Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz epidemic #9987 üzenetére

    Szia!

    Tök egyszerű. Te egy működőképes, frissítésre szoruló modellt adtál be, amit ők nyugtázva át is vettek. (mindegy, hogy ez garanciális, vagy fizetős tranzakció)
    Ha ők időközben olyan hibát produkálnak, ami működésképtelenné teszi a telefont, az ő felelősségük azt helyrehozni, hiszen nem végezhetnek értékcsökkenéssel járó beavatkozást büntetlenül.
    Gondold el, beadsz egy telót, mert poros lett a kijelzője. Tisztítást kérsz, mire betörik a kijelzőt. Bocsi, hiba csúszott a portalanítás közepén. Ez nem így megy.

    Egyszerűen nem szabad átvenni a rossz(szervizben elrontott) készüléket, írásos panaszt tenni, majd Békéltető Testület elé vinni a dolgot. (persze a fogyasztóvédelemnek is mehet levél)

    mrlujoak

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák