Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Sinisi #15883 üzenetére

    Ha az eladó átadja a postai szállítónak a motyót, onnantól nincs a szállítási folyamatra hatása. A dispute meg az eladó felé nyitható.
    Amíg szállítás alatt áll a dolog, mire nyitnál bármit is?
    Az AliExpress általad elfogadott szerződési szabályai tartalmazzák azt, hogy az eladó az előre megadott szállítási időt 60 nappal megnövelje, ha 60 volt az alap, akkor 120 nap is lehet. Neked meg jogod van kérni az idő növelését.
    Logikája az, hogy az elküldött csomag az eladó tulajdona, ő tarthat kapcsolatot a szállítással megbízott szolgáltatóval, ha tudomására jut valami probléma neki kell dönteni a dologról, ha úgy látja biztosítottnak hogy a vevője megkapja a kifizetett árút, akkor emel.
    Azt azért tudd, hogy ő is csak a végén kapja meg a vételárat, ha te leigazolod a megérkezést. Nem igazán buli 120 napig várni a pénzre. Ők sem szívesen emelik.
    .

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák