- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Synology NAS
- Proxmox VE
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sumptuous
senior tag
válasz Merula Alba #663 üzenetére
Lehet megoldaná egy teljes újraindítás. Értsd: a szolgáltatói eszközt áramtalanítod, vársz 1 percet, majd újra bedugod. Ilyenkor elvileg kapcsolódik ismét az eszköz a szolgáltatóhoz, és már a nagyobb csomag sebessége lesz az aktív. Nálam is így volt, remélem segít.
-
Dragon3000
veterán
válasz Merula Alba #663 üzenetére
Ha nem menne az újraindítás után se, akkor nézd meg router nélkül is (úgy se foglalkoznak veled, amíg nem nézed meg router nélkül) és jelezd a szolgáltató felé, hogy még mindig a régi csomagot kapod. Jártam régen én is így, a csaj állította, hogy a nagyobb csomagon vagyok. Kiküldték a szerelőt megnézte a speedtesttel és felhívta a csajt és megkérte, hogy "kapcsold már át azt a szart", 2 perc múlva már ment is az új csomag 😂
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p , p52 , L14
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen