-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
Elvileg ezt mind beállítottam mar korábbi hsz-eid alapján...
A steamvr - ban lehet valami, mert ott elég nehézkesen sikerült egyáltalán beállítani a játékteret meg úgy az egeszet... Nem is arra van az előre ahogy beallitottam
Majd este még probalgatom, mert tegnap elég kapkodós volt
Meg majd kiprobalom a szimulátort AlVr VS link, mert tegnap csak linkkel próbáltam és nem nagyon tetszett a kepminoseg -
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #26252 üzenetére
A Link-nek ez kell es normalisan fog kinezni:
De azert van hogy osszetojja magat. Pl. probalgattam PC2-vel es a kepminoseg jo volt, semmi artifacts vagy hasonlo aztan ahogy a beallitasokat probalgattam a jatekban hogy meddig mehetek hogy meglegyen a 72FPS az egyik restart utan elkezdett ugy kinezni mint egy 6Mbit-es Twitch stream.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz _Lorke_ #26251 üzenetére
Na erre a magyarításra én is ránézek majd, talán kicsit felgyorsítaná a játékmenetet.
Őszintén szólva 1-2 hónapja csak edzésre használom a VR-t, ennyi fér bele az időmbe.
@barcalaci84: ja, ok, akkor annyira nem lehetett rossz mint gondoltam. Steam VR nekem is kb 45 fokkal elfordulva áll alapból. Indítom a Dance Collidert akkor először jobbra kell néznem a táncoló alakokra és ott kell nyomnom egy hosszú jobb gombot hogy beálljon "középre" (ami azt jelenti hogy párhuzamosan legyek a szőnyeggel mert minden kis terület számít ott).
Linket nem tudtam kipróbálni de állítólag lehet már állítani a felbontását hogy a Quest natívot használja!A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
_Lorke_
csendes tag
Ahogy így nézegetem, lehet a Quest-et kellett volna beszereznem.
Ha jól értem, akkor egy sima, max 3 méteres USB C kábellel összekötve a PC-vel minden megy rajta, ami pl a Rift S-en ?
(Hamarosan meg jön az Oculus saját, prémium minőségű USB kábele, ami 5 méteres lesz. Mint az S-nél.)
Csak Quest-nek nagyobb valamivel a felbontása, igaz kicsit kevesebb a képfrissítése. Cserébe önállóan is működhet.Sőt, kontroller nélküli kézkövetést is tettek bele a legújabb frissítéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz _Lorke_ #26255 üzenetére
Ha elsodlegesen es sokat jatszol PC-n akkor a Rift S meg mindig sokkal kenyelmesebb megoldas. A Quest PC-re kothetosege egy bonusz es a Link-hez szerintem kelleni fog az 5m hivatalos kabel (vegy egy ugyanolyan mas gyartotol), egy 3 kabellel nem sok mindent lehet jatszani ulos jatekokon es szimeken kivul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz _Lorke_ #26255 üzenetére
Jó is az. Akiknek mutattam a Questet azok közül 3 embert már "beszerveztem", másik három pedig gyűjti rá a pénzt
Igaz, ebből egynek van CV1-ese a többi VR szűz volt. Szóval nem tudták összehasonlítani Rift S-el.
Én GearVR-ről jöttem, ott hozzászoktam a kábelfüggetlenséghez így sokáig ahhoz próbáltam 6DOF kontrollert szerezni. Aztán kijött végre a Quest.
Plusz 73-as az IPD-m, illetve GearVR alatt én 90%-ban eliteztem és OLED-nél szerettem volna maradni. Szóval igazából nem is volt más alternatívám.
Ezektől függetlenül én viszont szinte csak PC-n játszok. Most megvettem a Thrill of the Fight-ot hogy ha úgy alakul hogy foglalt a nappali akkor el tudok vonulni edzeni csak a Questtel is.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #26258 üzenetére
Ez a standard Oculus Debug Tool, itt talalod:
C:\Program Files\Oculus\Support\oculus-diagnostics\
A Quest-en nem kell/lehet allitani semmit, ott csak engedelyezet a Link-et amikor feljon a kerdes a HMD-ben.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz _Lorke_ #26255 üzenetére
- nem nagyobb a felbontás a pixel elrendezés miatt
- alapból kényelmetlen
- max 72Hz, ami sokaknál még villog főleg világos területekenNincs tökéletes, mindegyik tud valamit, amit hiányolsz a másikból
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #26248 üzenetére
Én is használok olyat a CV1-hez, hogy ne lötyögjön ki az elem (akksi). én konyhai alátétként vagy tányér alátétként találtam a google-ben. Pepco-ban tuti, hogy van vagy bármilyen háztartási kellékesben.
Ezeket találtam de van olcsóbban is:
JYSK
Rist
KooktaÍgy biztos lejön mi ez a cucc. Én ebből nagyon pici darabot vágtam (kb 1.5 cm x 4-5 cm), ügyelni kell arra, hogy ne lógjon túl az akksi fedélen, nem kell körbevonni vele az elemet, csak az elem és az akksifedél közé kell tenni.
Ha érdekes, este csinálhatok róla képeket én hogyan applikáltam.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Csavez™ #26264 üzenetére
Igen, ez a SteamVR automatizalasa es "logikaja". Megnezhi hogy milyen grafikus kartyad van es onkenyesen beallit egy supersampling erteket. Ez termeszetesen marhasag mert nagyon nem mindegy hogy a The Lab - Longbow fut ahol tuti nem problema a 150% vagy eppen a Dirt Rally 2 ahol azert enyhen szolva is tulzas.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Raymond #26248 üzenetére
Hűha, hát még lehet ez is probléma. Simán el tudom képzelni, mert én rohadtul lóbálom. Annyira, hogy simán nyekkenhet benne az elem. Ez azt is megmagyarázná, miért a jobb problémázik: hisz az az erősebb kezem.
(#26261) Dyingsoul
Megköszönném.
Egyébként miért pont tányér alátét?[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Jinxb1rd #26266 üzenetére
Akkor közkívánatra itt az Oculus Touch battery fix:
Ha bemész a pepcoba vagy bármelyik háztartási boltba és szilikonos konyhai alátétként vagy szilikonos tányér alátétként hivatkozol rá, szerintem tudnak majd segíteni. Ez nagyon hajlékony, általában feltekerve árulják. Ollóval könnyen vágható. Arra figyelj, hogy az elem hosszánál valamivel kisebbet vágj. Én a teljes hossztól kb 1 cm-rel kisebbet vágtam ki és széltében is csak annyi kell, hogy ne vegye körbe az elemet csak amennyi az elemből kilátszik mikor azt behelyezed. A dupla vastagság sok neki. Ez amit én használok elég vékony, kb 1-2mm lehet nem összenyomva.
Azért jó cucc ez erre mert ez nem vezet, így ha érintkezne is az elemmel, akkor sincs gond. Rugalmas az anyag és nem használódik el könnyen pedig én is rendszeresen töltöm. Tartós, én már vagy másfél éve így használom probléma nélkül. Párszáz forintért többet kapsz, mint amire szükséged lesz a fixhez, ezért nem gond ha elrontod az első darabokat. Én is többet vágtam mire megtaláltam a jó méretet, ha van türelmed hozzá akkor te is tudsz vágni egy takaros darabot.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
NVidia driver a CES-ről!
Nézzétek meg az új VRSS feature-t a driverben!- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
Akinek van Turing kártyája megnézhetné, hogy milyen a VRSS, mert bár én feltettem a drivert nincs ilyen opcióm... Gondolom ez csak a 2xxx kártyákon érhető el...
A doksiból:
"It uses NVIDIA Variable Rate Shading (VRS), a key feature in NVIDIA’s Turing architecture, to
dynamically apply up to 8x supersampling to the center of the VR headset display, where the eye is typically focused."
Hagyjuk is...- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
Enton
addikt
válasz Dyingsoul #26271 üzenetére
Meg ez a lista is:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone EchoMercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target ShootingSpace Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
Egyiket sem állítanám annyira szaggatósnak. Reméljük ezt hamarabb visszafelé kompatibilisé teszik mint a RT támogatást, ezt nagyobb sikerrel tudnánk használni."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Dyingsoul
Topikgazda
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #26273 üzenetére
Most azt irták iracing fórumban, hogy ez globális beállitás, csak még béta és ezért néhány játékhoz elérhető csak, de nem a játék fejlesztőknek köszönhetően
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz Dyingsoul #26275 üzenetére
Olvastam és ez van előtte:
"At the time of writing, over 20 games meet this criteria(no game integration required--and can be applied to DX11 VR games or application that have forward renderers and support MSAA, and have been tested by NVIDIA), including:"
Ez elég egyértelmű azért.
De turing nélkül nekünk olyan mindegy amúgy is. majd ha kapunk kompatibilitást esetleg.
Az irány nem rossz de még mindig nem váltottak világot ezzel.[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
veterán
válasz tobias88888 #26273 üzenetére
-
-
kiskuplung
őstag
Nem tudom mi az ami szerinted egyértemű, mert elég furcsán idéztél, viszont a bekezdés eleje így szól:
.VRSS is supported by the driver--no game integration required--and can be applied to DX11 VR games or application that have forward renderers and support MSAA,
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #26281 üzenetére
Nekem inkabb ugy tunik te ideztel furcsan, pont a lenyeget hagytad le
"and can be applied to DX11 VR games or application that have forward renderers and support MSAA, and have been tested by NVIDIA)"
Tehat ha leteszteltek es belekerul a profil akkor az adott jateknal kivalaszthatod, ha nem teszteltek le akkor nem lesz ott. Hiaba nem kell a jatekba tamogatas, csak azoknal mukodik per pillanat amik a listaban szerepelnek es a listaba az NV rak ujakat majd.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
No, akkor jöhet a Quest2 magasabb felbontással
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #26284 üzenetére
De itt senki nem allitotta hogy a jateknak kell tamogatni, akkor mirol van szo?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
szente
addikt
Próbáljátok ki:
Inspector letölt: [link]
Profiler elindít
Alul az Unknown alatt a 0x00D5E9C7 értékét átírni 0x00000001-re.
(Én nem a Base Driver Profile-ban állítottam át, hanem a Project Cars profiljában.Nem vagyok benne biztos, hogy mit kellene látnom, de mint ha Project Cars 2 alatt eltűnt volna az a jelenség, hogy pár méter után elmosódik a pálya szélét jelző fehér vonal. Meg mintha messzebbre látni.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #26286 üzenetére
De azt mas irta, nem az akinek valaszoltal, ezert nem volt vilagos mire a felhajtas
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz szente #26287 üzenetére
Kb ugy lathatod hogy mukodik vagy nem hogy Adaptive VRSS mellett 0% lesz a headroom a Performance HUD-on ha elotte volt valamennyi. Nem tudom a PC milyen engine, de azt is irjak hogy forward rendering kell neki MSAA tamogatassal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
qqzs
őstag
Olyankor mivan amikor questbe usb kabel bedug es nem jon fel benne az az ablak hogy acces storage amit denyzni kene linkhez. Akarmit inditok ujra. En ugy emlekszem mikor sidequesteztem untam nyomogatni es beixeltem azt hogy ne kerdezze meg tobbet.
sidequestet is leszedtem mar de az oculus soft nem ismeri fel a quest csatlakozasat, de a windows igen.
es a questbe se talalok sehol olyat hogy ezt a leokezast lehetne resetelni[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
Raymond
félisten
A storage beallitas a Link-nel mindegy, nem kell semmit deaktivalni vagy leszedni a PC-n es a Quest-en ilyen szempontbol. Ha bedugas utan nem jon elo magatol a Link aktivalas a Quest-en akkor inditsd el kezzel, ott van a Settings -> See All -> Device alatt legalul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
qqzs
őstag
válasz Raymond #26291 üzenetére
Amikor kerdi milyen hmd van es questet jelolok azt mondja dugjam be. Bedugom, latom hogy win felismerte a bedugast, oculus szoft nem ismerte fel ketyeg tovabb es csak kilepni tudok. Learn moreba irjak hogy bedugaskor meg kene jelenni ennek amit cancelezni kene. Sidequestnel meg okezni kellett. De beixeltem hogy ne kerdezze tobbet ezert most okezva van es szerintem ezert nem ismeri fel az oculus szoft a bedugast
erdekes mert masik laptopom siman elfogadta a questet es tovabbengedett es ott ugy mukodik ahogy mondod hogy csatlakozaskor fel akarja rakni a linket de ott meg graphich driver baja van
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
szente
addikt
válasz Raymond #26289 üzenetére
Nem, csak behaluztam.
Bekapcsoltam az nVidia Vezérlőpultban a Boneworks profiljában, aztán megnéztem a Profile Inspectorban, hogy mi változott. Mást nem találtam, ami erre utaló lehet. Hogy most azért,mert nem (csak) ez az a kapcsoló, vagy mert nem olyan renderelési módot használ a PC nem tudom. De lehetne itt más kisérletező kedvű játékos is.
-
szente
addikt
válasz Sziszifeca #26295 üzenetére
Ugyan azt amit az Nvidia Vezèrlőplultban is be tudsz állítani, csak itt nem korlátozza a beállításokat, hanem elérhető az összes.
-
Raymond
félisten
Nincs elottem, de van az app beallitasoknal az a resz ahol a permissions-t lehet utolag valtoztatni. Probald meg az Oculus Gallery-t megkeresni es ott megvaltoztatni hogy ujra kerdezze. Debez csak egy vak tipp, majd holnap megnezem ha addig nem jossz ra.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
Hát én nemigen látok változást 1660ti-n, se Robo Recall, se Lone Echonal.
Feltettem a drivert, alapból nem voltak a listában az appok, hozzáadtam, beállítottam az új opciót "mindig be"-re. Próbáltam 2x és 4x AA-t is, de az fps, headroom, látványvilág ugyanaz mint a korábbi driverrel.
Lehet mégiscsak 20xx karesz kell?(ami vicces vagy inkább szomorú, hogy pl. Robonál a legelején mikor a robot közelében vagy amit szétszedhetsz, jobb oldalt a ventilátor sokkal részletesebb AA nélkül mint azzal..) Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest