- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Végiggondoltam.
Ha a dx11-féle tesszelálás nem szedi szét az UVW koordinátákat, akkor a tesszelálás utáni texturázás egyenértékű azzal, hogy először texturázás, aztán tesszelálás, mert a későbbi texturázásnál is ugyanúgy kell UV-zni. Nem tudom, hogy ez mennyire érthető, és hogy a játékmotorok hogy reagálnak a teszelálásra, de pl. 3dsMAX-ban megoldható, hogy tesszelálok (meshsmooth + displacement map), utána UV-zok, ezután kiveszem a tesszelálást "alóla", és ha később visszateszem a textura fölé, akkor ugyanaz lesz az eredmény. Persze, ügyesen kell szétdarabolni a modellt, hogy ez igaz legyen, mert apró csúszások előfordulhatnak, de azért megoldható. Legalábbis, hirtelen nem jut eszembe olyan eset, amikor így ne működne, de otthon még kipróbálom egy bonyolultabb modellen.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen