- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Programozás topic
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
- Vírusirtó topic
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Azzal, hogy én 7 napos processing time-al vásároltam valamit és az eladó átállította 23 napra, rögtön változtatott a szabályokon. Innentől kezdve magasról teszek arra, hogy az eredeti időszak 7 nap lett volna. Kicsit kevered a dolgokat, itt még szó sincs dispute-ról. Mindössze elállok az üzlettől, kérem az eladót a vásárlás törlésére, amit vagy elfogad, vagy nem. (Ha 7 nap volt a processing time, akkor jó eséllyel elfogadja, vagy megírja, hogy betartja az eredeti processing time-ot és mégis elküldi időben a terméket)
Azzal, hogy az eladó át tudja állítani utólagosan a processing time-ot, lehet, hogy az Ali megsérti a saját szabályait, de ezzel mi nem leszünk előrébb, nyugodtan reklamálhatunk, senki nem fog velünk foglalkozni. Hogy ez csak bug, vagy konkrét lehetőség, annak a mi szempontunkból nincs jelentősége.
Azt írod, hogy nincs a szerződési feltételek és szabályok között, hogy túl hosszú processing time miatt törölheted a rendelést. Akkor javaslom vegyél meg valamit és nyomj egy cancel order request-et és meglátod, hogy van ilyen választható opció. Nem te írod be, ki tudod választani a lehetőségek közül. Szóval mégis van ilyen indok, hiába nem találod sehol a szerződési feltételeknél.
Lehet az elméleti kérdéseken lovagolni, de azzal nem lesz előrébb a fórumtárs. Neki az a fontos, hogy a rendelése még az ünnepek előtt elinduljon. Ha kivár, akkor nagy eséllyel nem fog elindulni. Aztán mehet reklamálni és mivel igaza van, így nyert ügye is lesz, csakhogy ettől még nem lesz itt a terméke csak 3 hét késéssel.
Azt pedig én légből kapottnak találom, hogy az eladók 96%-a csak az első 3 napot tartja.
Mivel hivatalos munkaszüneti napokról van szó, így minden leáll.Természetesen a te álláspontod is tiszteletben tartom, azonban személy szerint én nem követném ezt a tanácsot. A fórumtárs meg majd eldönti melyik utat válassza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
Most először vettem a fáradtságot, hogy utánanézzek mi is az a AliExpress Standard Shipping szállítási opció. Kaptam ugyanis egy svéd postás TN-t az eladótól, ami a svéd posta trackerében még nem mutat semmit, de az Aliexpress-en My orders menüben a termék mellett már mutat két státuszt is.
Utánaolvastam és tetszik ez az opció.
Ugyan elvileg egy pár nappal hosszabb lenne így a szállítás, hiszen először az Ali logisztikai központjába kerül a csomag, de végiggondolva a dolgokat csak nyerhetünk rajta.1, Garantáltan működő TN-t kap az ember.
2; Nem tud sumákolni az eladó, hogy csak TN-t foglal be és majd egyszer feladja a csomagot, hiszen itt megy érte az Ali futár.
3; Gondolom az eladónak is versenyképes lehet az ár amit az Alitól kap, mivel az Ali hatalmas szállítási kapacitásra köt szerződést a kiválasztott postákkal.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Értsd már meg végre, hogy van ilyen opció!
Tegnap írtam, hogy törölni akartam egy olyan rendelést, aminél úgy jártam mint a fórumtárs, hogy egyoldalúan megnövelte az eladó a processing time-ot.
Ott már megvolt a fizetés validációja, mégis ugyanezek a lehetőségek voltak.Mindegy, befejeztem, nem szeretek olyan emberrel vitázni, aki ragaszkodik a saját vélt igazához akkor is, ha nincs igaza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ha elfogadja az eladó a törlést, akkor ugyanazon időkkel kell számolni, mint egy dispute esetén, amikor is az eladó elfogadja a refund-ot. Tehát kb. egy hétig eltart mire visszajön a pénz, ezért egy másik termék árát meg kell hitelezni, ez kétségtelen. Azt mindenképp meg kell várni, hogy az eladó hajlandó-e törölni, vagy sem, addig nem szabad megvenni másnál a terméket. A törlés után viszont a pénzre már nem érdemes várni, mert akkor kifut a fórumtárs az időből és jön a Spring Festival.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Még egy utolsó tapasztalat és ígérem befejezem.
Ugyanazok az opciók maradtak a vásárlás törlésére, mint amik a fizetés validációja előtt voltak.
Sajnos élesben is ki kellett próbálnom, mert 7 napról nekem is átállította az eladó 22 napra a processing time-ot. Írtam neki, hogy ezt miért tette és indítottam egy törlési kérelmet. Kíváncsi vagyok mit fog lépni.Update: Ez gyors volt, már meg is jött a törlés.
"The supplier agreed to your order cancellation request, and Order No. 72627366071326 has been closed. Payment will be refunded to you as soon as possible."
És írt az eladó is:
"Now the factory has a holiday. So I can't send.Sorry"
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz marontoni63 #9099 üzenetére
Milyen problémára gondolsz?
Igazából egy ilyen értékű rendeléshez mindenképp kell kapnod tracking number-t, szóval elvileg sima ügy.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Sajnos már elég kicsi rá az esély, hogy találsz olyan eladót aki elküldené a hétvége előtt, ha ezt vissza is mondod. Általában az árusoknál nincs készleten a termék, amikor megrendeled utána szerzik be. (Hülye lenne benne tartani a pénzét)
Ráadásul te csak kérheted a rendelés törlését, nem automatikusan jár. Viszont ahogy V/ is írta, ha nem dolgozik, akkor sanszos, hogy a törléssel sem fog foglalkozni. Persze egy próbát tehetsz, ha akarsz.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz frovery #9141 üzenetére
Ugyan nem értek az akvarisztikához, de biztos, hogy a halak is "örülnek neki" ha egyik nap piros fénnyel bombázod őket, másnap meg zölddel?
Ne vacakolj, adj nekik UV fényt. Csak utána győzd összeszedni a döglött halakat. (Bocsi a trollkodásért, de nem tudtam kihagyni. )
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Toncsiii93 #9184 üzenetére
Ahogy peestike fórumtárs is írta, ez a vám nem az a vám amire te gondolsz.
Ez a csomag még Kínában van, csak ezután lesz elküldve a célországba.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Wiking22 #9196 üzenetére
OK.
Akkor erősítsd meg, hogy jól értem-e!
Te nem indítottál dispute-ot, hanem csak üzeneteket váltottál az eladóval, hogy hibás a termék. Erre írta, hogy küldd vissza, amit te meg is tettél, de egyelőre nem vette át a terméket.
Ha így van, akkor nyomj rá az open dispute gombra, és indítsd el a reklamációt.
Szerk: Előtte még a financial fülre nyomva készíts egy képernyő mentést még kérlek. Hogy lássuk nem az történt-e, hogy az eladó valóban törölte a tranzakciót és te automatikusan visszakaptad a pénzed, csak még nem ért vissza a számládra.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Zsmester89 #9205 üzenetére
Ha elfogadja a rendelésed törlését, akkor arról fogsz kapni egy emailt. Onnantól pár nap és visszakapod a pénzt. (Én a héten három nappal a törlés elfogadása után kaptam vissza a pénzt a számlámra.)
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nem tudom melyik indokot választottad a törlési kérelemnél, de ha jól emlékszem nincs olyan opcióm, hogy téves rendelés.
Én azt javaslom, írj az eladónak, hogy tévesen rendelted meg a terméket és legyen kedves elfogadni a törlést.
Nem köteles elfogadni, de ha az ember normális hangnemben levelezik, akkor nem szokták elutasítani.Ha nem megy bele, akkor sajnos nem igazán tudsz mit csinálni, max. ha megjön a termék, visszaküldeni az eladónak.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Várj vele egy napot szerintem.
Ha belegondolsz, erővel nem érdeke elküldeni neked a terméket, mert ha nincs hozzá TN, akkor a "rugalmatlanságát" könnyű egy nem érkezett meg a csomag dispute-al honorálni. Ha meg van TN, akkor egyéb indokkal. Szóval, ha sikerül megérteni mit szeretne a vevő, akkor nem szoktak akadékoskodni.Mondjuk nem mindig sikerül megérteniük, az kétségtelen.
Pár hete volt egy rendelésem, amire 30 napos garantált kézbesítést adott meg az eladó és annyi idő alatt nem érkezett meg. Gondoltam gond egy szál sem, pár nappal a lejárat előtt kértem a protection kitolását. Az eladó elutasította és azt írta, hogy feladta a terméket és meg fog érkezni, de ha mégsem, akkor jelezzem és refundolja. Írtam neki, hogy éppen azért kérem a határidő növelését, hogy ne kelljen dispute-ot nyitnom. Válasz nem jött, így megint próbálkoztam, amit megint elutasított, ugyanazzal a válasz üzenettel.
Nem lévén más lehetőségem, megnyitottam a dispute-ot, amit szintén elutasított, harmadszorra is ugyanazt a szöveget bemásolva.
Az volt a szerencséje, hogy a dispute határidejével játszva nyertünk pár napot és az eszkaláció után sokáig tartott mire az Ali elkezdett foglalkozni az üggyel, így közben megjött a csomag. Érdekes volt a szituáció, hogy én igyekeztem az eladó pénzét menteni.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz spidersoft #9249 üzenetére
Nem kerül semmibe, nyugodtan kérheted. Javaslom vagy 30 nappal növeld azért meg, hogy tutira beleférjen.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Noiziboi #9261 üzenetére
Ha megnézed, akkor ez a csomag elment Pekingbe, majd visszament a feladási helyre, (Vuhan) ahol kézbesítésre került. Gondolom valami probléma volt vele és visszaküldték a feladónak. Miért nem kérdezel rá az eladóra, hogy mi történt? Mi csak találgatni tudunk.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Noiziboi #9264 üzenetére
Akkor már indíthatod is a dispute-ot, mert ez a csomag nem jött el Kínából. Az a vámkezelés amire te azt hiszed, hogy Magyarországon történt, még a kínai kimenő vámvizsgálat.
A kínai nyelv nem az erősségem, próbáljuk inkább az angolt.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz anderson14 #9282 üzenetére
Amíg terméket, vagy visszatérítést nem kapsz, addig nem szabad zárni a dispute-ot.
Ha nem akarsz egyelőre eszkalálni, akkor várj a határidő végéig és a lejárat előtt valamivel nyomj egy respond-ot. Beírod, hogy továbbra sem jött meg és kéred vissza a pénzed. Ezzel megint lehet nyerni pár napot, mert az eladónak újra van néhány napja reagálni.
Ha nem akarsz várni, akkor pedig mehet az eszkalálás az Ali felé.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Marcsi1020 #9288 üzenetére
Nem valósak, ezek fals adatok.
Ha rákeresel a Yanwen szóra, akkor megtalálod a részleteket.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hzsolee #9407 üzenetére
Én egy már nem forgalmazott számlacsomagban vagyok, ott ingyen van, de más számláknál sem veszett nagy összeg, 1543 forintos éves díja van. (2. oldal lap alja) Az Erste virtuális kártyája Visa.
Itt nincs külön számla, a kártya az éles számládhoz van bekötve, de alapból 1 forintos limitje van. Amikor vásárolni akarsz, belépsz a webbankba és felemeled a limitet amekkora összegre szeretnéd. Időintervallumot is kell megadni ilyenkor, hogy meddig éljen az emelt limit (max két nap lehet), ennek lejártával visszaáll 1 forintra.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz davidskocsis #9412 üzenetére
Formátuma alapján annak néz ki, de nem az.
Androidos telefonra, ha felteszed ezt az alkalmazást, akkor kiírja neked, hogy adott TN érvényes, vagy sem. Az általad megadott nem az. (Ha olyan TN-t írsz be az alkalmazásba ami valós, csak még nem adták fel, akkor nem dobja ki, hogy invalid.)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz tobias40 #9438 üzenetére
Az ilyen kamu kinézetű TN-ekkel nem tud mit kezdeni. (Mivel annak valódiságát nem tudja ellenőrizni, így nem ír rá semmit.)
A hivatalos nemzetközi TN-ek valódiságát tudja ellenőrizni, tehát, ha veszek egy RIxxxxxxxxxCN formátumú TN-t és hasból beleírok számokat, akkor arra kiírja, hogy nem valós.
A te csomagod úton van szerintem, csak kamu TN-t kaptál hozzá.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Ha törlöd a dispute-ot, akkor az olyan, mintha nem is nyitottál volna. Tehát elvileg később újra tudsz nyitni. Én soha nem csináltam, de olyan termékem van, aminél töröltem a dispute-ot, mert közben megjött, de ettől függetlenül aktív az open dispute gomb.
De az a 32 nap elég rövid idő ahhoz, (főleg, hogy közben volt egy bő hetes kínai ünnep) hogy reklamálj.21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xbox Series X|S
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Jövedelem
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen