Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SutiAdi

    tag

    válasz pepe1970 #11221 üzenetére

    Nekem is volt egyszer ilyen problémám a K52 frissen kiadott biosával, amit utána pár héttel vissza is vontak, ugyanis kikapcsolt állapotban is ette az akksit. A megoldás az lenne, hogy a WinFlash programot parancssorból indítsd egy /nodate kapcsolóval így: Belépsz a winflash könyvtárába, majd beírod, hogy winflash.exe /nodate, így már nem fog beszólni, ha egy korábbi biost akarsz visszatenni. A K52 sípolásról meg annyit, hogy sajnos van, sajnos mindenkinek, aki nem észleli az valószínűleg az ilyen magasfrekvenciás hangokat már nem hallja. Egyébként nem csak a K52-nél tapasztalható, N szériából és eeePC-nél is jeleztek már hasonlót. Több emberrel is beszéltem már itthon is és külföldön is, de tartós megoldás továbbra sincs. Volt aki itthon bevitte szervízbe, tettek egy plusz kondenzátort az alaplapra, de nem vezetett megoldásra, a hang visszajött. Van akinek alaplapot cseréltek, szintén pár nap után visszatért a sípolás. Nekem már február óta megvan a K52JR-em, de abban egészen biztos vagyok, hogy soha többet nem fogok semmilyen Asus terméket venni. Akit érdekel a téma, látogasson el az asus ide vonatkozó fórumára: LINK
    Olvastam, hogy itt valaki egyeztetett a szervízzel, hogy megcsinálják neki, ha beviszi. Kérem, ha esetleg bevinné, ossza meg velünk a fejleményeket, mert ha tényleg javítható lenne, akkor az nagy könnyebbséget jelentene sokunknak. Ha érdekel valakit, itt egy levelezés, amit egy K52 márkatársunk folytatott a szervízzel még júniusban:

    1. Levél:
    Tisztelt Asus ügyfélszolgálat!
    A notebook bekapcsolás után pár perccel sípoló hangot ad ki. Erről az Asus hivatalos fórumán is lehet bővebben olvasni. Jelenleg úgy néz ki, hogy nincs semmilyen megoldás rá. Áprilisban elvittem szervízbe, ahol 3 hét után alaplapot cseréltek benne. De ez semmit sem segített. A sípolás oly erős, hogy 1 órányi használat után fejfájást kap az ember.
    Szervízben azt mondták, vigyem vissza mégegyszer. Utánaolvasva, több helyen láttam hogy Európában több országban visszatérítették a termék árát.
    Következő kérdéseim lennének:
    1. Mikor várható végleges megoldás?
    2 Ha ez nagyon rövid időn belül nem következik be, akkor mit kell tennem, hogy visszakaphassam a termék árát?

    Utólag is elnézést, ha nem a legjobb helyen keresek választ kérdéseimre.
    Ha tudnak, akkor kérem adjanak meg valamilyen közvetlen elérhtőséget a Magyarországi Asus-hoz.

    Üdvözlettel,
    xxxxxxxxxxx

    Válasz:
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönjük jelzését!

    Az ügye már a szervíznél van és végleges megoldást közösen keresünk rá Önnek.
    Engedje meg, hogy a jövőhét folyamán értesítsük Önt a megoldással.

    Tisztelettel,

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    Újabb válasz:
    Tisztelt xxxxxxxx Úr,

    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében tájékoztatni kívánom, hogy az alaplappal kapcsolatban felmerült magas, sípoló üzemzaj ügyében a legmagasabb szintű technikus kollégáinkkal és felettes vezetőinkkel tárgyalva arra a megállapításra jutottunk, hogy az valóban lehet egy szubjektíven értelmezett és kényelmetlen jelenség, ugyanakkor nem minősíthető az alaplap rendellenes működésének. Készüléke eredeti alaplapi alkatrészét az ASUS jóhiszeműen a garanciális keretek között kicserélte ugyan, melynek során az üzemzaj csökkent valamelyest de nem hárult el teljesen. Azonban úgy ítéljük meg a helyzetet, hogy a felmerült probléma kiküszöbölése okafogyott, hiszen az egy természetes működés közben fellépő üzemzaj, melyhez nem társítható egyéb érdemi hibajelenség. Kétségtelen tény, hogy bármilyen a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője, mely éppen ezért nem sorolható a működési rendellenesség kategóriába. Az ASUS Magyarország ennél fogva nem kívánja készülékét a garanciális keretek között kezelni, azonban a felmerült "probléma" elhárítására garancián kívül sincsen lehetősége, mert az a működés természetes velejárója. Megjegyzésre érdemes, hogy a készülék hálózati üzemmód alatt kikapcsolt állapotban 23 és 25 dB közötti intervallumban elektronikus gerjedő hangot ad ki. Szakszervizünk természetesen meg tudja mérni, hogy a kifogásolt készülék esetén fellépő sípoló hang beletartozik e a feltüntetett határértékbe és amennyiben megállapításra kerül, hogy azt meghaladja, úgy a készüléket a garanciális kötelezettségnek megfelelően javítjuk. (A hivatalos gyári értékekre vonatkozó adatokat mellékletünkben megtalálja.)
    Megértjük, ha válaszunk korántsem elégíti ki Önt, azonban mindettől függetlenül számítunk rá, hogy azt egy logikus mérlegelést követően elfogadja. A szubjektíven értelmezhető zaj sajnálatos módon minden elektronikus készülék velejárója, bár kétségtelen tény, hogy vannak olyan modellek, amiben ez kevésbé, míg más készülékeink esetén egyes ügyfeleink számára fokozottan jelentkeznek.
    Ezért kénytelenek vagyunk kifejezni sajnálatunkat, még ha a felmerült problémát mi másként ítéljük is meg.

    Maradunk köszönettel és tisztelettel:

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    2. levél:
    Tisztelt xxxxxxxxxx !
    Kénytelen vagyok elfogadni válaszát egyenlőre, mást úgy érzem most nem nagyon tehetek, Mindezektől függettlenül e notebook a használhatatlanság határát súrolja.
    Nem csak én panaszkodok erre a problémára. Jópáran vagyunk csak Magyarországról, de szerte a világról is panaszkodnak.

    "a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője" Erre a mondatra szeretnék még reagálni. Mit is jelent ez az "ismert jellemző"? Erről semmilyen információt nem kaptunk vásárláskor. Szóba sem jött volna ennek a notebooknak a megvásárlása, ha ezt tudom. Egyébként meg erről kötelességük lett volna tájékoztatni, hiszen nem tudhattam, hogy egy csökkent értékű eszközt vásárolok. Ez a tény megfelel a vevő megtévesztésének. Az "ismert jellemző" felvetése pedig nem korrekt. Miért kellett volna fórumokon keresgélnem ahhoz, hogy ilyen jellemzőkről tudjak. Hovatovább az a véleményem, hogy a lényegesen régebbi ASUS notebook-unk (7 éves!) jobb mint ez a "korszerű".

    Mindenesetre valamilyen módon befogom viszgáltatni a készüléket, erről
    későbniekben majd tájékoztatom.

    Üdv
    xxxxxxxxxx

    Válasz:
    Tisztel xxxxxxxxxx Úr,

    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében kérem engedje meg, hogy néhány mondatban reagáljak értékes felvetésére.

    Vitathatatlan tény, hogy a készülék értékesítését végző kereskedelmi pont köteles a vevőt az értékesített készülék specifikációjáról széleskörűen tájékoztatni, amennyiben az külön vevői kérés formájában megfogalmazódik. A tájékoztatási kötelezettség mely törvényi előírás azonban nem jelenik meg feltétlen automatizmusban a kereskedő részéről, csak ha az arra való igényt a vásárló megfogalmazza. A megfelelő kereskedői magatartás taglalásától most azonban eltekintetnénk, mivel a készüléket nem mi értékesítettük, lévén, hogy az ASUS jelenleg nem rendelkezik hivatalos értékesítő ponttal Magyarországon. A kereskedelmi láncban mint szereplők nem vagyunk jelen, noha értékes tanácsainkkal a kereskedőket és a végfelhasználókat egyaránt ellátjuk, és aktív közreműködésünkkel segítjük a garanciális folyamatot.

    Megjegyzésre érdemes tény, hogy nem a kereskedő az egyetlen hiteles forrás, ha egy készülék specifikációjáról van szó. Az információs társadalomnak hála, az internet segítségével hivatalos vagy félhivatalos tesztek egész garmadája ismerhető meg bármely tetszőlegesen választott márka adott termékéről. A fórumok hozzászólásai, a hivatalos oldal specifikációi és az elektronikus szaklapok értékes tesztjei mind nagy segítségére lehetnek a tudatos vásárlónak Az így szerzett információval felvértezve Ezekkel az információ mennyiségekkel felvértezve kizárható, hogy az ügyfelet a kereskedő nem vagy tévesen tájékoztassa.

    Külön kitérve a készülékünk minőségét firtató kijelentéseire, határozottan el kell utasítanunk az Ön által megfogalmazottakat, miszerint a szóban forgó készülékünk bármely tekintetben is csökkentett értékkel bírna. Ennek a kijelentésnek az igazságtartalma a valósággal éppen úgy nincsen összhangban, mint céges politikánkkal, melyet követve hosszú évek óta csak és kizárólagosan minőségi termékekkel vagyunk jelen minden piaci szegmensben. Ezen ténytől függetlenül sajnálatunknak kívánunk hangot adni, hogy a megvásárolt készülék működését saját minőségi szempontjai alapján aggályosnak találta és bizonyos tekintetben megkérdőjelezi annak precíziós kivitelezését.

    Amennyiben a készülék által kibocsájtott hang meghaladja a korábban jelzett értékeket, úgy természetesen garanciális kötelezettségünknek megfelelően el kívánunk járni. Ennek igazolására igénybe veheti szakszervizünk szolgáltatását.

    Üdvözlettel:

    Tisztelettel,

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    [ Módosította: Viktor77 ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz kp78 #11237 üzenetére

    Akkor lehet, hogy megreszkírozom én is ezt a szervíz dolgot, de addig nem akartam odaadni senkinek, amíg nincs megoldás a problémára. Remélem tartós lesz a javítás, amit eszközöltek a gépeden. Köszi hogy visszajeleztél ide a fórumba, még egy olyan kérdésem lenne hozzád, hogy akkumulátoros működésnél is megszűnt a sípolás? Mert igazán akkor idegesítő.

  • SutiAdi

    tag

    válasz SutiAdi #11238 üzenetére

    Még egyvalami eszembe jutott. Mit kértek a szervizben a garancia igazolására? Mivel én webáruházból vettem a gépet, így bontatlanul szállították ki, vagyis van egy teljesen szűz garanciapapírom (nincs lepecsételve), és egy számlám.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz picstike #11241 üzenetére

    Töltsd le INNEN a legfrisebb webcam drivert. Amint látni fogod, több kamera drivere is fent van az oldalon, a hardver azonosítója alapján fogod megtudni, hogy a te gépedben melyik is van, amelyről találsz egy leírást ITT. Az arcfelismerős progit én nem tettem fel, úgyhogy arról nem tudok infót szolgáltatni.
    Remélem segíteni tudtam.

  • SutiAdi

    tag

    válasz picstike #11244 üzenetére

    Nálam egész addig volt csak fejetetején a kép, amíg a windows beépített driverével működött a cam, amint feltettem a hozzávaló drivert, helyreállt a kép. Én is kerestem egyébként a lehetőségeket, hogy hogyan lehet megfordítani, de nem találtam ide vonatkozó beállítást. Úgyhogy én csak azt tudom mondani, hogy ha a hozzá való driver van fenn, akkor azzal jó kell legyen.

  • SutiAdi

    tag

    válasz kp78 #11268 üzenetére

    Köszi a választ, akkor kénytelen leszek valamikor én is bevinni a szervizbe, hátha nekem is megcsinálják, bár amilyen peches vagyok, ki tudja...
    Ha esetleg eszembe jut valami kérdés, lehet hogy írok egy privát üzenetet, ha nem bánod.

  • SutiAdi

    tag

    válasz 3.Aragorn #11281 üzenetére

    Én nem feltétlenül csak Asus-t ajánlanék, ugyan nekem is Asus van, de sajnos vannak problémák vele.

    Én mindenképp olyan gépet vennék, amire van legalább két év gari.
    Ebben az árkategóriában az alábbi gépek nyernék el a tetszésemet:

    Samsung R528

    Toshiba Satellite C650-15H

    Asus K50IJ

    A Packard Bell-t nem tudom milyen, de 150-ért Core i3 procis gép az nem rossz sztem.
    Packard Bell Easynote TM85

    A fenti gépek mind integrált videokártyás gépek (ezáltal az akkumulátoros üzemidejük is hosszabb, mint mondjuk az én 1 gigás videokarival szerelt Asus K52-mnek), tehát ha játékra kell, vagy komoly 3D-s tervező programokat futtatni, akkor nyilván más gépek után kell nézned. Egyébként meg átlag használatra teljesen megfelelnek, a HD filmeket is vinni fogja mind.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz jahsd #11291 üzenetére

    Sokat segített volna, ha megírod milyen oprendszert használsz, így sajnos csak sötétben tapogatózás lesz. Én most feltételezem, hogy 2010-ben mondjuk Win7-et. A vezérlőpultban kell hogy találj ilyet, hogy Hangok, ezen belül fent van olyan fül, hogy Felvétel. Ha az ott lévő mikrofonra kettőt rákattolsz, akkor feljön egy ablak, hogy Mikrofon tulajdonságai.
    Ami valahogy így néz ki:

    Attól most tekints el, hogy nálam ez angol. A piros keretben lévő helyen nálad elvileg pipa van, ami szerint a mikrofont folyamatosan visszajátsza a hangszórón keresztül a gép. Ezt a funkciót egyébként arra találták ki, ha mondjuk mp3 lejátszót akarsz hallgatni a gépeden, akkor egyszerűen a lejátszó fülhallgató kimenetét belekötöd a gép mikrofon bemenetébe, és már hallgathatod is. Elképzelhető, hogy nálad ez bekapcsolva van valamiért. Vedd ki a pipát, és jó lesz. Persze elméletileg....lehet hogy egész más a hiba okozója, de egy próbát megér megnézni. Ha meg nem win7-et használsz, hanem xp-t, akkor azt nem tudom megnézni, mert már nem azt használok. Remélem tudtam segíteni, ha mégsem, akkor további jó hibakeresést :)

  • SutiAdi

    tag

    válasz kali #11293 üzenetére

    kedves kali, ezzel én is tisztában vagyok, természetesen én sem kötném rá, de mivel egyszer olvastam valami Májkrémszaft©-os oldalon, gondoltam mint háttérinfó leírom. mindenesetre köszi az infót, tényleg hozzáírhattam volna, hogy azért ne próbálkozzon ilyennel. Bár elméletileg okosabb hangkártyáknak manapság már tudni kéne olyat, hogy a csatlakoztatott eszközhöz igazítani a be/kimenetet. haverom asus xonar hankártyájára pl ha rádug egy fejhallgatót, akkor szépen egy relé kapcsol, és más teljesítményt ad a fülesre, mintha hangszóró lenne rádugva. természetesen itt alaplapi integrált hangkártyáról van szó, esély sincs ilyen funkciókra...

  • SutiAdi

    tag

    Ha esetleg van valakinek K52JR notija, akkor annak jöl jöhet a két napja összegyűjtött driver pack-em. Mivel sajnos az Asus úgy gondolja, hogy a régebbi (nincs 1 éves!!!) notebookjának drivereit és egyéb segéd alkalmazásait (pl. Power4Gear) már nem nagyon frissíti, vagyis frissíti csak nem teszi fel oda ahova kellene, így kénytelen voltam más újabb notebookok letöltési oldaláról összevadászni a szükséges frissebb dolgokat. Tegnapelőtti dátummal összegyűjtöttem mindenből a legfrissebbet, és a hivatalos K52 fórumban belinkeltem. Gondoltam hátha valaki itt is hasznát veszi, szóval itt található:
    Asus K52JR Windows 7 x32 és x64 driverek

  • SutiAdi

    tag

    válasz picstike #11300 üzenetére

    Akkor neked az én feltöltésemből ugye a videokari driver nem stimmel, a legfrisebbet a K72F oldaláról le tudod tölteni, a webcam driverhez meg meg kellene nézned a webcamod hardver azonosítóját.

    Minden más elvileg stimmel.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz picstike #11303 üzenetére

    Na hát ez érdekes. az biztos, hogy a 04f2 egyértelműen azonosítja, hogy Chicony webkamod van, viszont a CNF-7129 típusnál nincs olyan végződés, hogy b1e5. A CNF-9085 típusnál pedig nincsenek azonosítók, de kizárásos alapon annak kellene lennie. Chicony camera driver néven fut, 2010/02/23 dátummal. Hát ha azzal nem megy, akkor most éppen jobb ötletem nincs.

    KisApám-nak:
    Sajnos nekem ATI-s kártyám van, és a honlapjukon mindössze annyi van, hogy a notebook gyártójának honlapján próbálkozzunk, mert ők nem teszik közzé ezeket. Úgyhogy kénytelen vagyok az ASUS oldalán próbálkozni.

    Viszont amire nem gondoltam, az Intel oldalán lehet a K52F-hez frissebb Intel videokari driver is.

    Ami viszont bosszantó, hogy a Core i procikban van videokari, amit az asus a K52JR-ben úgy ahogy van letiltott, és még biosban sem kapcsolható vissza, pedig jól jönne, ha lehetne kapcsolni az ATI meg az integrált között, szerintem fél-egy órával tovább bírná az akksi.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz brethil #11425 üzenetére

    Kedves Brethil,
    ha minden igaz, akkor megvan a keresett driver a notidhoz. Az asus oldalán a G50V típusú notebook ami kell neked, majd válaszd a Vista x32 vagy Vista x64 drivereket, attól függően milyen oprendszered van. Fontos, ha Win7-et használsz, akkor is a Vista drivereket listáztasd, ugyanis a Win7-nél nem fogsz ilyen drivert találni. És ami neked kell, az a Chicony_CNF7050_CNF6131 kamera, aminek leírásában megtalálod a te hardver azonosítódat.
    Remélem tudtam segíteni.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    válasz Lovasíjász #11443 üzenetére

    Akkor ott valami gond lehet, nekem február óta van meg a notim, azóta éjjel-nappal folyamatosan töltőn van (kivéve amikor akksiról használom természetesen), mivel csak akkor tölti az akksit a noti, ha arra tényleg szükség van. Ha folyamatosan töltőn van, akkor olyan 1.5 naponként csökken az akksi töltöttségi szintje egy százalékot, ebből is látszik, hogy még csak csepptöltéssel se tölti állandóan, majd olyan 94% körül újra bekapcsol a töltés, és visszanyomja 100%-ra. Tehát teljesen jól működik a töltési mechanizmus. Mivel az akkumulátorra a teljes notebookkal ellentétben nem kettő, hanem csak 1 év gari van, én mindenképpen megpróbálnám visszavinni garanciában.
    Ja meg azt elfelejtettem leírni, hogy pontosan ugyanannyit bír most is az akku, mint az első hetekben. Amúgy barátnőmnek K50IJ típusú gépe van (Intel T4300, integrált vga, Win7) tavaly november óta, neki is vagy töltőn van állandóan, vagy akksiról használja, és azóta is 3-4 órát simán elmegy neki, ha akku kímélő módban használja a win7-et.

    [ Szerkesztve ]

  • SutiAdi

    tag

    K52JR tulajok, aki mostanában nem nézte, annak mondom, hogy egy hónapja elérhető a 213-as BIOS verzió. Változást nagyon nem tapasztalni, de biztos ami biztos, mindig jó, ha a legfrissebb verzió van fenn.

Új hozzászólás Aktív témák