Új hozzászólás Aktív témák

  • ontheground

    tag

    Sziasztok.

    Ezeket így megengedi az Ali? Én kicsit visszásnak tartom a dolgot.

    [link]

    Más. Vásároltam Ali-n 27 dollárért egy kijelző+érintőpanel kombót egy telefonhoz. Meg is jött, sajnos nem működik az érintő rész, szerintem gyári hibás, selejt termék, az én régi, erősen törött üveges előlapommal tökéletesen megy a teló.
    Jobban is utánanézhettem volna az eladónak, mert 92% csak a pozitív értékelése 4800 eladásból, és rengeteg a negatívja.
    Elkezdtünk levelezni, videót kért, húzta az időt, majd Paypal-os visszatérítéseket kezdett ajánlgatni, $8, $10, $14. Ekkor meguntam, indítottam egy dispute-ot, közben jött még két Paypal ajánlat message centerben, feltételként a Dispute törlését kötötte ki(hülye azért nem vagyok) $17, $19 volt a két ajánlat. Dispute-ra meg "no return-no refund" volt a hivatalos ajánlata az eladónak, szóval valami nem stimm.

    A következő üzenetet küldtem neki:

    Hello. I don't have a Paypal account, doesn't want to make one. Aliexpress has an official way to make refund offers and refunds, use that, don't need a third party like Paypal involved. Everything involving Paypal on Aliexpress seems fishy to me.

    Most várom a 10-ét, akkor hívható be az Aliexpress a buliba(dispute). Kérdésem az lenne, hogy ez automatikusan történik, vagy nekem kell kérvényezni? Van esélyem visszakapni a teljes összeget?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák