Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz pk2 #3364 üzenetére

    5 perccel később megkaptad a választ djnyakesz fórumtárstól. ;)

    De valójában megválaszoltad a kérdést magadnak, ettől többet senki nem tud neked mondani.
    Akkor derül ki, hogy mit kaptál, ha megérkezett a csomag. Ha a nagy semmit, akkor lehet tovább lépni.

    Azonban nem feltétlen jelenti az eladó törlése azt, hogy üres csomagot küldött neked. 4 dolláros terméknél nem éri meg üres dobozt küldenie, inkább azt csinálta volna, hogy megad neked és a többi "áldozatnak" nem működő tracking számokat, és nem ad postára semmit. Hiszen ezzel megspórolható lenne a postaköltség és a 6 hét elteltéig a sumákság nem derülne ki, az első reklamációk után pedig így is, úgy is törölnék az Aliexpressről, szóval akkor minek bajlódjon a feladással.
    Üres dobozt nagy értékű terméknél "éri meg" küldenie, amikor két üres doboz behoz egy rakás pénzt neki.

    (#3366) wwenigma: A reklamáció jogos, csak nem az Aliexpress felé. Természetesen nem bukhat semmit, kérdezzen rá, aztán ha sikerrel jár, akkor írok én is egy notebook alkatrész kapcsán, amire ugyan két év garit adott az eladó, de 10 hónap után elhalálozott és az eladó nem igyekszik gariztatni nekem. :)

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák