Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikusz77

    tag

    válasz Vikusz77 #52979 üzenetére

    Sziasztok!

    Van négy csomagom, amit nem vettem át, így a posta visszaküldött a feladónak (érkezésükkor nem kaptam róluk értesítést, és a nyomkövetés (amit rendszeresen figyeltem) csak azt mutatta, hogy vámkezelés vége, és nem jelezte, hogy közben már rég a kézbesítő postán volt).

    Két csomagnál (LT782760415NL, LT783229946NL) már lejárt a védelmi idő, így elindítottam a dispute-ot.
    Oknak ezt jelöltem be:
    „Package was returned to seller by shipping company”
    Az egyik csomag nyomkövetése (de mindkettő ugyanazt mutatja gyakorlatilag):
    [Magyar Posta]
    [Postal Ninja]
    [Cainiao.com]

    Az Aliexpress válasza: „INVALID”
    „The tracking information shows that it delivered to your address. Please track it in the logistics official website or contact shipping company servicer to get more information. If you did not received, please provide document to prove lost. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, please go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.”

    Nem értem.
    A nyomkövetésben tisztán látszik, hogy nem lett kézbesítve, és visszaküldés alatt van a feladónak.

    Mit válaszoljak erre szerintetek?
    Darabonként 10-12 ezer forintos csomagok, ideges lennék, ha ezt be kéne nyelnem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák