Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #36046 üzenetére

    Ki beszél gyártóspecifikus megoldásról? Az RPM már szabványosítva van a Vulkan 1.1 API-ban, és a DX12-ben is benne van a shader modell 6.2-ben, bár utóbbi csak októberben lesz véglegesítve. Abszolút nem gyártóspecifikus már. Az így írt kód is működik akármin. Az Intelnek is van ugye ehhez megfelelő hardvere. A mostani támogatást ne vedd számításba, nyilván az Ubisoft vagy az Bethesda nem tudott sokat tenni a szabványos megoldásért akkor, amikor fejlesztették a Far Cry 5-öt és a Wolf 2-t. Átírni ezeket szabványosra nem túl szerencsés már, főleg kiadott játéknál. De a jövőben mindenképpen a szabványos megoldás felé mennek el, mert a mostanival csak a Radeonokat tudják célozni, míg az idén elérhető szabványokkal mindent.

    Egyébként mindketten Radeonokat kaptak pár hete a fejlesztésekhez. Az Intel most még nem pont olyan játékokat vadászik, amiket a Croteam és a FWH készít (bár maradnak az Ubi partnerei a következő Assassin's Creedre, a Kaby Lake-G miatt kellenek már a komolyabb címek is), míg az NV problémás a Vulkan miatt. Maradt az AMD, arra van is elég erős integrált támogatás a Renderdocban, amelyik debuggert Vulkan mellett főleg használják a fejlesztők.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák