Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
válasz epidemic #9987 üzenetére
Szia!
Tök egyszerű. Te egy működőképes, frissítésre szoruló modellt adtál be, amit ők nyugtázva át is vettek. (mindegy, hogy ez garanciális, vagy fizetős tranzakció)
Ha ők időközben olyan hibát produkálnak, ami működésképtelenné teszi a telefont, az ő felelősségük azt helyrehozni, hiszen nem végezhetnek értékcsökkenéssel járó beavatkozást büntetlenül.
Gondold el, beadsz egy telót, mert poros lett a kijelzője. Tisztítást kérsz, mire betörik a kijelzőt. Bocsi, hiba csúszott a portalanítás közepén. Ez nem így megy.Egyszerűen nem szabad átvenni a rossz(szervizben elrontott) készüléket, írásos panaszt tenni, majd Békéltető Testület elé vinni a dolgot. (persze a fogyasztóvédelemnek is mehet levél)
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kupon kunyeráló
- ASUS routerek
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen