- Router gondok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz _mate_ #69485 üzenetére
Ez már a szállításra vár és még nem adták át az MPL-nek csak a szállítási igény van.(az enyém augusztus 28.-i vámolás után még nem jutott el ehhez a céghez) A tied akár még jobban is áll.
Volt erről már szó itt a cég linkje a hsz-ben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz _mate_ #69870 üzenetére
Mondjuk az hogy az eladó nem adta fel az nem igaz, mert a logisztikai központokban mi a fenét könyveltek és vámoltak kifelé, az hogy a vámolást végző cégtől nem kapták meg itt Magyarországon az az igaz. Tudatlanok.
Ezzel én azért egy dispute fellebbezést meglépnék. A lezárást követően van 15 nap a dispute-ra és 7 nap a nem megfelelő eredményű dispute fellebbezésre.[ Szerkesztve ]
-
-
pn4hvq
senior tag
válasz _mate_ #69924 üzenetére
Aliexpress nálam is elutasította fellebbezés után is a refundot .
Közben 09.02-ai emailmre válaszolta az ECSC:
"Tisztelt Címzett!
Mi azt látjuk a rendszerünkben hogy a küldemény mint adat létezik egyenlőre, tehát nagy valószínűséggel még fel sem adták a csomagot. Kérem vegye fel a kapcsolatot a webáruházzal ahonnan a terméket rendelte.
Tisztelettel,
ECSC Ügyfélszolgálat"
Ma reggel, még ezen válasz előtt írtam nekik emailt és az űrlapjukra is írtam megint, mondván legalább 4 csomag ugyanebben a státuszban van, az itteni tn-eket beleírtam, valamint belengettem egy rendőrségi feljelentést is, mert nem egyedi a csomagom hiánya, hanem üzletszerűen, folytatólagosan van elkövetve. Erre még nem érkezett válasz.Csak mert nem hagy nyugodni a dolog, felhívtam a Ghiblit (+36-1-801-8600), ott konkrét információt nem tudtak/akartak mondani, elvileg akivel beszéltem, nem tudja nyomkövetni a csomagomat. Adott egy vam@ghibli.hu címet, hogy kérdezzek rá ott a csomag helyzetére. Írtam ide az előbb, várom a választ. Viszont ami ellentmondás(nak tűnik): a Ghiblis úr azt mondta el kérdésemre, hogy köztük és a MPL között nincs másik cég. Leegyeztettük (azok alapján, amit én látok), hogy tracking szerint a vámolás megtörtént, de elméletileg náluk nincs a csomag, a MPL-val telefonon egyeztetve még nem kapták meg a csomagot, az ECSC pedig szintén csak előrejelzett adat szerint látja. Így igazából járt valahol a csomag, tracking alapján fel is lett adva Kínában, vámolták is itthon (ha jól sejtem, a Ghibli), aztán a tracking szerint átadásra került és itt rekedt meg a történet: kinek lett átadva? Ghibli vámolta, átadta, ECSC szerint nem került feladásra, MPL-nél csak előre lett jelezve, de meg nem kapták. Hol a csomag?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Garanciás Ryzen 5900x eladó
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD