Új hozzászólás Aktív témák

  • veze

    őstag

    válasz nihill #42325 üzenetére

    shipment cancelled esetén én nem várok másfél hónapot, hanem amikor észreveszem ,azonnal jelzem az eladónak. Eddig még mindig sikerült megegyezni hogy vagy refund ,vagy ujraküldés uj trackingszámmal ami aztán már halad is.( és meg is kaptam őket) Mivel az ilyen küldemények a vásárlást követően már 10-15 nap mulva ebbe az állapotba kerülnek így bőven belefér az ujra feladott küldemény is a 90 napba ( és adott esetben még hosszabitást is kérhetsz)
    Én azonnal észreveszem ha valami változás van a csomagok állásában ( akár óránként is) mert telora van telepitve a TrackChecker mobil verzio (v.2.25.3.b327) és ez napra(órára) kész állapotban értesít folyamatosan a küldemény állapotváltozásairól. én már jó pár éve használom, hasznos olyannak aki nem csak 1 csomagot rendel havonta

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák