Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torma99

    aktív tag

    válasz Graphics #40 üzenetére

    Hmm engem is érdekelne, hogy tudtál valaha is rendes garanciát ügyintéztetni Aliról. Apróságoknál van, az, hogy oké küld mégegyet (ami ugyanolyan lesz vagy még rosszabb), de én pl. a második legmagasabb ügyfélkategóriában (platina vagy diamond már nem tudom, mert most nézem ezek el is tűntek) is mindössze annyira jutottam, egy "neves" agyon influenszerkedett branddel, hogy az ügyfélstátuszra (elköltött pénzre) tekintettel kaptam egy 50%-os visszatérítést magától az Alitól.

    A disputeban még így is úgy maradt, hogy nincs igazam, pedig a termék egyszerűen szétesett normál használat közben. A derék official store meg ghostolt Alin, majd a saját weboldalukon is tiltották az emailem, a review-m miatt, ami képeket is tartalmazott bőven, meg vihargyorsan, nekik éjjeli időpontban csináltam új listinget a termékről.

    Így én is inkább afelé hajlok, hogy onnan már csak a fizikai távolság és szállítási költségek miatt sem tudsz semmit gariztatni, ha a termék nem kapható Európában, ezzel komolyan számolni kell, hogy nagyon max egy 50% refund lehet benne a pakliban.

Új hozzászólás Aktív témák