Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lezso6 #44006 üzenetére

    A Division 2-nek tudtommal van erre támogatása. De az a játék eleve egy AMD-től származó memóriamenedzsmentet használ.

    A driverbe is beépíthető az exkluzív cache mód, csak azt az AMD túl értékesnek találja, hogy belerakja ilyen olcsó hardverekbe. Azért nagyon sokat tud segíteni a path tracereknél, ahol tipikus gond, hogy nagyon nagyok a modellek, és alig férnek bele 8 GB-ba, így pedig elfogy a VRAM egy idő után. Ha csinálnak exkluzív cache módot, akkor 64 GB-ig ez a probléma nem létezik. Viszont úgy meg nem sokan vennék meg a Radeon Pro modelleket, hiszen nem sokkal kínálnak többet. Emiatt ezt leszegmentálták, így az olcsóbb gaming VGA-kból ez a funkció inkább hiányzik, hogy a professzionális réteget máshogy tereljék. Nyilván olcsó dolog volt venni egy Vega 56-ot, aztán hátradőlni 24-64 GB-tal, függően a rendszermemóriától. Egy csomóan ezt csinálták, mert TFLOPS-ból bőven elég a ~10, de a fő limit a /raypath tracingnél jellemzően az, hogy beraksz négy-öt combos modellt a jelenetbe és máris "out of memory".

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák