Új hozzászólás Aktív témák

  • Satoru29

    újonc

    Sziasztok!

    Én is belefutottam ebbe a ESCS Kft problémába, szintén szeptember 15, kérdésem az lenne mivel/hogyan érdemes appeal-t indítani Alinál? Természetesen refund request már volt és elutasították (ma reggel, tehát van 7 napom kitalálni mi legyen), kétlem, hogy egyáltalán elolvasták szerintem automata (befotóztam a nyomkövetési eredményt, posta.hu-ról is és parcellsapp-ból, mind azt mutatja, hogy bár az országban van, de a postán nincs). Esetleg érdemes Ali supporttal beszélni? Rég beszéltem velük, úgy rémlik rossz az angoljuk.

    Egyenként postán voltam, megnézték, azt mondták szerintük eltűnt, nem tudják milyen nyomkövetési szám, még sosem láttak ilyet (az ESCS nem ismerős nekik, nem lep meg, én is először találkoztam velük) és, ha több eltűnt is van akkor közösen próbáljuk, hátha.
    ESCS-nek is volt küldve érdeklődő levél, erre persze nem válaszoltak (sacc 2 hete írtam nekik), ez még a postás kör előtt történt (postán most voltam kedden, refund request kedd este volt).

    Egyébként, ha valaki menne balhézni vagy írna nekik (ESCS-nek) nyugodtan tegye hozzá enyém is:

    PNLUC13057608001107700000 ez nem olcsó, 22k ami volt benne, ha nem sikerül refundot szereznem akkor megyek akár személyesen is balhézni hozzájuk, persze ekkor több nyomkövetési számmal (elv Váci úton vannak, az nekem nincs is messze).

    Segítségeteket, tippeket előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák