- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Fura hogy csak neki van "fülese" es egyik nagy oldal se hozta le... Szóval rettegjen aki nv 2xxx-et akar venni.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #43401 üzenetére
Kár, hogy szar a DX12 kódja.
(#43402) Jack@l: Ennyi erővel rettegjen mindenki, aki most vesz VGA-t, mert a jövőre érkezők tudni fognak olyat, amit az aktuális modellek nem tudnak. Ez egy ilyen piac, dinamikusan fejlődik, ami időnkénti hardvercserével jár. Viszont akinek ez nem tetszik, tud venni konzolt. Ott pont jó a gép kb. egy évtizedig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
Aki még egyszer azt mondja nekem, hogy a konzol jó, azt én fogom felnégyelni személyesen Kísérletképpen vettem egy PS4-et a 14 éves lányomnak, aki nagy boldogan ült le elé, aztán "sugárbanhányást" kapott az egésztől 10 perc alatt. Szóval nem arról van szó, hogy én 25 éve PC-sként megérzek minden apróságot, hanem arról, hogy valaki, aki összesen fél éve játszik kicsit gyakrabban, teljesen kiakadt tőle. Akkora ordenáré input lag, és borzasztó képminőség az egész, hogy azóta sem veszi elő. Teljesen használhatatlan az egész fos. Mintha saját paródiája lenne.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Envo_
aktív tag
válasz schawo #43404 üzenetére
konzol kazuár dologra jó, ellovagolgatni witcherben, vagy red dead redemptionben, meg kis sztoris exkluzívakra, amire egyébként sokkal jobb is mint a pc ha költségeket nézzük és a kényelmi faktort játék közben. Ráfeszülni nem lehet de pont ez a lényeg. x360-nal sokkal jobban chillezgetek kis gta-n vagy valamin mint pcn.
csak meg kell találnod a kontextust, mivel direkt azért létezik mert más a kontextusa.
-
Jack@l
veterán
válasz schawo #43406 üzenetére
Pedig 5 éve még az volt hangoztatva itt évekig, hogy az amd konzol keresztbeh*zza a pc-t a low level meg közös memória miatt.
Van egy olyan érzésem hogy kb ugyanúgy fogja kenterbe verni raytracing terén is[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz -Solt- #43410 üzenetére
Feleslegesen turaztatsz, a legtobben nem felejtettek el a mester szavait...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-Solt-
veterán
válasz Jack@l #43411 üzenetére
Én sok minden zöldségre emlékszem innen, de arra nem, hogy bárki is azon a véleményen lett volna, hogy:
az amd konzol keresztbeh*zza a pc-t a low level meg közös memória miatt.
Szíved joga nem alátámasztani az állításodat, nagy jelentősége egyébként sincs az ilyen és ehhez hasonló büfikéidnek...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
DudeHUN
senior tag
válasz schawo #43404 üzenetére
Nem tudom a God of War vagy a Spider-Man azért öléggé kurta jól néz ki 4K (1440p+checkerboarding) HDR-ben a Házi-Mozin PS4 Pro-ról. Egy RX480-hoz képest elég jó még így 2019-ben is... Valszeg a Last of Us 2 sem lesz csúnya és béna. Switchet szerintem el se indíts ilyen hozzáállással.
Gamer for Life
-
-
Robi BALBOA
őstag
válasz schawo #43404 üzenetére
Ugyan ez van az XBox one-al is(talán az one X más tészta), amit ott láttam az életveszély, Bf5 nagyobb akció közepedte úgy visszaskálázott a gép, hogy már kb ilyen 480p felbontású lehetett a dolog egy pár pillanatra(pont egy nagy robbanás volt stb...), utánna már a szokásos 720p körüli graf.
PC-s ként ez úgy szíven vágott, kicsit nem ehez vagyok szokva.[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
mike1334
veterán
válasz Robi BALBOA #43420 üzenetére
Rossz lehet neked (is), én bőven élvezem a játékot xboxon és switchen
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Robi BALBOA
őstag
válasz mike1334 #43421 üzenetére
Tesóm nyomja Xbox-on, ő szenved.
A Switch az más tészta, az kézi konzol, nem várok csodát tőle, mondjuk néha meglep, hogy milyen címek megjelennek rá.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Shing
őstag
"Akinek ez nem tetszik, vehet konzolt."
De hiszen ha most veszek egyet, jövőre már cserélhetem is az egészet. Nem valami kényelmes dolog. De még ha az elején is venném, max 7 évet bírtak volna. Aztán ha jót akarok félúton be kell frissíteni Pro-ra/X-re. Proci, alaplap, RAM, stb-t ritkábban kell cserélni.A shader modellek nézegetése is régen volt már, nem értem miért ilyen régi dolgokról beszéltek. Ma már az jellemző, hogy megjelenik egy DX12 és még a GTX400 kártyák is megkapják a támogatást, évekkel visszamenőleg. Persze nem ér semmit, de pont ez az, hogy vették a fáradtságot, teljes a kontraszt. Egy HD7000 kártya pedig mai napig jó lehet, sokkal inkább csak nyers teljesítménye miatt rossz választás, nem azért mert nincs meg az XY fícsör támogatása (7 év után!)
DX11 fejlesztésekkel sincs gondja a régi kártyáknak. Legalább szoftveres oldalról működnek újítások...
Sőt, az RT is futtatható régebbi kártyákon, csak rossz teljesítménnyel.
Van pár ilyen sallang effekt mint a DLSS vagy Radeon Image sharpening, de ezeknél egyértelmű hogy szándékos limitálás van és nem is annyira kár értük.
Ezek után nem zavarna ha bejönne valami új RT amihez tényleg új hardver kell, de manapság egyáltalán nem ez az általános.
-
Z10N
veterán
válasz Robi BALBOA #43420 üzenetére
Nem csodalom, mivel:
xbo 768:48:16 @ 853 ~7770 szint
ps4 1152:72:32 @ 800 ~7850 szint
Nem latszik nagynak a kulonbseg ennyi ev utan, de az a 16 rop mar akkor is sovany volt. Ezert nem bir kipumpalni magabol tobb pixelt. Ebben a sima DDR3 (68,256GB/s) sem segit vs. GDDR5 (176GB/s).Az XBX teljesen mas legio, jelenleg a legerosebb spec alapjan 2560:160:32 @ 1172 (326,4GB/s).
Ez az a lapka konfig amit sose kaptunk meg. Persze az 5700XT hasonlo dupla roppal, de dupla arral is...[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
nagyúr
Nem igazán értem az egész dolgot (mondjuk Abu eredeti beszólását sem, de az más tészta).
A konzolokon jó ideje mindenféle trükköket használnak a grafikai hardver gyengeségeinek elkendőzésére. Anno "csak" alacsonyabb felbontás volt felskálázva, aztán ez mára már külön fejlesztési ág lett, dinamikusan vált a renderelés felbontásában, checkerboard renderelés és a többi. Ezek ellenére is ugyebár belefutnak a fejlesztők FPS droppokba, néha elég nagyokba (most ugye a Control a legutóbbi cikizett).
Ha valaki az ilyesmin átlép, hát lelke rajta. De PC helyett konzolt ne az vegyen, akinek a képminőség számít...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
Marmint mit nem ertesz?
Azt, hogy kerül a csizma az asztalra. Adott esetben a PC témához a konzol. Két külön téma, külön tényezők.
Eleve sántított Abu példája, hiszen például PC-n van most Ray-Tracing effekt, konzolon nincs.Amugy az elozo generacinal meg forditva volt. A 360/ps3 eraban szerintem teljesen vallalhato volt a teljesitmeny/latvany.
Őőőő... A PS3 és XBox360-on is csak maréknyi játék futott natív 1080p-ben, ott is már ment a dinamikus felbontásváltás (pl. Wipeout HD esetén is ha csökkeni kezdett volna az FPS, akkor 1920x1080 helyett 1280x1080 pixeles számolásra váltott át a játék motorja).
Persze van ami droppol akar 20fps-re is, de egy X1900-tol meg ez is szep.
Még mindig áll az állításom, amit pont megerősítettél...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DudeHUN
senior tag
Nyilván ahogy öregszik a platform annál több trükk kell, hogy az optimalizáció mellett látványban folyamatos fejlődés legyen. Egy konzol sosem fog a PC-vel évekig szinten lenni. Nem tudsz beletuszkolni új GPU-t vagy több RAM-ot.
Azért anno a 360 1-2 évig eléggé odavert hardverben az akkori vasaknak.Gamer for Life
-
Jack@l
veterán
válasz DudeHUN #43430 üzenetére
Soha nem ver oda és nem is fog, mert a legolcsobb leggyengebb hardverekbol rakjak össze, amin meg elfogadhatoan fut közepes grafikan egy jatek.
Mikor kijöttek a mostani konzolok akkor már régen volt 7850 és kb generacio valtas volt pc-n. Ennyit tud azóta is es nem tobbet.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#82819712
törölt tag
Egy OFF oszlató Nitró Pornó.
Ezzel teljes a paletta.
Devilhez hasonlóan a 3. venti itt is átfújásos.[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
Ehhez nekem mi kozom? A kollega konzolrol beszelt es erre valaszoltam. A gpu, pedig gpu legyen az barmibe is, szoval helyen valo. Amugy sokszor szoktunk itt konzol gpu-rol is beszelni, azaz nincs itt semmifele "csizma".
A ps3/360-t sose neztem 1080p konzolnak, hanem HD generaciosnak, azaz 720p-nek (az elotte levo pedig 480p). A mostani generacio elso fele 1080p, a masodik fele 1440p, a kovetkezo pedig 4K. Szoval semmi fajta csalodas nem ert. 360-n az arcade cimeknek kell szamomra 1080p-ben mennie. Tavaly peldaul a Child of Light-t toltam vegig rajta es meg voltam vele elegedve.
Milyen allitasod?
GTA5 (2013)
Crysis3 (2013)
COD:AW (2014)
DA: INQ (2014)
RotTR (2015)
BF: H (2015)Namarmost egy 2005 novembreben megjelent konzolrol beszelunk, amiben egy X1800XL/X1900 @ 500 hibrid van, melle 512MB GDDR3 @ 700 + 10MB eDRAM, mindezt DX9-cel megtamogatva.
Ezeknel a cimeknel nyilvan, ha komoly akciodus jelenet van robbanassal (foleg multiplayerben), akkor mar nyilvan nem birja a tempot. Es ezen semmi szegyelni valo nincs, hogy 7-9 (!!) evvel kesobb ezek igy futnak.
Csak erdekesseg keppen probalj mar meg elinditani az elobbi cimek kozul egy erosebb X1950 XTX-n (@650, 512MB GDDR4 @ 1000) 720p-ben low-on. Szerintem orulni fogsz ha elindul, nemhogy jatszhato legyen.
Szoval semmit sem erositettem meg...
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
nagyúr
A kollega konzolrol beszelt es erre valaszoltam.
Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást.
A ps3/360-t sose neztem 1080p konzolnak, hanem HD generaciosnak, azaz 720p-nek (az elotte levo pedig 480p).
Attól, hogy nem nézted, a maga idejében PC-n már bevett volt az 1650x1200 pixeles felbontás is teszteknél és felhasználóknál...
Es ezen semmi szegyelni valo nincs, hogy 7-9 (!!) evvel kesobb ezek igy futnak.
Szégyellnivaló nincs, de ismét: a történet onnan indult, hogy PC-n milyen támogatás van / nincs a korábbi hardverekre.
Robi Balboa pedig azt írta le, hogy konzolon a BF5 milyen rémesen alacsony felbontásra skáláz le...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Z10N
veterán
"Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást."
Most ismetelgetsz masokat? Tudom, hogy mirol beszeltunk par oraja.Masodjara kerdezem, hogy mi kozom ehhez? Valaszoltam valakinek es ebbe belekotottel.
Amugy meg errol beszeltel:
1 "Adott esetben a PC témához a konzol. Két külön téma, külön tényezők." ergo pc vs. konzol
2 "Igen, konzolról beszélt, és arról, hogy láthatóan leskálázta a rendererlési felbontást." itt meg mar felbontasrolMar magad sem tudod mirol beszelsz...
"Attól, hogy nem nézted, a maga idejében PC-n már bevett volt az 1650x1200 pixeles felbontás is teszteknél és felhasználóknál..."
Hogyan jon ide a pc felbontasa?! Az a felbontas pedig inkabb 1650x1050 lesz. A konzol pedig sima HD-nek volt titulalva, szoval nem csak en neztem annak, hanem a fejlesztok is. Az 1080p extra volt akkoriban.
"a történet onnan indult, hogy PC-n milyen támogatás van / nincs a korábbi hardverekre."
Megint irrevelans. Egyebkent meg fps dropprol volt szo, most meg mar tamogatasrol beszelsz..."Robi Balboa pedig azt írta le, hogy konzolon a BF5 milyen rémesen alacsony felbontásra skáláz le..."
Ez most megint mi? Vagy most mar evidens dolgokat puffogtatsz? Hogyan jon ez ide megint?!
Igen es erre mondtam neki a 16 ROP miatt. Valaszoltam valakinek es beleszoltal...Ui: Szerintem hagyd a temat, mert mar kezd nagyon off lenni tenyleg.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
hokuszpk
nagyúr
"1650x1200 "
mostazonnal beperelem a Samut, a 214T monitoromrol hianyzik 50 sor.
"Az a felbontas pedig inkabb 1650x1050 lesz. "
@Zion : 1600x1200 ( 4:3 ) moncsi van elottem, maradhat ?* az aranyokra figyeljunk kollegak.
16:9 eseten 1600x900 16:10 eseten ugye 1600x1000 lenne, na ezt meg a 214T se tudja, 1400x1050 ( 4:3 ) oke, sajnos kivetelnek volt valami 1440x900 is.
[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor ne vegyél. Itt nem ez a lényeg, hogy kinek mi a preferenciája, hanem az, hogy a konzol fix hardver. Bármit újítanak szoftveresen, azt megoldják azon a fix hardveren. A PC-n viszont a szabvány garantálja az újítások működését, és ez még akkor is új hardverek vásárlásával járhat, ha bizonyos korábbi hardvereken működhetne egy alternatív implementáció. Előnyök és hátrányok. El kell dönteni, hogy mi a fontosabb.
Persze, mert a shader modellek miből is indultak ki? A hardveres T&L-ből. Tehát volt a hardverbe bedrótozva még a DirectX 7-es érában egy fix modell, amire ráküldted a bemenetet és köpött egy kimenetet. Nulla programozhatóság volt benne, de működött. Ugyanakkor semmi egyedit nem lehetett vele alkotni, tehát elvittük az egészet a programozhatóság irányába, és itt indult meg a shader modellek fejlesztése.
Ugyanez történik most a Ray Tracing esetében. Itt is van egy fix hardveres részegység a bejárás és ütközésvizsgálat lépcsőre, amire ráküldöd a bemenetet és köpi a kimenetet. Viszont nulla programozhatóság van benne, noha működik. Ugyanakkor semmi egyedit nem lehet vele alkotni, és elvisszük a bejrást a programozhatóság felé. Amely egyébként ugyanúgy fog fejlődni a következő években, mint kb. anno a shader modell, amíg el nem érjük azt, hogy a kialakított modell relatíve jól programozhatóvá válik.És emiatt ne legyetek mérgesek a piacra, hogy ezt csinálják. Az egész azt szolgálja, hogy 5-7 éves távlatban legyen egy reálisan kialakult rendszer a sugárkövetésre, ami olyan jól fog szolgálni, mint ma a raszterizációs futószalag programozhatósága. A raszterizációnál is bő tíz év volt, mire eljutottunk egy olyan szintre, amiről még ugyan fejlődünk, de nagyon kis léptékkel már. Viszont az elején, a T&L után a fejlődésgörbe igen extrém volt, és bizony sűrűn is kellett váltani a hardvereket. Most is a nagyon elején tartunk egy új dolognak, konkrétan a sugárkövetésnek, és erre vonatkozóan a következő években extrém lesz a fejlődésgörbe, ami azzal is jár, hogy sűrűn kell majd cserélni a hardvereket. Pár éven belül elég jól letisztul ipari szinten, hogy mi az optimális futószalag, ahogy ez megtörtént a raszterizáció esetében is, csak ma még ezt nem feltétlenül lehet látni. Van egy nagyon nulladik generációs modell, mint anno a T&L, ami kiindulásnak nagyszerű, csak ez nem valaminek a vége, hanem inkább a kezdete.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z10N
veterán
válasz DudeHUN #43444 üzenetére
Igen, 2005 novemberben a meg meg sem jelent X1900 (2006 jan) 240 GFLOPS-szal es TS1 kepesseggel [240(48x5):16:8], ami majd 2007 majusaban jott (HD2900), illetve egy 3c/6t @ 3,2 kombo eleg utos volt akkor.
A Phenom I X3 @ 2,4 2008 augusztusaban jott ki. Egyedul a mem meret es savszel volt szukos, illetve trukkos.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Petykemano
veterán
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Petykemano #43447 üzenetére
Magyarúl ez mit jelent?
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Komplikato
veterán
válasz Pécsi gyerek #43448 üzenetére
Lehet kijön ebben a negyedévben?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Komplikato #43449 üzenetére
Valami hasonló jutott eszembe
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Diablo IV
- Politika
- Hobby elektronika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- BestBuy topik
- Autószerelők, autószerelés
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen