Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Posta és szállítás. Ugyanazon napon vásárolt 4 termékből az AliExpress standard és saver szállításúak már megérkeztek, a China Post-os még csak Departure from outward office of exchange GUANGZHOU.
    Viszont ez adott egy ötletet. Ugye a postások nyomják ezt a szöveget:
    A vámvizsgálatot a webáruház vagy a külföldi posta által automatikusan előre küldött elektronikus adatok alapján végzi el a Posta,
    A Posta a vámkezelést a webáruházak/külföldi posták által, egy nemzetközi postai IT rendszerbe elektronikusan beküldött részletes küldeményadatok alapján végzi el.

    Akkor pontosítom az adataimat velük, hiszen már megkapták, így ugye nem lehet gond az hogy nincs elérhetőség, nincs megadva az IOSS azonosító, mert én megtudom adni ezeket az információkat.Ugyanis ezt is írják: Ha minden adat rendelkezésre áll, a posta az EU-n kívülről érkező kis értékű küldemények vámkezelését automatikusan végzi el.
    Szóval én azért ezt úgy értelmezem, hogy nincs elérhetőség, nincs IOSS vásárlásnál IOSS azonosító, akkor nem végzik el az automatikus vámkezelést. De ez inkább hazugság, mert azt tapasztaljuk hogy igenis megcsinálják, pedig szerintük sem kellene.

    Mindjárt hívom is őket.
    Update:
    Sajnos a Csilla vette fel.
    A vámolási adatok megérkeztek és minden adat ott van, a küldemény adatok nem érkeztek meg. Akkor szerintem így hazugság amit írnak a Posta vámos témájú oldalán, hogy előzetesen megkapják.
    Nem látják az adatokat még, de egy másik adatbázisban látja az én adataimat, és a név, cím, telefonszám, e-mail cím az megvan és az enyémek. :F :W
    Mivel nem érdemes érdemi vitába keveredni a hölggyel, tovább nem érdeklődtem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák