-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #9267 üzenetére
Kiprobalasra ("megnézem hogy milyen élmény VR-ben az Elite dangerous") szerintem eleg a PSVR is a TrinusPSVR trial verziojaval. Ha ugyanugy megy a trial mint az tobbi Trinus cuccnal akkor csak idokorlat van. Egyebkent ahogyn olvasom megy a 6DoF is de nincs reklamozva mert "experimental" feature, azert egy probat meger. Aztan ha mukodik akkor meg mindig jobb a $15-ot kifizetni mint egy teljesen uj VR cuccot venni.
A Rift-el problema lesz az egyetlen USB3.0 port valoszinuleg, de nem 100% igy ki kell probalni. A HMD elmegy USB2-n is, az egy USB3-at pedig hasznalhatod az egyik szenzorhoz, de a legertelmesebb lenne az egyik ajanlott USB3 kartyat megvenni es azt hasznalni mert hub nem jo, nem a portok szama ami kell neki igazan hanem savszel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
abydos
aktív tag
válasz wollnerd #9267 üzenetére
A géped a 970-nel éppen ok.
Az Oculust választanám a Vive-val szemben, mert ár, és mert több játék van rá (jelenleg).
Ha veszed, én amazonon venném, mégis csak 40k-val olcsóbb, mint amit kinéztél: https://www.amazon.de/OCULUS-Germany-301-00095-01-Oculus-Bundle/dp/B073X8N1YW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1509215831&sr=8-1&keywords=oculus+riftVRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
tobias88888
őstag
válasz wollnerd #9267 üzenetére
"Van az Oculus Rift. Erre gondoltam mivel ennek árát lecsökkentették kb. 180e-re." - Alzán egy hete 140 ezer volt, most is 165, de német amazonról is 140 ezer. Ha nem használod ki maximum eladod. Volt Logitech kormányom amit 50 ezerért vettem majd 1.5 év után eladtam 35ért. Szimulátorozáshoz használt monitort is 70ért vettem, most 58ért van rá már jelentkező 1 év használat után. Ennyi használatért nem pénz ez a 10-15 ezer szerintem. Oculusnál persze kicsit több le fog belőle jönni mert pörög az iparág, de kétlem hogy fél év múlva 120ért ne tudnád eladni a touch bundle-t
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #9267 üzenetére
A többiek már leírták a lényeget: oculus riftet vegyél.
Az Oculus a PSVR-hoz képest (a grafikai minőséget leszámítva) főleg a roomscale játékokban ad többet. A touch lényegesen kifinomultabb, intuitívabb kontroller, mint a PS "botok". Ha visszaolvasol a fórumban sokan csak szimulátorhoz vették a riftet, aztán heteking csak a Robot Recallt tolták.A 970 bár még pont belefér, idővel cserére szorul.
Ha alig van szabad usb portod akkor én mindenképpen megrendelném az inateck kártyát. 20 eurót megér, hogy ne legyen kompromisszumos az élmény. Az usb nyavaják nem azért idegesítőek, mert bekapcsolod és nem megy a cucc, hanem mert kiszámíthatatlan lesz: hol megy, hol nem, játék közben leakad, elveszti a trackinget, beszaggat, stb.
Vive-ot csak az usb miatt nem érdemes venni, mert az árkülönbség a többszöröse egy inateck kártyának.
Szvsz Vive-ot ma már csak az vesz, akinek valamilyen fejlesztéshez, műszaki projecthez van szüksége VR-ra, vagy eleve 3x3m-nél nagyobb roomscale-re akar berendezkedni.
Magyar árakat nem érdemes nézni, simán megrendelheted amazon.de-ről vagy caseking.de-ről, mindegyik szállít Magyarországra (az amazon ráadásul ingyen). -
chris0000
őstag
-
PixAlan
aktív tag
válasz wollnerd #13214 üzenetére
HDMI mizéria: minden vr ready kártyán van DVI kimenet, ami ugyan úgy tud full HDt illetve minden becsületes monitoron van is, illetve Displayport is elég elterjedt manapság, ez is van egy csomó monitoron illetve kártyán. A gond hogy TVken valamiért csak hdmi szokott lenni, de egy dvi- vagy displayport-to-hdmi kábel nem egy nagy tétel.
USB-tény és való, hogy az ezzel babrálás az egyik negatívuma a riftnek, egy inateck bővítőkártya nagyban megkönnyíti az életed viszont.
A vive megoldása ezen a téren elegánsabb, ez az egyik pozitívum ami mindenképp a vive mellett szól, bár szerintem a VR vásárlókörének nagy része inkább bíbelődik picit mint hogy kifizesse a vive felárát.
Képminőségre vannak különbségek, de szerintem egyik sem jobb a másiknál, preferencia kérdése.
Ha kis játéktered van szerintem az oculust vedd, mert a vive akkor éri meg szinte csak, ha nagy játéktered van így ki tudod használni a vive előnyeit ezen a téren.
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #13214 üzenetére
Ahogy PixAlan is írta: csak a nagyobb játéktérnél éri meg a vive felára.
- 2x2m körül: egyértelműen rift, ha meg ennél valamivel kisebb, akkor a Vive nem is áll be roomscale módba
- 3x3m oculus 3 vagy 4 szenzorral vagy Vive - rá kell számolni a rift árára az usb kártya, a plusz szenzor(ok) és usb kábelek árát és úgy összevetni a vive aktuális árával
- 3.5m vagy afölött: vive
Mivel írod, hogy nem nagy a szobád, szerintem a rift az alap két szenzorral elég lesz. (Nekem is kicsi a játéktér, alig 1.5x2m.)Képminőség különbség: első sorban a lencsékben van nagyobb eltérés. A riftben erős a glow effekt (ez van, akit zavar), de nagyobb az élességtartomány, kisebb a kormatikus abberáció, azaz kevésbé kell a fejedet forgatni, ha ránézel valamire.
HDMI: akár rift, akár vive, akár wmr, azt a hdmi-re kell csatlakoztatni. Ha van a kártyán display port vagy dvi, akkor egy olcsó átalakítóval rá tudod kötni a tv-re vagy a monitorra.
Szemüveg: én is szemüveges vagyok és a vive sem szemüveg barát, legfeljebb kicsit jobban bele lehet kínlódni a szemüveget, de nem éri meg. Akármelyik hmd mellett döntesz, számolj az árba egy vr-lens.eu feltét lencsét (kb. 60EUR), annál jobb megoldás jelenleg nincs.
Roomscale: mindenképpen próbáld ki a roomscale-t, mert egy teljesen más világ, mint az ülő mód. Sokan itt a fórumon is szimulátorozáshoz vették a riftet, aztán jó darabig csak a roomscale játékokat tolták. Ha már ennyi pézt rászánsz nem érdemes kihagyni.
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #13219 üzenetére
120 cm széles szobában elfelejtheted a Vive-ot, a cégnél próbáltuk beüzemelni egy 2.5x1.5 méteres tárgyalóban és nem volt hajlandó roomscale módban elindulni, ami még nem lenne baj, csak ezt lejelenti a szoftvernek és onnantól a játékok háromnegyede el sem indul.
A DVI-HDMI átalakításkor semmilyen kompromisszumot nem fogsz tapasztalni.
A via chipset első sorban nem az oculussal nem kompatibilis, hanem az usb3.0 szabvánnyal, az oculus csak megköveteli a vezérlőtől, hogy 100%-osan feleljen meg a szabványnak.
Amúgy ha ilyen sok usb eszközöd van, akkor oculustól függetlenül is megéri beszerezni egy inateck kártyát, hogy a vr eszköz ne akadjon össze a többivel. Az inateck kártya közvetlenül a tápból kapja az áramot (van rajta tápcsatlakozó), így az alaplap tápellátását nem befolyásolja. -
válasz wollnerd #13224 üzenetére
ugy, hogy rairtak, hogy tudja az usb3.0 szabvany bandwithjet papiron (es kekek a csatlakozoi), a gyakorlatban meg nem.
a fresco vezerlok jok (ilyen van az innatecken es a giga lapokon) es az asmediak is (MSI VR ready extra host controller)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #13247 üzenetére
A Via usb3-al az a baj, hogy attól, hogy kiszolgál egy külső hdd-t vagy egy webkamerát, még nem tud 2-3 fullhd kamerából tömörítetlen videojelet feldolgozni komolyabb latency nélkül, hiába írja le az usb3 szabvány a követelményeket.
Ilyesmi gyakrabban előfordul a hardver piacon, mint gondolnánk. Pl. a legtöbb realtek ethernet vezérlő sem bírja az 1Gbitet áttolni, hiába írják rá, hogy 1Gbit. Addig nem tűnik fel, amíg a 300Mbites netkapcsolaton töltesz lefele, de ha latency érzékeny alkalmazást futtatsz, akkor behal. Ilyenkor szoktak az emberek fogukat csikorgatva intel ethernet kátyát venni.
Sajnos az usb3-al is ugyanez a helyzet.
Szvsz az usb3 megjelenésekor az alaplapgyártók úgy kalkuláltak, hogy fontosabb minél hamarabb ráírni a dobozra, hogy usb3, mint normális chipseteket gyártani, mert eleinte úgysem jelennek meg olyan eszközök, amik teljesen kihasználják a szabványt. A paraszt rádugja a pendrive-ot és örül, hogy percek alatt rámásolja, ami máskor fél órán át tartott, usb3 kipipálva. -
VTom
veterán
válasz wollnerd #13687 üzenetére
Male/Female szerintem, a magyar neve apa és anya. Anya, ha bele tudsz dugni valamit, apa, ha be tudod dugni valahova.
És igen, a DP-HDMI így működik, nem kell semmit állítani, vagy ilyesmi. Vannak egyébként átalakítók is, nem feltétlenül kell kábelt cserélni.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #13721 üzenetére
A Vive-nal az a ket szenzor nem lat semmit mert nem szenzor. Egy lezer mintat vetitenek a helysegre 120 fokban vizszintesen es fuggolegesen is amit a HMD es a Controllerek erzekelnek. Rakd oket a ket sarokba egymassal szembe hogy "lassak" egymast es nem lesz problema a kovetessel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #13725 üzenetére
Ilyen mereteknel nem fog kelleni a szinkronizacios kabel. Ugy ahogy rajzolat jo lesz, csak legyenek eleg magasan (fejmagassag felett). Hasznalhatod a mounting kit-et amit adtak hozza, az forgathato es nem kell furni a falat ha nem akarod/tudod, hasznalhatsz olyasmit mint a "3m velcro mounting hanging strips" - nem tudom mi az magyarul, de ha raguglizol akkor utanna mar megtalaod az uzletben.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz wollnerd #13780 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a 970 kevés az elite-hez de majd a kollégák hozzáteszik a saját tapasztalataikat. Nekem az 1070 is kevés hozzá, bár én supersamplinggel próbálgattam.
Itt egy reddites leírás hogy hogyan tudod bekapcsolni az fps számlálót, olvasd el és ha nem érted megpróbálunk ismét segíteni.
A folyamatos élményhez a 90 fps az amire szükség van. Soknak hangzik, de ez van ha VR-ozni akar az ember. Én is sokat butítok a grafikán de az első nekem mindig a 90 fps, aztán a supersampling és utána jöhet bármiféle csilli-villi grafikai beállítás, amúgy én is low-on nyomom a játékokat."Gondoltam arra is hogy hagyományos módban futtatva a fraps-sal nézem az értéket" Arra gonmdolsz, hogy a monitorra tükrözve? Csak mert az nyilván a monitorra vetített jelenet fps-ét számolja, nem a headsetben megjelenő értékeket tükrözi.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
kiskuplung
őstag
válasz wollnerd #13826 üzenetére
Nekem Riftem van, ott is van ilyen rész az orrnál ahol kilát az ember, ha akar.
A gyári maszknál egészen kicsi az orrnak hagyott rész, annyira, hogy az én nagy orromat mindig piszézte. Én cseréltem egy VRcoverre, ezen több hely van az orrnak. Nekem így jobban tetszik, az orrnál bejövő fényre meg úgyis csak akkor figyelsz oda, ha nem a játék tölti ki a figyelmedet.
A legjobb megoldás amit próbáltam, az PSVR-nál van, ott kis gumilapátok veszik körbe az orrodat, ami nem irritál és be is sötétít.
-
abydos
aktív tag
válasz wollnerd #13826 üzenetére
Én is így vagyok vele. A játékban soha nem veszem észre, hogy kilátnék lent, egyszerűen nem figyelek oda rá. Ez olyan mint amikor valaki meglát egy véltetlenül egy karcot a telefonján, amit más nagyítóval se találna meg, nem is látszódik, igazából te se látod, csak keresed néha, de csak a tudat, hogy ott van, az zavar.
Ha a játékra figyelsz vagy nem érdekel téged, hogy kilátsz lent, akkor nem fogsz kilátni lent. A fény nem jut be úgy, hogy az élményt zavarja.
Te is csak akkor látod, ha direkt lenézel rá, nem?
Arra pedig tökéletes, hogy lásd, hol állsz a szobádban vagy hol van az üdítőd, amikor innál.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
abydos
aktív tag
-
kiskuplung
őstag
válasz wollnerd #13867 üzenetére
Nem, hanem az ingyenes Vive Port-os játékra, minden hétvégén más és más, amíg tart a Summer Sale.
A headsetes problémáid szerintem megoldódnak majd, ahogy összeszoksz vele. Én is kb. fél év aktív használat után jöttem bele annyira, hogy ne lötyögjön, de túl szoros se legyen, illetve pont éles legyen a kép a legtöbb irányba nézve.
Talán egy jó tanács: Vive-ot nem ismerem, de szerintem ott is az a fontos, mint a Rift-nél, hogy igyekezz a súlyt a tarkódra helyezni, hogy arra feküdjön fel, így tehermentesíted az arcod/homlokod, és az általad leírt lötyögés is megszűnik.
-
-
kiskuplung
őstag
válasz wollnerd #13877 üzenetére
Nem volt túlzás, de a képminőség még mindig hagy kívánnivalót maga után.
Most gyorsan kipróbáltam, ha beütök Youtube-ba pár 3D SBS videót, és átállítom a BigScreen SBS forrásra, akkor teljesen jól működik.
A 3D effekt valóban nem olyan átütő amúgy, mint a játékokban, ahol kitölti a látótered. -
Enton
addikt
válasz wollnerd #13877 üzenetére
Működnie kéne én már egy rakat filmet bepótoltam tavaj augusztus óta. Bs 2.2 vagy felette a SS, aa-is mehet maxra amit csak bír a gépezet. Settingsben van 3d opció ha kell a fix vásznon is megy meg az állíthatón is, én pl ezt az állítgatós vásznat komálom jobban be lehet lőni a méreteket meg a feketeség (void) környezet.
Ha átvált 3d-re azt könnyen észrevenni az egérrel való irányítás megnehezedik, onnantól csak touch-al lehet irányítani.
Mpchc akárhanyas verziója alkalmas volt eleddig a célra.Youtube 3d/pannoráma/stb meg megintcsak kattintásra megy(steamvr lehet kell hozzá de még anélkül eddig nem néztem, majd este ha hazaértem megpróbálom most épp nincs még fennt a steamvr).
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
-
kiskuplung
őstag
válasz wollnerd #13886 üzenetére
Ah, együttérzek veled, én is sokáig szemüveges voltam, hasonló paraméterekkel, mint Te (-6.0) de még 2003-ban meglézereztettem, azóta élem a szemüvegmentes életem
Én még mindig azt mondom, hogy jobban jártál volna a Rifttel, mert csomó maszk kapható hozzá, ami alá igenis befér a szemüveg.
Nekem innen van a VRcover-ről, és bár nálam inkább az orrméret volt a döntő , nem a szemüveggel való használhatóság, de már 4 ismerősöm próbálta így, különböző fejméretekkel. Nem volt gond, és a szemüvegek szárai se nyomorogtak. Sajnos ilyen mm-es pontossággal nem tudom megmondani, hogy milyen nagy keretekkel próbálkoztunk. Az egyetlen probléma inkább az volt, hogy volt akinél összekoccant a Rift lencséje a szemüveggel, de szerencsére nem történt karc. -
kago akira
tag
válasz wollnerd #14922 üzenetére
A vive az egy teljesen más kutya, mint a rift. Röviden a müködése úgy néz ki hogy a base sationban van 2 forgó henger amiből egy lézer sáv jön ki. a hmd és a joy pedig azt számolja hogy mikor éri el ez a fény csóva az érzékelőjét. Először az egyik BS x-y lézerét várja meg majd a másikat így képe térben behatárolni te merre vagy. ebből kifolyólag nem számít neki hogy milyen ferde a BS, illetve látják e egymást. Annyi kell hogy szinkronba kerüljenek utánna már mindegy kb.
Sajna nálam is előfordult hogy a tracking elszált, de mivel nálam a processzor harmat gyenge így betudtam annak hogy a proci néha elhal. Viszont én is azt sejtem hogy azért ennyi nem egyszerú bár most nekem patentül megy minden.
Első probléma hogy szörnyen bugos a steam program hozzá, pl az a nézet amit te linkeltél az nekem 5 mp után össze omlassza az egészet, illetve amikor volt nálam gond akkor egy egy restart tökeletesen rendbe tudta szedni és onnantól egy ideig megint jól ment.
Másik hogy nálam is volt olyan hogy rosszul tájolta be a talajt és ferde lett. Ott végül azzal próbáltam megoldani hogy nem a pálya elé és mögé raktam a BS-t hanem átlósan és ügyelve arra hogy vizszintes legyen az éle. De nem tudom hogy végül ez oldotta e meg a ferde talajt vagy a restart.
harmadik pontként annyit füznék hozzá hogy a gyári ajánlás az hogy minél magasabbra rakd és hogy lefele 25-30 fokban álljon és 5méternél ne legyenek távolabb. na ha ezeket pontosan betartod akkor az áll elő hogy a BS-ek nem fogják látni egymást mert mindkettö totál lefele néz XD Nálam azért ez nem volt gond mert kaptam egy 15méteres szinkronizálós kábelt és azzal megoldható hogy ha nem is látják egymást attól még össze kapcsolódnak.
Mióta ezt megtettem azóta nekem 80%ával kevesebb kalibrációs hibám, program bugom, jel vesztésem van.
Mivel ugye voltak nekem is tracking hibáim én azt találtam hogy okozhatja: Usb port lassúsága, leterheltsége, emiatt vagy mellett ha a kamera képe sok sávszélességet vesz el akkor ajánlott kikapcsolni. Nálam 30fps-re van vissza véve emiatt. Ha gyenge a gép akkor is jöhetnek problémák elő. Ez ugy akkor is fenn áll ha a játékban elfogy a CPU. Illetve ha nagyon messze vannak a BS-ek egymástól.
Első körben még annyit megtennék hogy ránéznék hogy amikor a gond előjön akkor a proci milyen leterheltségen van, illetve van beépitett debugger ami mutatja ha gond van a képkocka számmal. A leírtak alapján ha nem ezekkel van a gond akkor a képkockaszának tökéletesen jónak kell lennie.
Én azt javaslom hogy ha most is amúgy megy a taracking akkor ne tologasd fölöslegesen át a szobát csak ha te akarod. Próbáld meg össze szinkronizálni kábellel (sima jack <-> jack kábel), vagy várj kicsit mert szerintem azért vannak bugok a vr service-szel.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 2600x - 32GB RAM - SAPPHIRE RX580 - 970 EVO 500Gb SSD - INWIN 301 sevenfan eDition :D
-
kago akira
tag
válasz wollnerd #14927 üzenetére
Igen arra a debugra gondolok, illetve van egy masik is amit most nem tudom hol lehet behozni de az olyan idografikonos tehat ha gyorsan kilépsz akkor látod mint a feladatkezelonel ha hattérben hagyod
A többi bug meg fuggetlen attol mikor adták ki. Az valami uj fejlesztes miatt jonnek ki. Sajnos a programozásnál ez megesik. Az oké hogy erös a procid viszont a vrnál nagyon fontos hogy időben kész is legyen a poziciod kiszámitásával. Simán lehet hogy azon a reszen sokaig tart a jatek kodját kiszámolni ezert esik szet a folyamat :S
Ryzen 2600x - 32GB RAM - SAPPHIRE RX580 - 970 EVO 500Gb SSD - INWIN 301 sevenfan eDition :D
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #14927 üzenetére
Megnéztem az AC-t. 15 perc után ezzel is elkezdte csinálni....
Átléptem a SteamVRDashboard Desktop módjába és akkor a headset-en is láttam hogy ilyen szakaszos a képkocka jelzőcsík... De nem láttam még a közepes cpu terhelést sem, a feladatkezelőt megnyitva láttam teljesen normális... (20-30%)
A szürke villogás tovább folytatódott főleg az előre irányban, már azt hittem ha hátrébb ülök, megszűnik, de végül tévedtem... Mérgemben már le is vettem a fejszettet, észrevettem valamit: képkockaszám a csík szerint tökéletes, végig zöld. ENNEK ELLENÉRE láttam lencséjén át a képen hogy SteamVR Home környezetben IS folyamatosan váltott másodpercekre a szürkébe és vissza, miközben mozdulatlanul tartottam a szemüveget "előre" , BS-okat úgy láttam azok stimmeltek voltak.... Na erre mit lehet mondani?! Én már szóhoz se jutok...
Gyakorlatilag 2 hónapja van, de csak heti két-3 alkalommal vettem elő átlag 1 órára, de máris problémázik?!?!
Ja és nem tudok arról hogy a fejszettben is meg lehetne jeleníteni, pl. az fps-t, vagy steam által jelzett képkocka számot. Az "értesítés a fejszettben" nem csinált semmit.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #14936 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen. Itt egy 29 oldalas thread a Vive forumbol: [link] Az egyik elso szenzor leragasztasa a legvaloszinubb megoldas. Ugy tunik a HTC nemigen vagta bele magat eddig valami megoldasba (vagy talan mondtak is "hogy ez van, sorry") ugyhgy probald szerintem a leragasztos megoldast.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #14942 üzenetére
A Vive-nal a szenzorok a HMD-n vannak. Meg kell keresni melyik a problemas es azt leragasztva hagyni a reszletek ott vannak a Vive-os forum topic-ban). Mondjuk elso lepeskent eleg lesz egy ventilatort rairanytani igy a tulmelegedest eliminalhatod.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kago akira
tag
válasz wollnerd #14948 üzenetére
nálunk sem az a gond hogy egy dugajból megy a lámpával... nem egy tök más szobában felkapcsolod és kész, és ugye ilyenkor a BS-ek hülyülnek meg mert a gépben dc-ac konverzió van.
Szoval az egész lakásban házban nézz körül. Annyi hogy ledes lámpára nem reagál csak neonra vagy nagy égöre. tehát bármi ami kb 40W fölött szik, akár hütő is lehet sztem..
Ryzen 2600x - 32GB RAM - SAPPHIRE RX580 - 970 EVO 500Gb SSD - INWIN 301 sevenfan eDition :D
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #14946 üzenetére
Sziasztok!
Olvastam hogy vannak akik várják fejleményt ezzel kapcsán. Bocsi hogy ilyen sokáig nem reagáltam, de:
2 teljes napot teszteltem 2-3 játékkal (eddig csak ülő vr), több alkalommal is a venti mellettem pörgésével is. A ventihuzat végig a HMD-re ment max és közepes fokozaton.
Ééééss: Simán tudtam vr-ezni akár több mint 2 órát is a 32-35 fokos szobában is!!! A headset végig max. csak langos maradt!Ezek után tényleg nem értem a HTC-t. Miért nem alkalmaztak akár pici, könnyű a headset szélére (akasztható) ventiket??? Még a számítógépekben is nem véletlenül vannak ventilátorok.. Na mindegy...
Oculus is szokott e (Tudom hogy az más, de na) melegedni? Mi a helyzet a Go-val? (Mivel ugye az egy gyakorlatilag all in one vr.)Szóval akinek ilyen gondja van: Vegyen egy jó teljesítményű álló v. asztali ventilátort a szobájába, ha még nincs és helyezze el saját maga mellé vagy elé. (Szobalépték esetén ugye úgy beállítani hogy a huzat a játéktér felé fújjon...) Nekem ilyen van.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Raymond
félisten
válasz wollnerd #15157 üzenetére
Ez jatekfuggo. Ugy tudom volt olyan ami nem indult el amig csak seated-re volt allitva nalam a SteamVR, de alltalaban nem ok nelkul van ott az a meret. Meg ha el is indul jo eselyel elakadsz valahol mert nem ered el a targyakat/gombokat/karokat/akarmit amivel tovabbmennel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
kiskuplung
őstag
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #15876 üzenetére
Helyzetjelentés:
Újabb furaság jött.
Gondoltam hogy ki-be kapcsolom a htc-t (az összes htc cucc egy kapcsolós elosztókonnektorba vannak)
erre egy képernyővillanás volt és közölte a Windows hogy "általános UnP képernyő telepítve" és gép resit kért.
Fura mert a Samsung C27F390 27" moncsimnak fel volt telepítve a saját illesztőprogramja a "Easy Settings" progijával... Oké újraindítás. Majd meglepve láttam hogy azóta folyamatosan random kis időközönként képernyő villanások voltak, a bedug hangok kísérletében!
CSAK akkor hagyta abba a villanást, ha kikapcsoltam a htc-t!
Na innentől gyakorlatilag biztos vagyok benne hogy a monitorom és a htc váratlan összeférhetetlen miatt lett az a kompozitor hiba is! Pedig semmit nem csináltam tegnap este, mindig is DP adapterrel volt bedugva a moncsi és a htc volt ugye a 970 hdmi-jébe bedugva....
Asszem mégsem jó, az hogy lekapcsolom éjszakára a htc cuccot is csak azért hogy tudjak aludni....PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #15879 üzenetére
Teljesen újratelepítettem a cuccot, de a hiba továbbra is fennáll a közvetlen módban! A kiterjesztett módban működik.
Már kezdek félni hogy majd egy frissen feltelepített windows 10-en is ez fog jelentkezni...
Hardverhiba lehet egyáltalán ez???PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Picco
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen