Új hozzászólás Aktív témák

  • kano

    nagyúr

    Sziasztok!
    Volna egy olyan problémám, hogy rendeltem egy termosztátot EU-s raktárról (Észtországból küldték), de a termék nem a leírásnak megfelelő. Nyitottam egy dispute-ot, mert lejárt volna a vásárlói védelem (és nem hosszabbította meg az eladó).
    Azt mondja, hogy felad egy újat de már csak Kínából hajlandó küldeni.
    1. Mit tudok ilyenkor tenni?
    2. Ha zárom a dispute-ot, akkor lesz valami védelmem, ha esetleg az új termék nem érkezik meg vagy az sem a leírásnak megfelelően működik?
    3. Nyittassak vele esetleg egy új rendelést az újraküldésre?
    Köszönöm!

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

Új hozzászólás Aktív témák