont, hogy a Punto kényelmetlen. Az ülések még nem is, hanem valamiért a lábam fárad el már 50km után is. Nem tudom úgy beállítani a távolságot, hogy ne fáradjanak el. Fura.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Outlander
őstag
A kettő szerintem kizárja egymást..
Ahol aktívak a tagok, ők nem nagyon árulják az autóikat...
Ellenben az index topic az mindig is pörgős és segítőkész volt... használtautó-n meg vannak hirdetések.
A puntoclub.hu-t nem igazán ajánlom, állandóan fel van törve, senki nem foglalkozik vele, a nagyja társaság elég debil, tisztelet a kivételnek...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
senior tag
-
-
Outlander
őstag
-
Winne
nagyúr
-
FET-MEN
veterán
400€ volt. Jó vételnek tűnt első autónak tökjól hangzott. Aztán jött a regadó meg új fékek +1100€ volt így már 1500€. Aztán jöttek a gondok. Bal első csapágy csere 13k, később, ami most lett megjavítva,: Szelepfedéltömítés mert majdnem kigyulladt a kocsi a szivárgó olajtól.Hosszanti szíj csere, bal első gömbfej csere, futóműállítás, 10 literes fogyasztás, hát oszt míír? Mert folyt a résolajcsöveknél a diesel a motorba és a csúcsok csöveiből is szivárgott a diesel. Ennyi elég is volt nekem.
Iphone 7
-
SLYM
veterán
sokan nem izgulják túl a dolgokat, ahogy pl én se teszem hasonló esetben. nálam pl a motiváció nincs meg kopott váltógombot cseréltetni, pedig filléres tétel. a telefonom hátlapja is karcos már, majd annyival olcsóbban adom el. szerintem nem kell messzemenő következtetést levonni ezekből, a totalcar cikkek miatt sokan már a használtautóra feltöltött képek minőségéből, az eladó kertje szépségéből, meg az autó tisztaságából közetkeztetnek lassan, hogy milyen is az autó. ami azért valljuk be kezd nevetséges lenni
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
Riken Maystorm 2 B2 XL 225/40 R18 - újonnan 60k volt a szett. Elvileg a Michelin gyártja, de minősége vetekszik a kínaival. Német pályán nem autókáznék vele 200-al, de itthonra jó, viszonylag gyorsan kopik, szerintem 2-3 éven belül le is kell cserélnem.
A következő szettem nem ilyen lesz. -
.:Kristian:.
addikt
Valószínűleg nem az olcsó kategóriából származik, azért 15k/db az ára.
Enyémhez hasonló minőségű: Infinity Eco Pioneer 165/70 R14 - 37.160HuF a szett. [link]
Nem kerestem sokat, legelső találat a 165/70 R14-re, úgyhogy lehet van ettől még olcsóbb is.Viszont van ellenpélda is, ez már azért komolyabb abroncs, Vredestein T-Trac 2 165/70 R14 - 103.816.-
Ja és gumistól soha nem vásárolnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen