- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
-
IT café
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mimic1979
aktív tag
Sziasztok...
Személy szerint egy HD7970-ről váltanék csak némileg dilemmázok. Az ár eléggé behatárolt. Szóval
RX470 8Gb vagy RX480 4gb.
Annak idején is bejött hogy a kisebb jobb mint a nagyobb. Értem ezalatt hogy a HD7950-el könnyedén meglehetett ugrani egy HD7970 teljesítményét. Lehetséges hogy ez itt is fent áll?
Kell e 8Gb egyáltalán FHD-hoz?[ Szerkesztve ]
-
mimic1979
aktív tag
Nem tudom hogy mi a jó megoldás.
És még mindig itt a nagy kérdés akkor hogy : RX470 8Gb húzva vagy RX480 4Gb 4Gb.
-
mimic1979
aktív tag
válasz Stukker1987 #3720 üzenetére
Szerintem ebből várakozás lesz ahogy azt ti is írtátok, az árak normalizálása végett. Igazából már a RX 470-8Gb volt az a lélektani határ árban amit rá akartam költeni egy új videó kártyára.
-
mimic1979
aktív tag
Az a baj nálam is hogy jelen pillanatban integrált GPU van...Mivel ez egy teljesen új gép , a régi úgy mond otthagytam a fiamnak a váláskor, ő neki azért nagyobb késztetése van a játékra mint nekem 37 évesen. Egy játék miatt akarom felhúzni a gépet egy videokártyával az a Crysis3 multija, viszont reménykedve egy újabb részben akkor nem igazán szeretnék bele bukni a kártya vásárlásával, hogy kevés a memória vagy éppen a GPU teljesítménye.
-
mimic1979
aktív tag
" A masik oldala pedig, hogy ha ennyiert megrendelted akkor ennyiert kell adnaiuk. Az iponon is volt mar aki nagyon jo aron vasarolt adatbazis hiba miatt, hiaba az aprobetus."
Jó magam is üzemeltetek webáruházat, és ez nem igazán van így minden esetben. Nincs kötelezve hogy hibás áron neki értékesítenie kell egy terméket!
-
mimic1979
aktív tag
Szerintem meg az Ipon nem igazán esik hanyatt egy 200K árbevételelen kontra 6,5 mrd (tavalyi mérleg)
Nyugat? Rendszeresen megfordulunk nyugati országokban és közel nem ennyire rugalmas a rendszer mint nálunk."ügyfélnek mindig igaza van"
NEM mindig van igaza az ügyfélnek! Ez marha nagy tévedés, csak amikor az iskolában is az megy a tanárnak hogy beperellek mert csúnyán néztél rám , akkor nem szabad meglepődni azon hogy egy vásárló azonnal jön hogy megy a fogyasztó védelemhez. Hála az égnek ebben az évben is jött hasonló szöveggel felém ügyfél e-mailes megkereséssel, melyre megadtam neki minden adatot hogy hol tud panaszt tenni, és mikor tisztába lett azzal hogy mekkora marhaságról beszél, akkor a bocsánat szó teljesen elmaradt, mivel hogy Ő nem olvasta el az ÁSZF-et.
Szerintem szerencsés vagy...Ennyi -
mimic1979
aktív tag
Jó ez az ár kérdés de van esetleg valahol egy olyan teszt ahol egy 470 8Gb. vs 480 4Gb.van esetleg, illetve még az számomra a kérdés hogy a 470 8Gb húzva mennyire közelíti meg a 480-at.
Még mindig nem tudom hogy melyik az kártya amelyik hosszabb távon jó lehet. A 480 8Gb, az már azon a határon van árba hogy számomra nem éri meg, mivel nem játszom napi szinten, inkább heti 3-4 óra összesen.[ Szerkesztve ]
-
mimic1979
aktív tag
Senkit nem minősítek "mezei usernek", ha ennek vetted én kérek első körben elnézést.
A kerek történet alapján neked volt igazad, mivel vissza igazolták manuálisan a rendelést, (nem automata e-mail). Ez esetben a forgalmazónak kötelessége ez után annyiért kiszolgálni. Automata e-mail esetén NEM! (ezt másnak írom, nem kifejezetten neked) Az automata e-mail ("megrendelését fogadtuk, stb), nem minden esetben minősül szerződésnek.
Effektív nem kizárólag minőségi probléma alapján lehet a "békéltető testülethez " fordulni.
Az meg hogy ki mekkora összegnél hajlandó "bukni" az mindig azon múlik hogy egymás között milyen a kontaktus, persze a jogi részt tisztázva.
Volt rá a mi életünkben is hogy teljesen ingyen adtunk át egy terméket az ügyfélnek , azaz nem kellett semmit sem ki fizetnie, illetve volt olyan ügyfél is akinek azt mondtam a végén hogy ne haragudjon de ne vásároljon tőlünk, inkább vegye meg máshol. -
mimic1979
aktív tag
Sajnos a mai napig nincsenek az ügyfelek 90%-a tisztában hogy milyen jogaik vannak egy webes vásárlásnál, és a legszörnyűbb hogy vannak olyan webáruházak akinek az ÁSZF-ét átnézve be is zárhatnának. Mi elég komoly figyelmet fordítunk rá hogy képben legyünk, és ezért szoktuk biztatni az ügyfeleket , hogy inkább a neten adják le a rendelést, és ne telefonon.
Garancia? Az egy más kérdés,főleg ha nem jogos, és szembesül vele, hogy őt viselik a költségek...Nah ott azt nagyon szeretem, de arra is kidolgoztam egy megfelelő szabályzatot amit el kell fogadjanak írásban. Azóta kevesebb a garancia, és a problémás ember
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen