Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
félisten
"Polestar 4-nek úgy tűnik egyáltalán nincs hátsó ablaka. Nooormális?"
Nem újdonság, eddig is voltak ilyen típusok.
-
judas13
addikt
A Fiskerrel kezet fogva mennek majd a temetőbe.
Én ezt azért még kivárom. De tény, hogy nálunk a Polestar 2-est valami 49 és 65K€ között vesztegetik. A hármas ősztöl jön gondolom minimum ennyiért. És már ott figyel a többi az 5-ös és a 6-os modell is a jövő évre nézve.
Óriás eladásokra nem számítok, de mivel eleve komolyabb tőke áll mögöttük - Geely, Volvo, mint a hányattatott sorsú pénzt inne-onnan összetarháló Fisker mögött anno, itt még bármi megtörténhet.
És annak akár az ellenkezője is"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."
-
Alaaf Pi
aktív tag
-
sBc
aktív tag
Mint ismert, a Polestar sokáig a Volvo házon belüli tuning divíziója volt, amely 2017-ben a Geely és a Volvo döntésével/segítségével egy különálló márka lett, ami kimondottan villanyautókat gyárt - bár első autójuk, a Polestar 1 egy plug-in hibrid volt, a Polestar 2 viszont már tisztán elektromos hajtású.
Geely, februárban bejelentette, hogy átveszi a Volvóra nehezedő nyomást és egyenesen ők fogják tovább finanszírozni a Polestart.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest