Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomika86

    senior tag

    Sziasztok!

    Az autóba szánt panelemen jelenleg a bemeneten supresszor dióda 15V-os, majd egyenirányító dióda és LC(100uH SMD tekercs 3A-es és 2db párhuzamos 220uF) kör van, majd DC-DC konverterrel 7V-ot állítok elő. Ebből egy 7805 stab ICvel az 5V, és egy LF33-al a 3,3V.
    A panelen ADS7828 I2C ADC van, ami szingli módban működik, tehát közös testpont van. A kocsi áramkörével csak a tápegységen keresztül van összekötve, minden szenzor a panelról kap tápforrást.

    Ez így a bemeneten alul áteresztő, de ez elég magas frekin vág. Van így értelme egyáltalán?
    Vagy a DC-DC konverter után tegyek inkább?
    A kocsi 12V rendszeréről szeretném kiszűrni a tüskéket, zajokat.
    Nem nagyon találtam ilyen autóba szánt tápegységeket amik mikrovezérlőkhöz vannak.

    Köszönöm a segítséget!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák