- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Bittorrent topik
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #3816 üzenetére
igen! röviden
jó a rating rendszer, és ha kikerülsz a rúkiból, akkor már értelmes emberekkel küzdhetsz
és lehet óvni, amit rrr rankeden nem lehetElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
tusi_
addikt
válasz JulesTS #3815 üzenetére
En teganp probaltam ki 680-al, de ahhoz en mar bena vagyok. Nem tudok olyan preciz lenni vele es tobbet korrigalok, mint normalon. Igy tapadast vesztek elso tengelyen es a turn is fos nekem. Ti fiatalok es szepek vagytok, probalkozzatok.
PS; vagy csak a Porsche lett ilyen fos?
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Patrick
addikt
válasz JulesTS #3828 üzenetére
Aztaku**a.
Le a kalappal és Tisztelet!!! 84-es vagyok, első pc-met kb. 98-ban kaptam. Pentium II, S3 Trio vga, 32 mb sd ram.
Az első autós játékom az International Rally Championship volt, majd két árkád, Ignition és Re-Volt. Aztán jöttek a szimulátorok.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
biker
nagyúr
-
fatal`
titán
válasz JulesTS #3840 üzenetére
ACC-ben ha jól tudom nincs autónként állítható kormányelfordulás.
Ez csak szo-szo fedi a valóságot.Ha beállítod 900 fokra, akkor minden autó csak annyit fordul, mint amennyit a valóságban. Viszont soft lock nincs, így a kormányt tekerheted fizikailag tovább.
Nem értem egyébként, hogy ezt miért nem implementálják? Nem hinném, hogy veszett sok munkával járna.
[ Szerkesztve ]
-
ToMy_
tag
válasz JulesTS #3838 üzenetére
'71, HT 1080Z, [Galaxy Invaders] nekem is.
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #3840 üzenetére
igen, ha Lexussal mész, akkor
1: driverben 540 fok
2: játék controller settings: 540fok
Akkor 540-nél akad a kormány lock, és 540 a játékban 1:1 arányban az elfordulásElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #3846 üzenetére
csak minden autónak más a kormányszöge
https://coachdaveacademy.com/tutorials/correct-steering-locks-and-ratios-in-acc/Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
adrian360
őstag
válasz JulesTS #3854 üzenetére
Amit steering locknak írsz, az a ratio, vagyis egy foknyi kormány mozdításra hány fokot forduljon a kerék.
A GT autók eleve úgy vannak tervezve, hogy ne is kelljen másfél fordulatot tekerni, nem véletlenül használnak a valódi autóknál is ilyen forma kormányt. Túl nagy kerék szög meg amúgy sem jobb, keresztbe fordított keréknek sokkal rosszabb a tapadása. -
tusi_
addikt
válasz JulesTS #3897 üzenetére
Nehez palya.10 kor itt nem eleg, furcsa ivei vannak. Csinalj egy setupot, amivel kenyelmesen tudsz menni es menjel egy versenyt. allj be az AI moge es nezd, hol fordulnak, fekeznek es igy tovabb.
Mehetunk majd oda vmikor csoportosan, de most belazasodtam ettol a szar szuritol.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
-
zodo
nagyúr
válasz JulesTS #4051 üzenetére
Nem volt sok időm belemélyedni a játék beállításokba az autókéhoz meg nem is értek.
R-es Porsche -t néztem SPA-ban 10 kör erejéig.
Alap beállítás és nyilván be volt kapcsolva egy -két segítség mint tc, abs.
02:30 volt a legjobbam amivel még a pályán mentem.WRC kormány kijelzője itt nem aktív mint az AC-ban?
-
kennystyle
tag
válasz JulesTS #4120 üzenetére
Bírnia kell szerintem, néztem Afterburnerben a kihasználtságot és nincs 100%-on közel se.
ACC ugye tudtommal csak 4 magot használ maxElső kör azt jelenti, hogy ha belépek egy pályára akár offline akár online az első körben megy az akadozás aztán után eltűnik. SSD-n van minden úgyhogy nem hiszem hogy betöltési probléma lenne.
OK, ezt a kompatibilitás módot kipróbálom, köszi a tippet.
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4191 üzenetére
A mellettem lévő és az előtte lévő kocsikhoz képest is durvát fékezett ott, kb mint a nagykörúton, megyünk párhuzamosan és a lökött beijed valamitől, és ráfékez. Biztos kiszaladt elé valaki
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4500 üzenetére
állítólag az overlayekhez a borderless windowed mode kell, de a crewchief otterhud pl beépülve a steam indítóparancsba megy fullscreenben is raceroom alatt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4499 üzenetére
mondjuk fura, az fsr/dlss lényege, hogy kisebb felbontást skáláz fel, ez annak az ellentéte. De ha működik, miért ne.
nekem most van egy beállításom, ami dlss quality mellett 100fps átlag, néhol beesik 70-re de inkább kanyar/pálya függő, mint autószám. Elmentem, és tesztelemElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #4514 üzenetére
Na, tesztelgettem itt a reggelben.
ACC: 1080p DLSS quality volt eddig, beállítások epic és high közt (melyik opció mi) ezzel hozta a 80-110fps-t, bizonyos pályák bizonyos kanyarjain bizonyos időkben be tud esni 40fps-re, ez szerintem bug, pl spa radillon kivezető 25 körön jó, 3 körben meg 35fps, semmihez nem köthető, se több autó, se több fény nem volt. Nürburgring Schumacher S is ilyen volt egy időben
ACC 1440p (1.35x DLDSR) és DLSS balanced ugyanezt hozza fps-ben, de a kép, az tényleg, lestem hogy ez valami új játék, vagy mi a szar? a 2.25x DLDSR meg főleg, de ott 35fps végig, nem RTX3060 kártya beállítása
Raceroom: bármit csinálhatsz, DLDSR 1.35, 2.25, 1080p, az fps 60-80 közt van, vga használat 80-90%, sose maxolja ki, marad 1.35x-ben, szebb lesz tőle, lassabb nem, de este kiderül a slovakiaringen
F12021: 1080p (21:9 persze) dlss balanced, munden ultrahigh talán az rtx csak high, 88-90fps, dldsr 1.35 esetén 50fps, itt felejtős
DR2.0 nem teszteltem, mert nincs benchmark se replay, vezetni meg hajnalban a család alszik....
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4536 üzenetére
Semmit.
A múltkor pár kör után mentél olyat a raceroom Imola Ferrari 488 al mint én 3-4 este alatt. Gyanítom nem múlt el a tehetség....
Kaylamit sose próbáltam ez előtt de egy elég nehéz pálya, acc hotlap ot meg utoljára talán covid alatt néztem akkor volt spa ba challenge ezzel a 911 el.
Igaz külső de ez a köröm és hát elég sok helyen pontatlan volt (vagy apex nem elég szűk vagy kijarat nem elég széles).A1: 41:500 benne van csak az a baj hogy a listán 1:38 a legjobb idő...
biker:
Este megnézem nem hotlap hanem practice ba hogy hány kört bir a 3 setup (agresszív/alap és ez a youtube is)
Megyek velük 20-20-20 kört aztán meglátjuk melyik meddig bírja. Kíváncsi vagyok én is.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4540 üzenetére
Annyi mod, hogy a TC mindegyikben 3 volt az ABS meg 2 a tc2 viszont maradt ami volt mert menet közbe nem találtam hozzá a gyorsgombot .
Igy safe se volt olyan safe mert az agressive TC és ABS beállításokkal mentem.A safe és az agresszív közt nem volt nagy különbség, a yt setuppal viszont a 9+9 kor normál hátsó toe után majdnem az első kanyarban le estem az útról.
Ha fejben rá vagyok állva akkor a yt setup is bolondbiztos csak tudni kell hogy a legkisebb kormány mozdulattal is elkezd kuszni a segge.
Bekanyarodast segíti amúgy nagyban de pl rázó köveken könnyebben akad fel meg ül fel.
Igazából a Yt setuppal ideges a hátulja de megpördüles nem nagyon volt. Pár kijaraton talán el tudna mászni a segge ha hotlap ot tolok de most a futómű check volt a lényeg a gumi hőmérséklet alapján meg hogy egyenletes legyen a tempó. Pluszban ott volt a tonna benzin is tehát nem tudom melyik a legjobb. Meg nyilván most két hét alatt bele tettem 6 este alatt 200+ kört, rá kéne hagyni kart Kraft egy hétig és utána vissza ülni akkor biztos lenne amivel le esnék az útról.
Tippre az a yt setup lenne aztán az agr.Másik hsz -ed:
Alapvetően a RR a Ghost miatt nagyin jó, ACC be nem mentem még annyit hogy megnézzem de este kipróbálom hogy lehet e mást betenni. Valóban hatalmas segítség mert azért látni hogy hol mi fér el más mint próbálgatni.
nextMichelisz ooooo Te jó ég mennyi ideg ment el rá.
Megnéztem a linkeket, az elsőn 253. az utolsón 69. lettem. De beteg egy autó volt az a hyundai.
Jók ezek a telemtria linkek, köszi! Anno az f1c telemtria idején lassan 20 éve másztam bele aztán jött a gtr1-2 aztán meg a gyerekek és kimaradt vagy 5 év nekem is. Kb 2 éve játszom újra heti 1-2 estét.Nagyon várom már karácsonyt, hogy megkapja a fiam a 248 at. Aztán menjen aludni és én toljam hajnalig.
Így hogy a dfgt pedallal most sokat mentem kíváncsi vagyok hogy a jobb fék mennyit számít majd.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4551 üzenetére
A féktávot hogy rakod össze?
Én a gokartoztas miatt visszafelé építkezem, SIM be ráadásul senkit se zavarok és ingyen van (idő megy persze).
Megkeresem minden kanyarban azt a pontot ahol a legkorábban lehet padlót nyomni és hozzá a legnagyobb minimum sebességet.
Ha ez megvan utána jön a fektav hogy, hol és mekkora fékkel jutok el a kigyorsítashoz megfelelő előbb leírt ponthoz.
Fiam meg a kicsik /kezdők gokartban mindig megpróbáljak átvinni a legnagyobb sebességet minden kanyaron.
Ezért persze minden apex után még csusznak és minden kigyorsítas későn kezdődik.
Ezért ha összejön örülnelk neki is a következő kanyar megint el lesz szurva.Ezt nem Rád mondom nyilván de az elv ugyanaz amit ilyenkor próbálok mondani nekik. Hagyják az egyenes végi tempó megtartását későbbre. Előbb az legyen meg hogy a következő egynesre hol tud leghamarabb elkezdeni gyorsítani.
Aztán jön a játék a féltávnál hogy rövidebb hosszabb a kanyar nagyobb íven több tempó vagy szűken de hamarabb gyorsítás.
A Ghost ebbe segít.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4557 üzenetére
Tegnap újra neki ültem szerintem utoljára a dfgt -vel, nem akar jönni a 1:41:500 amit hittem, ráadásul az első 25 kor végén már kezdett összeállni de külső körülmények miatt kellett egy kis szünet. Aztán újabb 20 kor után éreztem hogy alakul, végül 1:42:0** lett az optimális kor valahol 1:47:7** körül lenne (utolsó szektorban eleve hagytam 2 tizedet).
Legközelebb szerintem már 24-e este a T248 al próbálom.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4885 üzenetére
Options, General és a legalsót (nem jut eszembe mi talán online stat? ) át kell rakni only multiplayer -re. És akkor amit single player be csinálsz nem számít.
Annyi hogy ha kész kell egy confirm is. A hétvégén erre ment el 1 pontom...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest