-
IT café
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsimix
őstag
Szerintem ez a rev.2-t nyugodtan elfelejthetjük minimum fél évig. De én azt mondanám, hogy mivel a 2017-es roadmap-on semmi nem szerepel már ezért a 485 és a 495-t akkor fogják majd betolni frissítésként.
Aki most akar VGA-t venni nem fog ennyi időt várni.. Felesleges most ezzel kalkulálni 99%, hogy rev.2 nem most fog érkezni..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz Ren Hoek #759 üzenetére
Az igazság az ,hogy jelenleg nincs olyan játék ami ennyi rajzolási parancsot adna ki megközelítőleg sem. Még az aots is távol áll. De ha érkeznének látványban sokkal összetettebb gamek akkor stabilabb maradna a 480 teljesítménye a többihez képest. Ezt mutatja az ábra.
Mondjuk egy példának:
ha egy bármilyen játékban a házak falai nem texturából hanem egyenként téglából épülnének fel (a látvány a részletekben rejlik) akkor a 480 ilyen szituációban elöbbre kerülne. Különösebb teljesítmény vesztés nélkül. Persze draw call bár mire fordítható.. Bár mit rajzolhatsz. Kérdés a játékfejlesztők mennyi időt szeretnének a látványra áldozni. Amíg nem akarnak addig ez az előny nem jön ki. Ezért nem látjuk a potenciált a kariban egyelőre....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Csak a messzemenő következtetések levonása miatt írtam, hogy tesztprogramról révén szó az aktuális lehetőségek szerint teszteljünk majd. (Mert ez így nem a valós potenciált tükrözi ami a vga-ban rejlik.) Nem szándékos de csúsztatásnak is nevezhetnénk ami most zajlik jelenleg.
Szerk;
És hiába vagy függetlenül attól, hogy nem aknázzák ki ott van bennük a lehetőség : )[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
No no no.Lényegtelen mi van és mi nincs. A teszt lényege az lenne, hogy tudása teljesítménye szerint egy sorrendet állítson fel. A jelenlegi tesztek közül egyik sem képes az új api-kkal kialakult helyzetet rendesen tükrözni. A Time Spy egy akkora technológia ugrást vetít majd előre vagy mutat be amit eddig még nem láthattunk és megváltoztatja a jelenleg képzelt sorrendet a 2016 lehetőségeinek megfelelőre. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy játékokban nem köszön vissza egy darabig amit látni fogunk de azt látni fogjuk, mire is lenne képes a kártya. Más kérdés az, hogy nem programozzák megfelelően a kártyákat továbbra sem.De véleményem szerint ez már nem az AMD hibája lesz mert az alapokat lefektették hozzá. _O_
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Hiába állítunk valamit egy elavult tesztre alapozva ha nem úgy hajt egy új kártyát ahogy kell ennyi a történet. Ezért készül a Time Spy is. Egész addig nem mérvadó a kép az eredmények, az erősorrend amit látunk amíg nincs olyan teszt ami kihasználja az új kártyák adta lehetőségeket. Így most van egy kis csúsztatás jelenleg. Nem jelenthetjük ki, hogy ennyit tud a 480 vagy akár 1080 amíg szinte csak dx11 áll rendelkezésre. Ezért fontos a Time Spy az egyetlen komoly program mert felvonultatja a legújabb feature-öket és feszegeti az igazi határokat. Nem reál a kép amit most látunk és sanszos, hogy a 970 vs 480 kép is torz korszerű programozás mellett. : ) A Tspy megmutatja mire számíthatunk a közeljövőben. Ha ott bukik az AMD a teljesítményeken akkor kamu amit a lowlvl-el nyomatnak es kereszt rájuk. (Nem hinném). Peace : )
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Ez jól mutatja, hogy amit a kártyák teljesítményének hiszünk ma totál valótlan.. És mindez csak programozás eredménye amit most is látunk.. Ráadásul a Doom is csak egy átirat Opengl-ről Vulkan-ra..
Látjuk, hogy pár %-ot gyorsul valami mindig de, hogy 20-30 % is maradt a kártyában ez valójában nevetséges és jól rámutat dolgokra, hogy is állunk most..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Hát nézd.. Ez jelenleg a legátfogóbb teszt arra ,hogy lássuk mit tud a kártya ott ahova szánták DX12 alatt.Vulkán API más tészta így is. Az, hogy játékokban hogyan alakul a dolog az nem annyira az AMD-n múlik.. (Ide még annyit, hogy a Doom-ban sem lettek volna kötelesek Vulkanra fordítani. Aztán taroltak vele.) Ha egy fejlesztő azt mondja nem támogat valamit akkor ennyi. A kártya akkor is tudja ha nem támogatják, nem írnak meg dolgokat rendesen. Mindenért nem lehet a gyártót okolni : )
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
A Time Spy nem használja a gyors kódot?
Vagy az csak Vulkan alatt van?
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs