-
IT café
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
A warez minden formája tabu, mindenki használjon legális módot az alkalmazások beszerzéséhez.
Milyen alkalmazást ajánlunk kérdésre a válasz elég nagy valószínűséggel az összefoglalóban található.
Nem alkalmazás specifikus kérdésnél a telefonod típusát, android verzióját is írd le.
Hasznos tippek, információk találhatóak az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tonyqa23
senior tag
válasz szzsolt #7329 üzenetére
Csao!
Nekem is ezt csinalta 2 napig. Hiaba raktam fel ujra es ujra a play appot.2x is visszaállítottam a gyári beállítást és a play-ről is kitöröltem az összes alkalmazást ami volt mert rögtön szinkronizált és rakta fel a telóra a cuccokat.ki kellett kapcsolni a sync.még az usb drivert + google drive-ot is újra raktam, így javult meg.Nemtom milyen gebasz lelte, es hogy ezektől javult-e meg. Másnap az időkép játszotta el ugyanezt, de egy újratelepítés megoldotta.Siemens M35i >> Samsung SGH R210 >> Sony-Ericsson K700i >> Nokia 6120 classic >> ZTE Grand X In >> iPhone 6s >> Huawei P8 >> Samsung Galaxy A50 >> iPhone XS >> iPhone 12 Pro >> iPhone 14 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez!
● A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Marvel Snap
- Politika
- Mobil flották
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen