Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz axlfsi #806 üzenetére

    Szerintem a problemak szandekos keresese (es a becsodolt BL viziok) helyett nyomtasson mindenki nyugodtan, es ha problema van a beddel akkor irni kell a supportnak.

    [ Szerkesztve ]

  • Nunder

    őstag

    válasz axlfsi #806 üzenetére

    Bocsánat, hogy belevau, de nekem is remeg a kezem a Checkout felett egy X1C-vel a kosárban, egy ideje már stalkolom ezt a topikot, meg a Bambu subot.

    Maximálisan egyet kell hogy értsek brumival: az emberek hajlmosak a negatív hírekre felkapni a fejüket. Gyanítom, hogy a P1P és X1C tulajok java része a legnagyobb megelégedéssel használja a gépét, és csak a "hangos kisebbség", akinek problémája van, az írja tele a fórumokat, mert kétségbeesetten próbálnak megoldást találni. A másik aki ír az aki "villogni" szeret a nyomásaival, de az persze tök jó, mert kicsit balanszol a hangulaton.

    Így van ez minden termékkel és közösségi felülettel, a negatív hír mindig jobban terjed és ezek a felületek általában torz képet adnak a brandről, termékről stb. mert az emberek panaszkodni járnak oda a legtöbb esetben.

    A másik, hogy ezek egy új brand, új terméke amivel LESZNEK gondok. Amíg a supply chain és a gyártás nem terelődik nyugodtabb mederbe, addig nem is fognak ezek a gondok gyorsan és egyszerűen megoldódni. Lásd korai Tesla, KS termékek tömkelege stb.

    Az early adopter szív. Vállalja, hogy támogatja a céget, amíg még olcsóbb a termék. Cserébe nála van a bleeding edge tech, amivel lehet menőzni. A P2P, és az X2C majd jobb lesz és drágább is valószínűleg.

    [ Szerkesztve ]

    “It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

  • JulianSinulf

    senior tag

    válasz axlfsi #806 üzenetére

    Ha vetemedik, akkor alacsonyabb hőfokon is vetemedik. Magasabb hőfokon meg jobban.
    Ha eddig nem vetemedett, akkor lehet, hogy nem is fog. Sokaknak elég hamar elkezdett vetemedni és tapadási gondokat okozott, mint ahogy nálam.
    Most van egy érdekesség, a Bambu az érintettektől, de nem mindenkitől a bed aljáról kért fényképet. Természetesen nem árultak el semmit, hogy miért. Amit az user fel tud ismerni, hogy fekete kábel megy vagy zöld-sárga. Jelenleg van egy ilyen különbség. De egyelőre nem tudni, hogy mit is jelent ez. Nem árulnak el semmit.

    @Nunvder: Az azért elég csúnya dolog, hogy már vagy két hónapja tudnak a gondról és mégis eladják a nyomtatókat visszahívás és ellenőrzés helyett.
    Emellett nagyon sokáig tagadták is a reklamálók előtt, hivatalos infó nincs is. A ticket-et írók közül jelezték már páran, hogy a válaszban benne volt, hogy az új bed-ek csak később érkeznek. Vagyis valamilyen szinten már elismerték a gondot, de még mindig sinkofálnak.
    Ha nagyon tetszik, rendeld meg. Vagy szerencséd lesz, mint itt sokaknak, vagy nem, mint kettőnknek. A bananalab is erre játszik. Van, akinek megfelel. És engem sem érdekelne annyira, ha tudnék vele nyomtatni. Észre sem vettem volna. De, ha nem tapad az anyag, akkor nem tapad. És ez nem az én hibám.
    A support meg elég lassú reagálású. A hétvégén írt ticket-re csak kedden válaszoltak, a keddi válaszomra meg még nem. De van, aki egy hetet vagy többet is várt a válaszra.
    Az X1C-t nem lehet EA-nak nevezni. Az X1 volt az EA. Ezzel sem lehet őket védeni.
    Ha viszont minden jó a nyomtatón, akkor tényleg egy nagyon jó nyomtató. Ha sikerül letudniuk a gondot, akkor biztos, hogy egy nagyon jó nyomtató is marad.
    A fórumokon meg egyértelmű, hogy többnyire a negatív hangúak vannak. Ez ma már nem újdonság. Az emberek a gondok megoldása miatt mennek a fórumokra, ritkábban a mutogatás miatt. Főleg az ilyen jellegű fórumokon. Persze vannak kivételek is.
    Én a Prusa-t mindig dicsérem, mert nekem nem volt vele még gondom. (Két apró kis bakitól eltekintve. ;) )

    @axlfsi: Ismételten nem értem, hogy mit vár bárki is a gyártól. Nameg a QC-től. Eleve milyen QC-től. (Bár lehet, hogy ezt még nem írtam, csak gondoltam.)
    Sok dolog ki tud menni a gyárból emberi figyelmetlenség, hanyagság miatt. Én már csak tudom, gyárban dolgozom és látom, hogy mit csinálnak a kollégák. Nem egyszer én fogtam meg egy-egy szállítást rossz összeszerelés miatt. Volt, hogy a kiszállításra váró, csomagolt raklapról szedtük le a cuccot. És még ezekkel együtt is van, ami visszajön összeszerelésből adódó hibával, ami nem lett észrevéve. És akkor ennél durvábbak is vannak.
    Szóval itt ténylegesen kérdéses, hogy összeszerelés után mit is tesztelnek. Ki teszteli, hogy teszteli. Ez olyan belső infó, amiről mi nem fogunk tudni.

    A jelenlegi hírek alapján én már várnék a nyomtató vásárlásával, míg ki nem jönnek az új bed-ek, amikről megbizonyosodik a nép, hogy jó is.
    Sok fejfájástól megkímélheti magát az ember.

Új hozzászólás Aktív témák