-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulasoft
őstag
válasz rasotamas #46516 üzenetére
Na most próbáltam ki vspatial nevű progit ingyenes oculuson, ingyenes windows-on le kell tölteni a klienset el kell indítani az oculuson mind a kettón ugyan azt az email címet kell megadni, email verifikáció után kattintani a az i'v clicked email verificatin gombra, és máris kapcsolódik a két eszköz, a vr-ban marha sok desktopod lehet igazából a progikat grabbal behúzhatod, egész pofás.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
izomman1
senior tag
válasz gulasoft #46549 üzenetére
dlls nem volt esetén a képminőség nem volt rosszabb mint a native azonos felbontás?
AMD FSR je esetén csak ultra minőség esetén látom azt, hogy nem sokkal rosszabb bár picit rosszabb mint a native felbontás.
és G2 őn toltad? mert ott látszik a különbség a tű éles kép esetén..
Igen 500 e f tot hogy egy picit szebb legyen az egész nem ér annyit
sőt azt is láttam, hogy ! ha 8K ba teszed ( tehát 2x 3900x 3900 re maxra az már bőven megvan sima flat ként 8 K szóval ott a 16 GB ot bezabálja a játék tehát simán kell egy 3090 vagy egy 6900 XT
sőt ahogy látom 30-40 FPS el megy 8 k ba az se lenne tökéletes ezekkel a kártyákkal.. Talán még az AMD esetén jó az ár érték arány ha lehet ilyet mondani de az is elég húzós kártya
De a 3090 jobb na de mennyi pénzért ? 1 mft legyen a gép átépítés és a kártya? Akkor inkább egy motort veszek magamnak az jobb .. felejtős azért ennyit ez az egész nem ér meg inkább tolom kicsit pixelesebben az öreg GTX 1080 tI vel8k teszt :
Igen hallom jönnek az uj genek szeptemberbe érdemes lenne addig várni...
[ Szerkesztve ]
-
gulasoft
őstag
válasz izomman1 #46552 üzenetére
dlss nélkül 20ps sem volt néhol, viszont a dlss ultra performance-al meg nem ment 40 alá, és ott volt vagy 30-50 ember az utcán. Minőségen persze azért ez meglátszott, de még így is marha élvezetes volt, 1080-on nem lehet dlls-t állítani, mert az tudtommal 20-as sorozattol felfelé van, az amd fsr-el meg vagy 20%-al kevesebb fps-t adot mint a dlss. Azért amikor így ki van hegyezve a dolog, akkor a dlss láthatóan több fps-t ad legalábbis ebben a játékban. Persze raytrace ki volt kapcsolva, de így is látványos a dolog, ha nem figyeled a városlakókat, hogy csak úgy csámborognak, akkor egész élőnek látszik.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
-
veterán
válasz gulasoft #46551 üzenetére
Köszi. Alszok még rá egy párat. A 1070Ti-m ha eladom abból majdnem kijönne, de már így is kiköltekeztem.
Az eredeti terv az volt, hogy 1070Ti eladom, hozzáteszek egy 3060ti-hez és kész. De beesett egy akciós 3070Ti 285-ért.Kipróbáltam a riftcat-et, kifizettem a 25 Eurót, egyszer élünk. FullHD telefonnal nagyon tré. 1440p telefonnal kezd elfogadható lenni, de apró szövegek nem olvashatóak, nem érzem 60fps-nek. A kép elég gyakran bekockásodik, belaggol, még usb- el is, van egy ilyen auchanos lencsés párnázott fejbizbaszom de a szemüvegem alig fér be, anélkül nagyon életlen, azzal sem az igazi. GTA-val, legós batmanos játékkal próbáltam. Nem hozza a 3d vision 3d látványát (sem).
Szóval csak egy Oculus Q2 lenne a megoldás, de akkor azzal tudok ilyen sima "lapos" nem vr játékokat játszani térben?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
barcalaci84
őstag
válasz rasotamas #46556 üzenetére
ahogy említették pár AAA lapos játékhoz van VR mod (GTA v , Cyberpunk , maffiak , Horizon stb) itt VR-ban ("térben") mozogsz és ugyanúgy kontrollert vagy billenyűzetet használsz...ilyenre megoldás a q2
amit te keresel ahhoz lenne a Helixvision VD -nevű program...De ez ugyanúgy az Nvidia Vision-os cuccot használná régi nvidia driverrel...De ez ugyanúgy nem támogatja az nv 3000-es szériat...illetve ott még a vorpx ...ami lehet neked tetszik ...ott ilyen 3d-s élményt kapsz lapos játékokhoz... keress rá googleban VORPX
említetted a munkát : szvsz produktív munkára nem alkalmas ...
tök jó és kiválthatok vele egy több monitoros rendszert ha akarok ... de komoly , hosszú munkára azért még nem elég kényelmes...[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz barcalaci84 #46557 üzenetére
Horizonhoz van VR mód??
Azt hogy kell elképzelni?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
barcalaci84
őstag
válasz Sirandrish #46558 üzenetére
így: video
-
Sirandrish
legenda
válasz barcalaci84 #46559 üzenetére
Aaaaaah ez brutál lehet. Meg is van nekem PC-re..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
gulasoft
őstag
válasz barcalaci84 #46559 üzenetére
Csak most épp nem megy, mert megint valamit alakítottak a játékokon, és eltart egy ideig, amíg követi a modder.
[link]Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
kevike576
senior tag
válasz barcalaci84 #46557 üzenetére
akkor itt a next level smárolás ultrahangos jelátalakítókkal ...
https://gizmodo.com/vr-researches-simulate-kisses-with-ultrasonic-transduce-1848849489
-
izomman1
senior tag
Közben találtam ezt a vidit..
gyakorlatilag azt mondja a srác G2 őn 3090 el is 50 FPS van meg és 3000x3000 körelre tudja tenni ahol is távolba elmosodott a kép nem teljesen tökéletes.. felesleges 1 mft ot gépre adni még nem tart ott a technologia
-
gulasoft
őstag
válasz izomman1 #46563 üzenetére
Figyelj ez a csávóannyira nem ért hozzá, hogy a remegős képernyőt vette fel miközben van egy beállítás direkt közvetítőknek, úgyhogy az hogy ő mit állít egy dolog. Ha gondolod holnap közvetítek majd egy cyberpunk-ot a 2080-al nem 8k-ban kell renderelni, és a raytrace-t ki kell kapcsolni a retekbe.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
Na most nekem is eldobálta a trackingot, tracking lost, és nem találja meg a guardiant sem, úgy sem hogy berajzolom, állok a közepén, nem mozdulok, és egy mp-re kikapcsolom a fejest, visszakapcsolom, és create guardian. Teljesen szar lett. Ötletek?
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
barcalaci84
őstag
válasz kiskuplung #46566 üzenetére
Guardian historyt törölted és utána újraindítottad a hmd-t?
[ Szerkesztve ]
-
bali777
aktív tag
válasz barcalaci84 #46568 üzenetére
Köszi, megcsinálom. Nekem is az a gondom, mint a többieknek
Meta Quest 3
-
MAxxYD
tag
Ha valakinek lennének maradék VR játékai valamelyik Humble Bundle-ből, akkor baráti áron érdekelnének.
Néhányat már sikerült szereznem, de van még mit bepótolnom
Privátban írjatok, nem szeretném szét spamelni a topikot.[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Teszteltem az alábbiakat is G 2 vel :
Horizon Zero Dawn - 2160x2160 on is diavetítés sajnso de olyan homályos az egész távolba hogy iszonyat.. Monitoron jobb játszani láttam egy videot itt ahol a srác 2160x2160 al játsza RTX 3080 TI vel DLSS [link] gyalázatos az optimalizáció nyilván mivel nem VR ra lett írva.. Feltettem 4000x4000 re is "milyen lenne a jövő" na így már döfi! de mikor lesz ilyen GPU alá? még egy 3090 is ami 700 e ft körül van is csak ezt a teljesítményt tudja ( 2160x2160 ) ezért kár feljleszteni az a véleményem még ( majd 10 év mulva játszatjuk teljes monitor 3d pompályába ? )
Red Dead Redemption 2 - szintén low grafikán akad mint az állat GTX 1080 TI vel de nem csak akad homályos az egész az alacsony felbontás miatt ( oculus rift felbontás az nálam elégtelen G2 után ) Na mármost ha folyamatos is lenne egy RTX 3080 TI vel akkor is a felbontás iszonytatosan homályos távolba meg se közelíti a monitor feelinget.
Cyberpunk 2077 - Úgy látom ez van a legjobban optimalizálva meglepően.. Még a GTX 1080 TI vel is valahogy megy ultra quality be FSR bekapcs és 3072x3072 körüli felbontással.. Bár azért a nagy városba ha sok ember és kocsi van diavetítés ez is .. De sok helyen tudja a 40-50 FPS tartani ami kell ahhoz, hogy a reprojection kiegészítse 90 re az egészet.
De ahogy láttam nem sokkal jobba helyzet egy RTX 3090 el sem.. de talán ott lehet találni olyan magas felbontást ahol nincs homály ( sajnos nekem az ) De látom ott is a potenciált, hogy ha 4000x4000 res felbontásba tennénk felcsavarnánk high ra a grafikát akkor már már monitor feeling vissza játszik csodálatos a grafika , de GTX 1080 TI vel már 3-8 frame / sec re lemegy a cucc! Ég most gondoljátok el mondjuk ha 2 szer nagyobb FPS lenne mert ez tudja az RTX 3090 talán.. akkor lenne 10-15 FPS ? az még mindíg játszhatatlan sajnos .. ezért mondom majd 10 év múlva (RTX 5080 ti vel ? ) tudjuk a G2 őn élvezni teljes pompályában az egészet? Sajnos mivel nem VR címek ezek csak mod ok ezért ennyire gyalázat az egész.. Kicsit szomorú vagyok , hogy nincsenek már jó AAA kategóriás játékok az Oculus is leállt a gyártásukkal Valve Index 2 se látom mikor jönne már ki egy új Half Life al.. Maradnak a MOD VR ok ami király volna, de nincs hozzá vas még 1 mft ért sem .. Sajnos a G2 höz nem elég a 2160x2160 inkább a 3000x3000 vagy jobban mondva a 4000x4000 nél jön ki az, hogy távolba és mindenhol egészen éles a kép egyébként homály az egész elveszi az ember kedvét az egésztől.. Monitoron sokkal élvezhetőek ezek a címek sajnos még egy jó ideig :S -
-
sheep
addikt
válasz izomman1 #46571 üzenetére
A felbontás talán a legfontosabb dolog szerintem is, de sok trükköt be lehet vetni ma már, igazából a fejlesztőkön múlik hogy kihasználják-e a lehetőségeket vagy nem.
Én nemrég váltottam 1080ti-ről 3080-ra, és nagyon is látható mennyivel erősebb ez az újabb technológia. Ott van pl. a Flight Simulator 2020, ami még monitoron játszva is megizzaszt egy combosabb kártyát, el lehet képzelni hogy bármit raksz alá vr-ban semmi nem elég. Mégis lazán játszom a G2-n 3000*3000 natívban, 60 fps mindig megvan, és majdnem minden high-on van.
Ehhez kellett egy tool amiben mindenféle okoságot be lehet állítani hogy ez így működjön. Openxr, upscaling, fixed foveated rendering, és ha mindent belősz nem veszel észre minőségbeli romlást és cserébe lazán tolod a G2-n normális fps-el.
Ha ezeket bármelyik játéknál elérhetővé tennék egyből jobban futna minden. Viszont a 1080ti már régi technológia és nem támogatja ezek nagy részét sajnos, szóval a mai gpu árak mellett mélyen a zsebbe kell nyúlni, dehát a vr már csak ilyen.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
KFury
csendes tag
Sziasztok!
Új Quest 2 tulaj vagyok. Beállítottam a kezdő lépések szerint mindent. Mégis 2 problémám akadt, de lehet csak én vagyok béna. még sosem volt VR headsetem.
1. Air Linken wi-fin sikerül jól összekötnöm a PC-vel a quest 2-t, de kábelen csak azt jelzi ki, hogy tölt, ha kikapcsolom a wifit, akkor egyszerűen nem látja a PC-s oculus app az eszközt, holott a headset érzékeli, hogy be van dugva a kábel rá is kérdez, hogy engedem-e az adatátvitelt...
2. Ami inkább gond, hogy a steam-en megvettem a project cars 2-t. a pc-n a steamen belül a játék indításánál fel is kínálja hogy start in oculus vr. a headseten elindítom az air linket, és megjelenik a library-ban a project cars 2, de amint rákattintatanék nem történik semmi. közben a pc monitoron látom a játékot futni. ha az air link felületen rákattintok a desktop ikonra, akkor ilyen görbített mozivásznon látom a játékot, ami egyáltalán nem az igazi vr élmény.
Mit csinálok rosszul, hogy a project cars 2 nem rendesen indul el vr-ben?
Köszi előre is a segítséget.
Ryzen 3600; MSI B450 Tomahawk MAX; 4 * 8 GB Corsair Vengeance 3200 DDR4 RAM ; Sapphire Pulse 5700XT; Kingston A1000 1TB SSD ; LG 29UM68-P ; XFX XTR 650W
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #46572 üzenetére
Köszi a tippet! Hát igen a tömeg levétel jó ötlet volt jóval jobban megy! 3090 el azért szépen el lehet vele játszani ahogy látom Lehet itt az öreg CPU és a GPU tényleg a gond ideje váltanom.. Bár a Horizon Zero Dawn nál azt tapasztaltam hiába veszem le 1000x1000 re 35 fps em van ha 4000x4000 re teszem akkor is van vagy 20-25 szóval valami a gépemmel lehet ez nem normális. ...lehet CPU limit és mivel nincs DLSS ezért ennyire nyögve nyelős az a játék is :S
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #46575 üzenetére
A HZD-nal ugyanaz a problema mint a tobbinel - a Pascal arch mar nem jo hozza. En a CP2077-et en Pascal-al csak a laposon probaltam (1070 Max-Q) 1080p-ben, de ott is egyertelmu volt hogy nincs ertelme High ala menni mert nem ersz vele el ertelmes FPS novekedest. Nem emlekszek mar a pontos szamokra, de olyasmirol volt szo hogy Low-Med-High mind kb. a 4x FPS regioban mozgott. Visszaneztem egyebkent teszteket most es ugy nezd ki CP2077-ben nemhogy a 3060 de meg a 2060 Super is gyorsabb mint a 1080Ti:
Igaz az a ket kartya kb. egyforma teljesitmenyu, a 3060 csak egy hajszalnit jobb 1080p es 1440p felbontason ahol nincs a shader power limitalva semmivel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
1. ha kábelen akrasz csatlakozni (oculus LINK) , akkor a szemüvegben a settingsben az experimental menüben kapcsold ki az AIRLINK-et...
így ugyanúgy a menü balrészére kattintva feljön az ablak ahol a jobb oldalt ott lesz a géped és a a LINK kapcsolódás lehetősége...2. a) az Oculus PC software Settings fülén a General részen legyen engedélyezve az Unknown sources és az Openxr runtime -os részen az Oculus legyen az active
b)előszőr kapcsolódj !!!! a géphez Airlinken , vagy Linken...
Bejön a a PC-s oculus home .... itt NE a libraryból indítsd a Project carst
a desktop ikonra kattints : megjeleni8k a desktopod ... indítsd el a steamet és a PC2-t steamből oculus VR módban(kérdezi )ha nem akar elindulni , akkor steamvr módban indítsd (előtte telepítsd a steamvr betat)
ha sikerül beröffenteni , akkor utána már az oculus otthonod libraryjéből is lehet majd indítani
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Vader Immortal Pack - 14.99 [link]
Boven megeri hogy par orara egy Star Wars story resze legyen az ember es szembealhasson Vader-el Raadasul cross-buy igy lehet a sokkal szebb PC-s verziot is jatszani.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
KFury
csendes tag
válasz barcalaci84 #46577 üzenetére
Köszi.
Sikerült.
"itt NE a libraryból indítsd a Project carst
a desktop ikonra kattints : megjeleni8k a desktopod ... indítsd el a steamet és a PC2-t steamből oculus VR módban(kérdezi )"eddig itt hibázott nálam a dolog.
Ryzen 3600; MSI B450 Tomahawk MAX; 4 * 8 GB Corsair Vengeance 3200 DDR4 RAM ; Sapphire Pulse 5700XT; Kingston A1000 1TB SSD ; LG 29UM68-P ; XFX XTR 650W
-
veterán
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy pc-röl vr-ban van gsync/freesync? Vagy hogy müködik ez?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
fatal`
titán
válasz gulasoft #46565 üzenetére
Ezt nekem a 38-as verzió csinálta időnként, de csak stationaryben. Újracsináltam a guardianokat és azóta jó (igaz, közben frissült 39-esre).
Szerintem töröld a guardian historyt.
#46567: Nem nagyon használnék DLSS-t VR-ban. Bár lehet, hogy csak az ACC implementációja szar (abban próbáltam), de borzasztó mosott lesz a kép még ultra qualityn is.
#46580: Nincs és értelme sem nagyon lenne. VR-ban nagyon fontos, hogy a képfrissítésnek megfelelő fix FPS legyen, máskülönben motion sickness lesz a vége.
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz rasotamas #46582 üzenetére
Ha úgy vesszük akkor van, kb úgy mint a monitoron, és a grafikát úgy kéne belőni hogy a minimumot frissítést tudja. Fix értékeket állíthatsz be, Reverbnél 60 / 90 Hz, Questnél több lehetőség van, és a grafikát úgy kell belőni hogy tartani tudja a beállított fps-t.
Nekem akkor sem volt gondom amikor 20 fps-em volt, de ahogy fatal` mondja ha érzékeny valaki akkor akár pár másodperc alatt is rosszul lehetsz.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
fatal`
titán
Az ugráló FPS szerintem mindenkit kikészít. Van aki 90 alatt rosszul van, ez nem jelentkezik mindenkinél, én 72hz-en játszom szimulátorokat.
Questnél 82, 80, 90 és 120hz-et lehet beállítani (illetve ASW-vel FPS-ben ezek felét, ez viszont ghostingot okoz, engem zavart még 60/120-nál is).
-
Márton
nagyúr
válasz fatal` #46584 üzenetére
72 (nem 82)
"máskülönben motion sickness lesz a vége."De miért, a gsync-freesync-nek nem az a lényege, hogy észre sem veszed az fps váltást?
És ha 90 helyett néha beesik 85 vagy 80-ra (ami még mindig villogásmentes), akkor miért lenne erről motion sickness ha nem látod a törést?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Márton #46585 üzenetére
Mert nem attol van fejfajasod hogy latod vagy nem a torest. Azt hogy kell a stabil FPS mar a legelejen megtanultam amikor az Eve Valkyrie allandoan kiutott percek alatt. Tul magasra raktam a beallitasokat es nem birta a kartya. Latni nem lattam hogy mi a gond eloszor, aztan az ODT overlay megmutatta hogy allandoan 70-90 kozott valahol valtozott. Amikor aztan visszavettem a beallitasokbol es megvolt a stabil 90 akkor eltuntek a gondok is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #46586 üzenetére
"allandoan 70-90 kozott valahol valtozott"
De ugye nem a G/Freesync technológiával, ezért érthető a dolog.
Tehát HA tudná ezt a VR, akkor az miért okozna gondot, ez itt a kérdés.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Márton #46587 üzenetére
"De ugye nem a G/Freesync technológiával, ezért érthető a dolog."
Nem ugy nez ki hogy ertheto, pedig eloszor azt hittem igen. A G-Sync es Freesync arra jo hogy nem latod a torest ha nincs vsync mert a display refresh hozza van igazitva az FPS-hez. Semmi masrol nem szo.
Ettol az FPS meg valtozik, ugyanugy ahogy VR-ban is valtozhat es ott se latod a torest, de az agyadnak a jelek szerint nagyon nem mindegy hogy fix FPS van vagy hogy mozog egy skalan belul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
Néztem ezeket a VR modokat és az nem lehet, hogy Oculus Quest 2 esetén jobban optimalizáltak ezek a mod ok? valamit találni ezzel kapcsolatban a neten, hogy jobb FPS el megyOculus Quest 2 esetén mint mondjuk egy WMR ( G2 esetén ) az alábbi 3 mod:
Cyberpunk 2077
Mafia - Definitive Edition
Horizon Zero DawnMert a mod esetén ki lehet ki lehet választani, hogy Oculus vagy steam VR vagy Open XR al induljon a játék..
Legendásan jobban optimalizált az Oculusra minden talán azonos felbontáson szebb képet kapsz még ha kevesebb a hardvered akkor is mint egy WMR headset esetén.. (G2)
Vagy nem érvényes a Quest 2 re , mert kábelen a tömörítés erőforrás igényes? Wireless ről meg már ne is beszéljünk.
köszi a véleményeket\tapasztalatokat előre is! -
izomman1
senior tag
Ezt most találtam :
A mod fejlesztője ezt javasolja :
"Ross recommends that the Cyberpunk 2077 mod be played with an Oculus headset using a link cable. However, you can use other headsets and play via Oculus Air Link. The game requires a lot of power to run; Ross recorded 60-90 fps using a Core i9-9900K processor and RTX 3090, playing at native 2700 × 2700 resolution. The modder recommends that you run the game in VR on low resolution, claiming that "the clarity and level of detail you can achieve in this way are simply astounding."
tehát éppen játszható 2700x2700 on ahol még nem elég éles távolba minden teszteltem..
Namármost ez egy milliós gép és ahogy látom Oculus headset et javasol.. miért? Mert az van a legjobban hozzá optimalizálva? meg tudja ezt erősíteni valaki?
Feltehetőleg az Oculus program jobban optimalizált mint a steam VR a mod ok esetén is ( mert ki lehet választani melyiken menjen..És a poén az, hogy a Cyberpunk van a legjobban optiamlizálva az megy a legjobban nekem a többmi még h@nyadékabb..:S Lehet a gép és a kari is rossz, de lehet a headset WMR alap software se elégséges ront a helyzeten (steam VR )
Ezeket csak azért kérdezem mert minek fejlesszek több száz ezreket gépre ha a végén kiderül Oculus headset is kéne hozzá az több száz ezres gépfejlesztéshez és még akkor sem menne úgy ahogy azt én kívánom na akkor elég pipa lennék ( 3500x3500 vagy 4000x4000 es tűéles felbontáson normálisan nem diavetítésként az említett játékok )
GTX 1080 tI egyébként a legerősebb fajta : gtx 1080 ti 11Gb Xtreme edition
Ez kb 8-10 % al erősebb egy sima titánnál már már a 2080 super szintjén van.. ok , hogy nem kapcsolható be a DLSS de az FSR esetén is én VR ba látom a kép romlását eléggé.. OK, hogy jobb lehet a DLSS valamivel , de ott is látható szerintem ha mondjuk performance be teszed a kép degradálását főleg egy G2 vel aminél tű éles a kép és minden változást kiszúrsz..[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #46588 üzenetére
G-synces monitoron észreveszed ha 80 és 90 között ugrál az fps? Mindkettő teljesen folyamatos már. Ott zavarja az agyat? Ha nem, vajon VR-ben ez mégis lehet zavaró? A kérdés persze költői, mert senki nem látott G-sync-es VR-t, hisz jelenleg nincs.
Az hogy enélkül zavaró a váltás, érthető.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Márton #46591 üzenetére
"senki nem látott G-sync-es VR-t, hisz jelenleg nincs."
Bocs, de e ezt a mondatot akkor irod igy ha meg mindig nem vilagos mit is csinal a gsync es a feesync pontosan. Az meg hogy monitoron zavar vagy nem a valtozas annak nem sok koze van ahhoz a VR-ban zavar vagy nem mert nem nem ugyanazt nezed ugyanabban a kornyezetben es nem ugyanazok az ingerek vannak a kettonel.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #46592 üzenetére
De én mit írtam?
"vajon VR-ben ez mégis lehet zavaró?"Tehát nem kijelentettem, kérdeztem, de mivel senki nem tudja a választ, hisz csak NEM gsync-es tapasztalatok vannak (amik zavarók), ezért csak elmélkedés megy.
Ha folyamatos a 80 és a 90 Hz is (nekem az), valamint nem is veszed észre a köztük lévő ugrálást (ha nem tudná tartani a 90hz-et), akkor nem úgy tűnik az egész, hogy full folyamatos? Monitoron igen, vr-t megnézném ha lenne..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Márton #46593 üzenetére
"hisz csak NEM gsync-es tapasztalatok vannak (amik zavarók)"
Ez egy ertelmetlen mondat a temaval kapcsolatban. Ha szerinted nem az akkor ird mar le mi az a gsync funkcio ami a VR-ban jo lenne es nincs benne es hogy VR-ban per pillanat hogy van megoldva. Itt az fog kelleni hogy utannanezz pontosan mi is a gsync/freesync, hogy mukodik es hogy a VR-ban hogy mukodik a megjelenitesi lanc. Akkor majd rajossz miert badarsag gsync-et keresgelni VR-ban.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #46594 üzenetére
Jó lenne, ha éppen nem tudja tartani a 90Hz-et a gpu, csak 88-at küld, akkor nem ismételne 2 frame-et egy mp alatt a kijelző a fix DRR miatt, hisz ekkor stutter lesz, hanem instant 88-ra váltana és nem vennél észre belőle semmit, mert az is még bőven fluid. Ezt tudja ma a VR?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
-
Raymond
félisten
válasz Márton #46595 üzenetére
Nem lehet varialt refresh rate VR-ban mert akkor egy rakat dolgo mene a levesbe. A fenyero es ezzel egyutt a pixel persistence es a kesleltetes eleve ami egy HMD-t hasznalhatatlanna tenne. A VR pipeline-ban fontos a fix es elore idozites hogy megfelelo mennyisegu hattervilagitas legyen a megfelelo ideig. Igy tudjak a konzisztens kepminoseget biztositani. A HMD-re mindig ugyanannyi frame megy ki es mindig a vsync-en valt, tehat 90hz eseten mindig 90FPS van. Ha a gep nem tudja a 90-et tartani es valamelyik frame nem lesz meg idoben akkor a pipeline az elozobol szamol egyet a prediction adatokat felhasznalva hogy a leheto legpontosabb legyen a warping az elozobol. Errol szol a fejlesztes mar evek ota. A megjeleneskor csak az ATW volt (rotational warp), aztan lett az ASW (positional warp), utanna pedig a csiszolt ASW2.0.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #46597 üzenetére
Ah, igen, tudom hogy vannak egyéb érdekes dolgok is a VR kijelzőn/pipeline-on egy hagyományos monitorhoz képest. De amilyen űrtechnika áll már most is mögötte, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy VRR kompatibilissé tehető a dolog (háttérvilágítás idejét pl. refresh rate-hez igazítani). Persze kérdés, megéri-e nekik foglalkozni vele egyáltalán. Igen, tudom a prediction adatokat is, épp erre írtam, hogy az nem minden esetben ad elfogadható eredményt szemben a 88Hz-es DRR-rel, példánk esetén.
Ebbe még hadd kössek bele
"A G-Sync es Freesync arra jo hogy nem latod a torest ha nincs vsync mert a display refresh hozza van igazitva az FPS-hez."
Tudtommal G/Freesync esetén is látható a törés, ha a küldött fps nagyobb mint amit a megjelenítő tud. Persze lehet cap-polni. Igazi előnye akkor van, mikor a vga nem tudja tartani az iramot, és kevesebb képkockát küld. Ekkor nincs frame ismétlés (stutter), hanem marad a szuperfluid mozgás, mert a DRR majd alkalmazkodik a kapott frekihez.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Sirandrish
legenda
Nah megvan a cuccos..
Gyors belőttem, és kipróbáltuk a Beat Saber demot...az asszony azóta nyomja
Ha megveszem steamen, akkor már kell majd hozzá az az Airlink meg a másik router figura? Mert azt még ugye nem lőttem beEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
fatal`
titán
válasz Sirandrish #46599 üzenetére
Kell, igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- PlayStation 5
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós kamerák
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Doctor Who (2005)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest