-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok!
Egy kis megerősítésre lenne szükségem, kérlek segítsetek! Aliespresses rendelésem összege 12.195 Ft, és a track száma LT*******NL végződésű. Ez tudtommal azt jelenti, hogy Hollandiából érkezik. Ma kaptam egy sms-t, hogy ellenőrizzem a vámkezeléssel kapcsolatos teendőimet a posta.hu/vam oldalon. Ha jól értelmezem az összefoglalót, akkor ha írok egy kérelmet melyben hivatkozok az uniós vámjog végrehajtásáról szóló 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdésére, akkor nem kell kifizetnem a 27%-os Áfát ugye? Ezen kívül kell még valamit tennem, vagy elég ez a kérvény?
-
AlexDaywalkr
tag
válasz AlexDaywalkr #47429 üzenetére
#47429 V/ erre esetleg tudod a választ? Vagy valaki más?
Előre is köszönöm! -
AlexDaywalkr
tag
válasz Vikusz77 #47450 üzenetére
Szia!
Én is jártam így, csak nekem annyi mázlim volt, hogy az átvétel időpontja pünkösd vasárnap 23:58 volt, így könnyen megmagyaráztam, hogy a csomagot én nem ve(he)ttem át. Akkor kiderült későbbi nyomkövetésből, hogy a vámon akadt el a dolog és azt a rendszer úgy vette, mintha megérkezett volna. Nem volt vele gond, csak kb. egy hetet késett emiatt. Ha még van időd, akkor várjál vele, talán megérkezik. Amúgy én is indítottam dispute-ot, de aztán megoldódott. Remélem neked is meg fog.
Alex
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Vásároltam két eredeti játékot a gyerekeknek húsvétra, de az egyik helyett sajnos egy hamisítványt küldtek. Indítottam vitát, melyben az eladó semmit nem reagált, de az Ali közbelépett és először a következőt ajánlotta: visszaküldés és teljes visszatérítés vagy a pénz fele. A visszaküldés nem működik, az számomra ráfizetés lenne, de mivel egy másik eredeti játék beszerzése drágább lenne és időigényes, ezért ezzel az indokkal a vételár 70%-t kérem vissza. Az eladó semmit nem reagált, de az Ali megint ugyanezt az ajánlatot adta. A visszaküldést újra elutasítottam, erre most már csak a vételár harmadát ajánlotta az Ali meg persze a visszaküldést. Miért nem indokolják a csökkentett visszatérítést? A vita ideje ma lejár. Mit tegyek most szerintetek?
-
AlexDaywalkr
tag
válasz kicsiPistike #47868 üzenetére
Szerintem sajnos el kell engedned. Én is jártam így. Az Ali vitakezelése kritikán aluli. Én most egy hamis termékkel szívok, amit először vissza is fizettek volna, de most már csak egy részét akarják visszatéríteni. Persze semmi indoklást nem adnak és az eladó még csak nem is reagál semmit.
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Küldött már valaki vissza csomagot Kínába? Mennyibe kerül és melyik céggel érdemes küldeni? Nekem a kínai eladó azt írta, hogy 12$ került neki a szállítás. Én ilyen olcsón nem találtam semmit.
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a kedves kínai eladók magyar idő szerint mikor dolgoznak? Több üzenetre is várom a válaszukat, de még csak el se olvasták. Azt tudom, hogy +7óra az idő eltolódás, de vajon az AliExpressesek igazodnak az európai időhöz?
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha én $19,95-ért vásároltam egy terméket amin $3 kupon kedvezmény is volt, akkor azt vajon a vámeljárás során tovább engedik, vagy vámoltatnom kell? Ha a kedvezményt nem nézik, akkor $22 fölötti az összeg.
Egy másik kérdésem az lenne, hogy ha valamilyen hiba miatt nem kapom meg a terméket, akkor a felhasznált kuponom az elveszik és már nem használhatom fel másmire?
Előre is köszönöm!
Üdv: Alex -
AlexDaywalkr
tag
Egy gyors kérdésem lenne: Ha ugyanattól az eladótól ugyanarra a címre, de különböző névre vásárolok két terméket, akkor a vámeljárásnál egybe vagy külön számolják a két csomag értékét? Mindkettő 6000 Ft-os tétel.
Köszi: Alex -
AlexDaywalkr
tag
Köszönöm a válaszokat!
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok! Nem érkezett meg egy aug. 8-i csomagom, de valamiért nem tudok dispute -t indítani. Ezt írja: Refund can't be processed right now Order in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund.
Az eladó egyfolytában valami sablon szöveggel hiteget, hogy hamarosan megkapom.
Mi lehet az oka, hogy nem engedi? -
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy telefon töltőt, ami tracking alapján már november 23 óta a helyi postán van, de többször kérdeztem és nem találják. Indítottam disputot, de az Ali nem akarja visszatéríteni az árát. Jelenleg nem fogadtam el az ajánlatot a 0-s visszatérítésről. Jelenleg itt tart az ügy. Szerintetek mit tudok még tenni, hogy visszakapjam a pénzem? Amúgy az Ali miért nem indokolja meg, hogy miért utasítja vissza a kérésemet? -
AlexDaywalkr
tag
Szia! Igen, valóban ilyen küldeményről van szó, de ez az utolsó sor a nyomkövető oldalon:
23 Nov 2022 19:05 Arrive at local delivery office
Ez nem most volt, így nem gondolom, hogy még várható a kiszállítás a posta részéről. Elutasítottam a 0$-os visszatérítést amit az Ali kínált és most még 1 nap és 7 óra van vissza. Ha letelik az idő, akkor mi várható? -
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok!
Mit tudok tenni, hogy ezt a csomagot megkapják? Már több mint 2 hete semmi mozgás: 158271900221424773608380
Eladó szerint már a városba van, de itt semmit nem tudnak róla.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs