Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chess001

    aktív tag

    válasz MoP_FX 57 #54014 üzenetére

    Igen, nekem egy hobbiautó azt jelenti, hogy szép állapotban van, lehet használni. Miért te valami utángyárott kínai vacot építesz be inkább, ami valószínű nem is méretpontos, a minőségről meg ne is beszéljünk?! Te hány kocsit is raktál már össze? Üdv, a fotelben! :(((

    A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

  • Plazmacucci

    félisten

    válasz MoP_FX 57 #54014 üzenetére

    Nem akartam ekkora shitstormot indítani :DDD
    Egy hét gondolkodás után belátom, hogy valóban érdemes elengedni a 750i gondolatát. Még a 740-eseket nézegettem, de sok jó gondolatot olvastam itt a vásárlás és a fenntartás témakörében.
    A mostani autómmal sem rózsásabb a helyzet, egy sima tucatfos, de egy év alatt belement egy millió, pedig ebben aztán semmi technológia nincsen... Simán csak kicseréltettem mindent ami hibás volt vagy megfáradt, motort ki kellett pofozni, stb... megy is rendesen, de nem nagy élmény vezetni, ereje sincsen. Le se merem írni mi ez.
    Olyan autót keresek ami dinamikusan vezethető, ahol 130-nál sem kell kétszer megfontolni, hogy merjek e előzni... Amivel ki lehet menni Németországba anélkül, hogy letolnának még a szélső sávban is. Mindig is felállt a BMW-kre, szerintem minden megcsináltak amit az iparágban lehetséges, 90-es évek volt a csúcsok csúcsa. Innen szeretnék autót választani.
    Egy megfelelően felszerelt 5-ös is biztos, hogy több mint elég lenne, ott is vannak komoly motorral szerelt gépek, dupla üveg, stb., igazából a lényeg, hogy benzines legyen.
    Ha úgy viselkednék mint az első autóm vásárlásakor, akkor már tuti benne ülnék egybe de most nem akarok semmit sem elbaltázni. Mit gondoltok?

    Vissza kell vinnem pár kazettát.

Új hozzászólás Aktív témák