-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trón
lelkes újonc
Üdv Mindenkinek! Olvasgatom egy ideje a topikot, de nem találtam megoldást a problémámra. Május végén rendeltem több cuccot, kettő kivételével minden rendben. Kiválasztottam szállítási módot, megrendeltem, majd láttam, hogy az eladó megváltoztatta a szállítás módját (az egyik Aliexpress Standard-ről Cainaio Super Economy UH...-ra, a másik ChinaPost tracked-ről Seller's shipping method-ra), lényegesen hosszabb szállítási idővel. Jeleztem is nekik, hogy észrevettem, de a szokásos bla-bla. Ennek a két csomagnak a megérkezése kétséges júni 30-ig. A felmerülő plusz költségemet kérhetem refund-ként? Az összes többi Ali Standard/China Registered már megérkezett, tehát nem a logisztikai késlekedés lesz az oka, ha júli 1. után érkezik, hanem az, hogy az eladó megszegte a szerződést a szállítási mód megváltoztatásával. mKöszönöm a választ előre is
-
Trón
lelkes újonc
Köszönöm. RV568956036CN és UH420378415BE. Megjegyzem, hogy a szállítási mód kiválasztásakor fel sem dobja, hogy Cainaio Super Economy/Seller's Shipping Method => nem is választhattam volna ezeket => ők szegték meg a szerződést. Azt lehet, hogy a partial refund-ot választom, a szövegben pedig leírom a tényeket? Nem a postaköltség különbözete az érdekes, hanem a 27% ÁFA, ami júni 30-ig nem merült volna fel.
[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
-
-
Trón
lelkes újonc
válasz mikk2000 #51194 üzenetére
Jó pár éve rendelgetek, soha nem néztem, hogy végül mivel szállított az eladó. A lényeg az volt, hogy megkaptam-e. Jóhiszemű lévén, ha esetleg késett is pár napot, lehet, fel sem tűnt, károm nem lett belőle. Becsülettel visszaigazolok mindent átvétel után, csak négy/öt csillagos értékelést adtam eddig. Ez az első, hogy átverve érzem magam, legyen ez akárkinek is a sara. Direkt az itt olvasottak hatására választottam a légit.
[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
Köszönöm, de a rendelés 29-én ment, ő 5 nappal később adta fel (ezzel benne van a vállalt 5 napos feladási határidőben), miután már kétszer rákérdeztem, miért változtatott Seller Shipping Method-ra. Bla-bla, már feladtam, úton van... Június 3. az első dátum.Tény, hogy rendelhettem volna korábban, ezt nem vitatom.
-
Trón
lelkes újonc
Sziasztok, egy pakkom státusza június 11-e óta változatlan: NL-The item has been processed in the country of destination:The item has arrived in the country of destination (LT...NL). A Magyar Posta utolsó bejegyzése júni 8: előkészítve nemzetközi szállításra. Mi lehet vele? Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
Ha egy batyu a Kicserélőbe beérkezett 29-én, az már vám elé állítottnak számít?
-
Trón
lelkes újonc
Csomag online fizetésre vár a nyomkövető szerint, de se email, sem SMS. Ügyfélszolgálat azt mondja, 1) kiküldték az SMS-t ma reggel, de rossz a telefonszám formátuma. 2) ő sem látja, mennyit kell utaljak, mert nem tudom megmondani a kódot . Korábbi pakkról kaptam SMS-t, a csomagoláson a számformátum ugyanaz. Ítram email-t a Postaimport@posta.hu-ra. Ennél többet teheték még esetleg?
-
Trón
lelkes újonc
Beazonosítottuk a nevet, címet, telefonszámot és a tracking kódot is. Ezért nem értem ezt a lehetetlen helyzetet. Ő meg állította, h reggel kiment az SMS, pedig nem jött. Sztem nem a mi IQ-nk kevés, a rendszer hibás. A posta email-jét is én kértem el, magától nem mondta volna, h ott kérdezzek rá
-
Trón
lelkes újonc
Update: ismét felhívtam a javasolt számon az ügyfélszolgálatot.
Ha vámon átjön, más rendszer kezeli a SMS küldést, automatikusan. A telefonszám formátuma helyesen: +3620... szóköz nélkül. A korábbi csomagjaimra nem volt sem ÁFA, sem vám, ebben az esetben jó volt a 003620... formátum, mert azt más rendszer kezelte. A kódot megkaptam, a számolás érthetetlen, de utaltam. Belefáradtam ebbe a káoszba.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.270.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
- Új - 16.2" MacBook Pro M3 MAX 14C / 30C 36GB / 1 TB - Magyar - AKCIÓ
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 4060 Vagy RTX 4060 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RX 6600 Vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gari
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen