Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LanyUs

    senior tag

    Sziasztok!

    Gigabyte H87-Hd3 egyik napról a másikra elkezdett újraindulgatni, többször leállt és a lan port deep módba váltott ( vihar nem volt ). Gondoltam bekapcsológomb vagy a 11 éves táp a gond, így nem vártam a cserével Seasonic G550 és Cooler master N300 házba átszerelve a konfigot a tünet még ugyanaz, de a lan port visszatért :) . Videókártyát ( R9 270x ) kicseréltem a régebbi 7600gst kártyára és a barátommal kicseréltem a 2x4GB memóriát is, de nem javult meg. Legfrissebb 1.5 biost feltettem, elemet kivettem reseteltem is. Teljesen random szerűen van hogy 20 perc 100%-os terhelés mellett, de előfordul, hogy 1 óra böngészés vagy 10 perc filmnézés után egyszerűen kikapcsol a gép, mintha kilőnéd az áramot alóla. Kék képernyő belefagyás semmi... volt már hasonló valakinek?

    [ Szerkesztve ]

  • LanyUs

    senior tag

    válasz Tjoe #52260 üzenetére

    Megkerestem a számlát és 34 hónapos az alaplap. Megpróbálom a garanciát a pcx-nél, mert 36 szerepel a számlán hátha javítja a gigabyte szerviz vagy cseréli. Remélem nem egy olyan "szakember" teszteli majd ki, aki bekapcsolja megy fél percet azt jó napot semmi baja, mert úgy nem jön elő a hiba [link]. Nem volt még garanciális ügyem és rohadtul nem hiányzott, mert csak a drága idő szarja vele az ember. Gigabyte hozzáállás számít ilyenkor vagy a bolté? Fogalmam sincs... majd kiderül...

  • LanyUs

    senior tag

    válasz LanyUs #52267 üzenetére

    Tjoe valószínű igazad volt az elgyengült kondival az alaplapon. Kerek 1 hónap után végzett a szakszerviz is a hibamegállapítással :D Mázli, hogy épp a 35. hónapnál járt a garancia és a PCX is normálisan állt hozzá a dologhoz. "A meghibásodott terméket a szerviz cserélte, a csereterméket átveheted üzletünkben, vagy igény esetén kiszállítjuk az általad megadott címre."

    Kifingott lap: Gigabyte H87-HD3 alaplap 36 hó gar. és a kapott "új" Gigabyte Z87-D3HP alaplap //SZERVIZ CSERE MÁS TÍPUSRA

    Azt láttam, hogy a kapott lap is használt és a chipset hűtőjén is voltak karcok, mert a típus jó fél éve kifutott, de tökéletesen működik és ez a lényeg. Az, hogy Z-s nem használom ki, mert nem K-s proci van rajta. Fogalmam sincs, hogy cserénél mik a szabályok gar. esetére, de ha ez is megfekszik, akkor veszek egy új ASUS H81M-PLUS-t.

  • LanyUs

    senior tag

    válasz syberia #52860 üzenetére

    Van papír, de a garról nincs információ rajta, csak az 1 éves általános szöveg, ami lehet nem is vonatkozik erre, mert csere. Majd megkérdezem őket ha esetleg gond van. De ne legyen, mert ez a 40 nap kemény türelmi idő, ráadásul a hiba megállapítása is sok energiám vitte el. Szal az alaplap hiba is az egyik legszivattyúbb :W Minden eszközt cseréltem mire kibukott a dolog.

    MrDerekas köszönjük a segítséget. Ez egy érzékeny terület a gyártó-eladó-vásárlói láncban. :)

    Ez netes szöveg:

    "Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

    A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

    Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában."

    [ Szerkesztve ]

  • LanyUs

    senior tag

    válasz MrDerekas #52865 üzenetére

    Nem igazodtam el a jótállás-szavatosság törvényi szövegében, ezért inkább megkérdeztem a pcx-től mi az esetemben a helyzet ( 34. hónapban visszaküldött bibis gigabyte lap, amit hibásnak talált a szakszerviz és korrekt módon díjmentesen cserélte ). Ebben az esetben újraindul a csere napjával a 36 hónap garancia. Részemről is az a tisztességes, hogy ezt a pozitív és tőlük igen korrekt hozzáállást még hozzáteszem a történetemhez.

Új hozzászólás Aktív témák