- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokixy
csendes tag
Sziasztok!
Január 4-én rendeltem Aliról jelmezt a gyereknek farsangra. Mivel eléggé sürgetett az idő (kiderült, hogy február 1. a farsang az iskolában), így az Aliexpress Premium Shippinget választottam, gondoltam hátha gyorsabb lesz (ha már 2x annyiba került, mint maga a jelmez), Ezt a számot kaptam: LP00122735668297. Azt honnan tudhatom meg, hogy hogyan adta fel az eladó? Az alábbi képen látom a Premiumot és a Standardet is:
Rákérdeztem, de válaszként csak bemásolta azt a 3 sornyi nyomkövetési infót, amit én is látok. Ja meg egy mosolyjelet is küldött.
Mindenesetre bármelyikkel is adta fel, a nyomkövetés alapján nem tűnik túl gördülékenynek a dolog. 5 napja ott áll, hogy "Outbound in sorting center.". Előfordulhat, hogy még mindig nem hagyta el Kínát a csomag, vagy ne aggódjak, mert csak az infó nem frissül? Persze tudom, hogy még csak 10 nap telt el, csodát nem várok.
Köszi előre is a választ! -
kokixy
csendes tag
A 10 napot a megrendeléstől számítva értettem, persze tudom, hogy közben volt egy hétvége, még az is idő, mire az eladó összecsomagolja, feladja, gondolom átmegy mindenféle elosztó központokon, stb. Ezért is írtam, hogy csodát nem várok még ennyi idő elteltével.
Sokféle nyomkövető linket kipróbáltam, amiket itt a korábbi hozzászólások között találtam, egyik se mutat biztató dolgokat. (Nekem pl. a trackitonline semmit se, állandóan time outol.)
Várok tovább türelemmel.
Köszi! -
kokixy
csendes tag
Sziasztok!
Jól értelmezem-e a nyomkövetés alapján, hogy a csomagom visszamegy az eladóhoz anélkül, hogy egyáltalán elhagyta volna Kínát?
Amennyiben igen, ilyenkor vissza tudom kérni simán a pénzt? Csak mert ha február 1-ig nem érkezik meg (márpedig így nem fog), akkor részemről igazából tárgytalanná is válik a dolog (iskolai farsangra rendeltem volna jelmezt). És mi a helyzet a postaköltséggel? A sürgősségre való tekintettel Aliexpress Premium Shippinget kértem, jó drágán.
Köszi. -
kokixy
csendes tag
Helló!
A korábban említett számlálóm (Your order will be closed in...) 1 nap, 22 óra múlva lejár. Ilyenkor már mehet a dispute?
A nyomkövetési információk a Cainiao weboldalán nekem teljesen zavarosak (LP00122735668297), de úgy tűnik, hogy el sem hagyta Kínát és visszament az eladóhoz. Mondjuk azt említetted, hogy ezt kb. felesleges is néznem, mert lehet teljesen fals, de másból nem tudok kiindulni.
Amennyiben mehet a dispute, még egy kérdésem lenne. A rendelés két termékből állt. Ezeket egyben nem lehet megreklamálni? Mert nekem két dispute gombom van. Ebben az esetben mit írok a "refund amount" mezőkbe? Az egyikhez csak az egyik termék ára menjen, a másikhoz pedig a másik termék ára + a postaköltség? Bocs, ha nagyon amatőr a kérdés, ez az első reklamációm, eddig sose volt rá szükség, pedig rendelgetek már egy ideje innen.
Köszi.Feri
-
kokixy
csendes tag
Helló!
A minap megreklamáltam a meg nem érkezett csomagomban lévő két terméket külön. A refund amountot egyiknél se engedte átírni, így miután a 15 $-oshoz hozzácsapta a 22 $ postát is, a másik termékre már csak annak az összege maradt, 9 $. Utóbbit szinte azonnal elbírálták, full refunddal. A másikra az imént jött a válasz, 14 $-t ajánlottak fel, tehát még a termék árát se, nemhogy a postaköltséget (Aliexpress Premium Shipping volt). 3 napom van elfogadni. Van értelme elutasítanom és keménykednem, vagy a végén járhatok úgy is, hogy még a 14 $-t se kapom vissza?
(Amúgy mindkettőre azt írták, hogy látják a nyomkövetésben, hogy még Kínán belül vissza lett küldve az eladónak. Ez mondjuk nem meglepő, mivel egy eladó adta fel, egy csomagban voltak.)
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
kokixy
csendes tag
Helló!
Az Aliexpress nem nagyon akar a javamra ítélni. Azt írják, hogy mivel nem csatoltam semmi bizonyítékot, hogy az eladó lenne a hibás, így a termék árát visszaadják (mondjuk 1 dollárral kevesebbet, ezt se értem), de a 22 dolláros szállítási költséget nekem kell állnom. Erre futottam velük még egy kört, jeleztem, hogy el se hagyta a csomag Kínát, így nem az én hibám, hogy visszaküldésre került, de végül tojtak rám, maradtak az eredeti ajánlatuknál. Most van valami fellebbezés gomb (appeal), annak van még értelme?
Köszi. -
kokixy
csendes tag
Nem csatoltam, nem is gondoltam, hogy kellhet, mert ugye két dolog volt a csomagban és amit elsőként megreklamáltam, arra szinte rögtön jött a visszajelzés, hogy megnézték a nyomkövetési infókat, látják hogy visszament a feladónak, elfogadják a reklamációt. A második termékkel és a postaköltséggel szívóztak, de azt hiszem feladom.
Köszi azért.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen