-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
Na, kezdődik.
Elindítottam Call of the Sea-t. Örültem mikor megláttam az elején az unreal engine logót, aztán a következő pillanatban: Mi ez a trágyadomb???
És ez egy viszonylag új játék, három évvel a Red Matter első része után jelent meg, nem is értem hogy gondolták a fejlesztők. Árban sem látszik mert RM 1 az 25 dollár, ez pedig 20 - értem már miért volt fél áron. Imádom az ilyen fejtörős játékokat, de ez annyira bosszant hogy nem tudok elvonatkoztatni tőle, megy is vissza.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Érdekességképp ez a psvr2-es trailer: [link]
Ez a Quest 2/pro trailer, egész jól néz itt még ki: [link]
Ez pedig a valóság, 10 perc környékén azt mondja hogy "visually impressive" na én kb pont ott léptem ki [link]Itt azt írja hogy jön hozzá update, várok még egy hetet hátha beesik: [link]
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
evitiguF
senior tag
Pont ilyesmi fogalmazódott meg bennem is, direkt elővettem a PC-s verziót is, hogy megnézzem, mennyire maradt hű ehhez a verzióhoz, mert azzal már játszottam Game pass keretein belül, és tetszett.
Ezért szenvedtem tegnap a Sidequesttel, mert meg akartam nézni, javít-e valamit. Ha ott feljebb állítja az ember a default text size-t 2560-ra, akkor valamit javul a dolog, pl a notesz, és papírokat jobban el lehet olvasni, de ez azért messze van a jótól.
A rajzolt rafika engem sem zavarna, sőt, szeretem ezt a stílust.
A PSVR2-es trailerbe mintha egy az egyben a PC verziót mutatnák, a questes tényleges meg mintha más játék lenne... -
a2d2
addikt
válasz Raymond #55857 üzenetére
Ez a kicsi zárt szobás rész teljesen rendben volt, az előtte lévő víz alatti rész meg az utána lévő partraszállós rész volt sokkolóan gyenge. De ezek nem is szerepeltek a meta trailerében sem mert ugye csak a legszebb részeket vágják oda bele.
Na mindegy, megvárom hogy jön-e hozzá Quest 3 javítás.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-Solt-
veterán
Újra elérhető lett az akku-s Elite Strap, így elcsábultam én is...
A kérdésem, hogy milyen a Q3 hangja, illetve, hogy erről hallott-e már valaki, van-e esetleg tapasztalat vele?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
AeSDé Team
őstag
A minden felhúzáskor megjelenő felhasználó választás képernyővel nem lehet kezdeni valamit?
Elég bosszantó, hogy a Q3 tudja ezt a menő pass through módot, viszont ezen a képernyőn nincs pass through, és még kézzel sem lehet vezérelni, szóval vakon kell kotorászni a kontrollerek után hogy megnyomhassam a Continue gombot minden egyes alkalommal amikor felhúzom a fejest. Nem igaz hogy a Metánál ez nem bukott ki valami UX tesztelés során.
-
Raymond
félisten
válasz AeSDé Team #55861 üzenetére
A volume gombal is navigalhatsz es aktivalhatsz dolgokat ezeken a kepernyokon (mint a power off is peldaul) ha nincs eppen a kezedben a controller, probald meg ugy.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
AeSDé Team
őstag
válasz Raymond #55862 üzenetére
A bootloader-ben könnyen navigáltam a volume gombokkal, szóval az alapelvet értem, de most kipróbáltam és ezen a képernyőn nekem ez nem akar működni. Nyomkodom a két gombot, nincs semmi vizuális változás, pl. a fókusz nem megy át egyik gombról a másikra. Próbáltam a kettőt egyszerre is lenyomni, de semmi.
Ez valami accessibility feature amit be kellene kapcsolni?
[ Szerkesztve ]
-
kolo
csendes tag
válasz Sirandrish #55828 üzenetére
A Google Earth adatait használja, csak itt egy asztalon van rajta. Mindenhová elvisz, de nem mindenhol kapod meg a street view-t is, sok helyen csak az Earth-ös 3d-s épületek vannak (mozgás, belenagyítás, kicsinyítés mindenhol van). Elég jó, natívan a legjobb. A PC-n keresztüli Google Earth azért jobb ennél, de azt nem bírom 10 percnél tovább (itt az asztal segít ezen).
Kolo
-
Raymond
félisten
válasz AeSDé Team #55863 üzenetére
Azt nem tudom akkor, en a restart menuben hasznatam csak, ott mukodott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
AeSDé Team
őstag
válasz camaro79 #55866 üzenetére
Majd írj róla légyszi, nekem is szimpatikus termék. Elvileg PC-vel is működik a dongle, szóval PCVR (vagy sima PC gaming) headsetnek is jó. Na meg az is érdekelne hogy a passthrough töltése átengedi-e a Quest 3-hez szükséges 18W-ot.
Itt azt írják, hogy csak 5W-al tölti a Quest 2-t, ami szomorú. Lehet hogy ezt azóta javították, nem tudom. -
camaro79
aktív tag
válasz AeSDé Team #55867 üzenetére
A töltést nem fogom tudni neked megmondani, mert én csak PCVR-ral szeretném használni, tehát a PC-be megy majd a dongle.
-
Njozsef1
csendes tag
válasz Raymond #55871 üzenetére
Kompenzálja a hang késleltetést a teljes átvitelre, ha a HMD-n szól, az 50ms nagyon hallatszana. Én wireless-ben a beat sabernél sem tartom zavarónak az 50-60ms-et. A kontrollereknek sokal kisebb a késleltetése visszafelé. Ez az 50ms max. hálózatos lövöldözéseknél lehet probléma, de szerintem ezek az "kódol-átküld-dekódol" technológiánál nem lesz ez sokkal kisebb soha.
Csak mert paranoid vagy, nem biztos, hogy nem üldöznek.
-
fatal`
titán
válasz -Solt- #55859 üzenetére
Erről valamelyik youtuber beszélt, állítólag latency nélkül továbbítja a hangot. Viszont a type-c adaptere nem tud egyszerre adatot és hangot (de tölteni lehet). Kiváncsi lennék én is a tapasztalatokra (meg hogy jobb-e a hang, mint a Q2-n volt). Beat Saber miatt érdekes a latency nekem.
Szerk.: Látom közben ketten is rendeltetek, na majd számoljatok be róla, hogy milyen.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Megkértem a mesterséges intelligenciát, hogy csináljon egy becsült statisztikát a rendelkezésre álló anyagok alapján, hányad része az embereknek mennyire bírja a VR-t kellemetlen érzések nélkül.
1. Akik egyáltalán nem tapasztalnak VR-betegséget: Körülbelül 25-30%
Ők azok, akiket a VR-élmény problémái többnyire nem érintenek, és akik hosszabb ideig tudják élvezni.2. Akik hosszabb idő után enyhe kényelmetlenséget tapasztalnak: Körülbelül 20-25%
Ez a csoport elég sok időt tölthet VR-ben, mielőtt bármilyen VR-betegséget tapasztalna. Idővel megszokhatják.3. Akik egy idő után erős VR-betegséget tapasztalnak: Körülbelül 15-20%
Ezek az egyének egy ideig élvezhetik a VR-t, de végül abba kell hagyniuk a növekvő kényelmetlenség miatt.4. Akik korán tapasztalnak VR-betegséget: Körülbelül 15-20%
Ez a csoport csak korlátozott ideig (néhány percig) képes elviselni a VR-t, mielőtt panasza lesz, és meg kell állnia.5. Akik azonnali rosszullétet tapasztalnak: körülbelül 10-15%
Ezek az emberek azonnali kényelmetlenséget vagy rosszullétet éreznek, amint elkezdik a VR-menetet, így az élmény többnyire élvezhetetlen számukra.A ti saját tapasztalataitok, másokkal folytatott beszélgetések alapján ez a becslés mennyire passzol?
-
fatal`
titán
válasz -Solt- #55880 üzenetére
Igen, de az egy usb-c adapter. Én ugye másik szobában használok PCVR-t (vagyis másik szobában is), így nekem nem jó a PC-hez csatlakoztatva.
De nem használok linket, így az adat rész nem nagyon érdekes, tölteni meg lehet az adapteren keresztül, így nekem ez a része rendben lenne
Bár van egy kábeles fülesem a quest 2-re kötve, azt is tudom használni, csak a vezetéknélküli jobb lenne, mert akkor a szimulátorok meg mehetnének a fejhallgatóval a PC-ről.
De nekem még úgyis várnom kell, hiába lesz itt a Q3, mert a VR Optician lencsék még nincsenek meg és a KiWi sem hozta még ki a saját strapjét (és a conversion kitet a régihez).
-
addikt
Akkor csináljuk így.
1. kategória: Minimális mozgás – Statikus vagy lassan mozgó környezetek
Főbb példák: virtuális művészeti galériák, 360 fokos videók, közösségi VR-platformok, például a VRChat (ha elsősorban helyhez kötött)
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~95%-a gond nélkül kezeli ezt a szintet.2. kategória: Mérsékelt mozgás – sínen vagy irányított mozgás
Főbb példák: Hullámvasút-szimulátorok, vezetett túrák, Google Earth VR
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~80%-a képes kezelni ezt a szintet, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.3. kategória: Közepes mozgás – Irányított mozgás bizonyos sebességgel
Főbb példák: Versenyjátékok, repülőszimulátorok, egyszerű first person élmények
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~65%-a képes kezelni ezt a szintet, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.4. kategória: Nagymértékű mozgás – teljes mozgás és gyors változások
Főbb példák: Első személyű lövöldözős játékok, mint a „Half-Life: Alyx”, „Beat Saber” expert szinten, „Superhot VR”
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~40%-a képes kezelni ezt a szintet hosszútávon, de nehézségekbe ütközhet a magasabb szintű tartalommal.5. kategória: Extrém mozgás – Rendkívül dinamikus és kiszámíthatatlan környezetek
Főbb példák: űrcsaták, akrobatikus vagy parkour-alapú élmények, gyorsan változó platformok
Becsült tolerancia: Az összes VR-felhasználó ~20%-a képes kezelni ezt a szintet.[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
most jott frissitese, elvileg mar bp is bennevan!
este ranezek.
van meg egy applabos 5dolcsis cucc is, amit vmi kiacsavo fejleszt 😀 earthquestEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz Citroware #55885 üzenetére
Ennek sincs igy sok ertelme. Csinaljuk mashogy:
1. Van valamilyen HMD-d?
2. Ha igen, azok kozul akiknek mutattad, milyen volt a feloszlas azok kozott akik semmilyen problemat nem eszleltek, akiknel volt ami nem igazan ult es akik azonnal szedultek es rosszul lettek?Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Citroware #55885 üzenetére
Szerintem ezt ne erőltessük:
Elite Dangerous: ebben a listában 5-ös szint, de teljes powerbank merülésig tudom tolni.
Epic roller coaster: ebben a listában 2-es szint de egy menetet alig birtam (pedig frissen néztem most a Quest 3-on több év VR után).A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
fatal`
titán
Meg a Beat Saber szerintem senkinek nem okoz problémát, mert a rosszulét forrása az tud lenni, hogyha mozogsz a játékban, de nem mozogsz a térben (belső fül - szem), ennél a játéknál ez nem áll fenn.
Én még senkit nem hallottam, aki BS alatt rosszul lett volna.
A hullámvasúton meg még a valóságban is rosszul vannak sokan, VR-ban én még ki sem próbáltam. Szimulátorok alatt mondjuk nem volt gondom, csak az elején egy kicsi.
-
ericdrawen74
senior tag
Érdekes, már kb.: másfél éve használok Q2-t, most már 3-at és soha nem volt gondom a vr-al. Én a Star Wars Squadrons-szal kezdtem, vagy 5 órát repkedtem elsőre egyhuzamban, soha nem használtam a teleportálós mozgást. Akkor én a szerencsések közé tartozom...
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
Raymond
félisten
válasz Danecay #55888 üzenetére
Nem volt felmeres, AI almodta akarmi a kiindulo pont. Az eredeti es ez a modifikalt verzio is ertelmetlen ahogy vannak sajnos. Ez viszont a kerdezo kolleganak minimum VR tapasztalattal is volagos kene hogy legyen, ezert kerdeztem nala mi a helyzet.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Citroware #55894 üzenetére
Ezeket próbáld először:
1. Moss, Ghost Giant, egyéb hasonló ülős külső nézetes fix kamerás
2. Hellblade vagy egyéb hasonló ülős külső nézetes forgó kamerás
3. Beat Saber, Synth Riders vagy egyéb egy helyben álló, nem mászkálós
4. Bármilyen teleportos mászkálós
5. Minden más, de játékfüggő kinek mi okoz rosszullétet.
@ericdrawen74: én Hellblade-el és Elite Dangerous-el kezdtem, nem volt gondom velük.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
válasz Citroware #55894 üzenetére
Ezt statisztikabol nem fogod megtudni, a sajat borodon kell megtapasztalnod hogy nalad mi a helyzet. Egy VR teremben ezt aranylag veszelytelenul meg tudod tenni. Ott mar megfordultak sokan, az ott dolgozok tudjak mikor mi a helyzet es az ott talahato demokat/jatekokat is ugy valsztottak ki hogy ne katasztrofa legyen a vege.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
LazaCCC
tag
Na, ma megjött a Q3-am, majdnem egy héttel hamarabb, mint előzetesen becsülték. Pedig így is megjárta olaszból németet, és utána jött ide
-
ericdrawen74
senior tag
Azt lehet tudni, hogy a quest 3-hoz a v59 mikor lesz elèrhető?
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs