- ASUS routerek
- OpenMediaVault
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Microsoft Excel topic
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology routerek
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #5026 üzenetére
Mert ugye kishazánkban nem divat lezúzni a parkolóban más autóját, majd elhajtani szó nélkül, remélve, hogy senki sem látta ugye?
Beletolatni, meglökdösni, tolatóradarként használni - aha, döcent, akkor kicsit vissza...
Ez a LOL - önhibából összetörni...
#5028: Szerencsés helyen laksz, ha így válogathatsz a parkolóhelyek között...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
válasz tibi666 #5075 üzenetére
Nekem nem is kell ide 4-5 millás gép, ha meg tudnám venni se. Szar utak, szar közbiztonság, szar emberek. Olcsó, strapabíró autó kell, amit nem féltesz kint hagyni a bevásárló központ előtt, mert rányitják az ajtót, megnyomják, megkarcolják, vagy ellopják. Magyarország, én így szeretlek
-
Gebriel
veterán
válasz tibi666 #5117 üzenetére
"ha két milla körül keresel autót, akkor lehet nem ex luxuskategóriás versenyautókat kéne nézni. ezeknek a fenntartása is drága."
Nem értem az összefüggést
én inkább azokat nézegetném a helyedben. 328i, 528i. vagy mercedest.
Mint merci tulaj milyen mercit ajánlanál?[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5295 üzenetére
Megy mint a golyó, de egy kabrióból nem nagyon tudod száműzni a motorhangot. Az oké, hogy a 6hengeres dízelnek viszonylag kultúrált az orgánuma, de azért összehasonlíthatatlanul nagyobb filinget ad egy V8, vagy akár egy S6 benzin.
A román főutak tényleg sokat fejlődtek, de ha letérsz egy bármilyen alsóbb rendű útra , akkor jön a horror.
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5295 üzenetére
Most jöttem meg romániából, szilágy somlyóról.
Margitánál autópálya építés van, baszomnagy kamionok olyan lyukakat tettek az útba, hogy 40-50cm-esek is voltak. Egy kamionnak kiszakadt a tengelye, mert elnyelte az út. És most markolókkal túrják az aszfaltot fel, hogy majd kijavítják, miután feltúrták. 3 órán át mentem egy 30km-es szakaszon, olyan szar volt az út! Vissza fele érmihályfalva-káró-somlyó útvonal jött be, az egy árnyalattal jobb, de borzalmas.
Múlthéten voltam Bukarestbe, havi túrámat megtettem, Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely-Brassó-Ploiest-Bukarest útvonalon, nagyon jó az út, főleg nagyvárad-vásárhely között isteni.
De Bukaresten belül....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5336 üzenetére
Én ha városban közlekednék egész nap, meg mercim lenne, biztos, hogy magam venném le, és tennék rá olyat, mint ami a coupékon van, jelvényt.
Más: ma voltunk ismerőssel autókat nézni, főleg bmw, audi, merci részen, és szalonba is, kiváncsiságból, milyen hiteleik vannak.
Úgy néz ki egy konstrukció, hogy fizet 12 évig, forint alapon havi 62500-at, meg belead 5m kezdőt, és elhoz egy bemutatóautót(nem, nem próbaautót, hanem szalon autót, 50km-el), vagy egy X5-öst, az újat, vagy egy ML mercit. ML nagyon megtetszett neki, még nem a legújabb típus, hanem ez lenne:[link]
350i, 272ló, 12l körüli vegyes, 5 év casco benne van az árban, és ennyi idő hitelre 5 év garancia jár.
A kérdés az, hogy mivel elég fiatalok, 37 évesek, előző autójuk is 14 évig majdnem megvolt, ezt sem tervezik egyhamar eladni, egy használt X5/E90, vagy új X5/ML?
Neki az új ML nagyon tetszik, sokkal inkább, mint az új X5. Ebben egyet is értek.
Hitelt nem lenne gond fizetni egy ideig biztosan, mind a ketten egész jól keresnek, csak a kérdés az, hogy 12 év alatt euró stb ugye bejön, úgy is megérné?
E36-ot is hitelre vették, de csak 8 évre, 2003-ban lejárt.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5339 üzenetére
Márpedig hitel úgynézki mindenképpen lenne, csak nem nagy mértékű.
Amúgy kiszámoltuk, hogy mivel fix a törlesztő, ezért 14misi körül megállna az autó, ha kp-ra venné, 17 lenne.
Ez hogy is van, eltudod bővebben magyarázni?
Akár privibe is jöhet, bankokkal szerencsére nem sok hitel dolgom volt, csak deviza alapú, az se nagy/hosszú, úgyhogy azt valamennyi kapizsgálom.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Sipi16
senior tag
válasz tibi666 #5387 üzenetére
Ez csak egy olyan extra amivel mások előtt villogni tudsz. Mondhatni minimális költségekkel luxuskategória. (A Mercedes S osztályban elektromos kormányállítás. Szerintem detto.) Asszem 2 éve olvastam, hogy valami luxuskocsiba volt fűthető kormány. Na azt a klímával együtt kötelezővé tenném.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5405 üzenetére
Corvette nekem is nagyon bejön, régen megfogadtam, ha egyszer eljön az idő, hogy van egy jó bimmerem, és mellette kb 20misim, veszek egyet, újonnan, amcsiból rendelve, csakis sárgát.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #5571 üzenetére
Kevés édesanya jár 5-ös bimmerrel - akik pedig mégis, azok talán nem véletlenül
307? Antipollution fault-tal örvendeztette már meg a fedkomp?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #5573 üzenetére
Kényelmes kocsi, nem is megy rosszul - az sw, amihez szerencsém volt panorámatetős volt, az iszonyatosan tetszett, de a hajamat letettem, amikor kiírta az említett hibát
A tulaj azt mondta rá: "ja, igen - ezt ki szokta írni időnként - majd elmúlik..." Szintén két literes, benzines volt
Benzinesnél még csak-csak, mert különösebben nem változik semmi,de ahogy utánaböngésztem, a dízel verziónál a hibajelzés mellé igencsak tuti teljesítményvesztés is társul...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz tibi666 #5606 üzenetére
Véleményem szerint harmat gyenge, és nem vagyok benne biztos, hogy tartós...
MOD: Én franciáról még jót nem hallottam. Egyik ismerősöm vett egy 206 GTI -t (asszem így hívják a sportot), kiderült, hogy egy rom. 1 éve van nála, már kezd alakulni... én nem kínlódnék vele az biztos.
De a forma az nagyon eltalált, időtálló és talán korszak alkotó is.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz tibi666 #5604 üzenetére
Peugeot 206 2.0 HDI 90 /206
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 90(66)/4000
Nyomaték (Nm / 1 min): 205/1900
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 12.0
Végsebesség (km/h): 180
Fogyasztás városban (l / 100 km): 6.6
Fogyasztás országúton (l / 100 km): 4.1Peugeot 206 2.0 S16 /206
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 135(99)/6000
Nyomaték (Nm / 1 min): 190/4100
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.9
Végsebesség (km/h): 210
Fogyasztás városban (l / 100 km): 10.9
Fogyasztás országúton (l / 100 km): 6.2 -
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5645 üzenetére
Muternak városi közlekedésre nem éppen a legideálisabb eszköz egy V8-as BMW. De finoman hajtva 15L körüli fogyival eljárhat, ha nem dugózik túl sokat. Szerintem egy 1er vagy egy 3er sokkal ideálisabb lenne. Ha nincs kihasználva a nagy teljesítmény, akkor felesleges a V8.
A linkelt autó szépnek tűnik. A faceliftes első lámpákból nekem az jön le, hogy azért költöttek rá. A környezetből adódóan talán garázsban volt tartva, ami pozitívum.
(#5646) DeadMeat
Hallgass meg egy Porsche Carrera GT-t. Na annak tényleg brutál hangja van.[ Szerkesztve ]
-
God Vazzeg
veterán
válasz tibi666 #5709 üzenetére
Nálunk több 530D is van, erre esküsznek, akiknek ilyen van, az mind BMW zizi. Nincs velük gond, pont pár napja beszélgettem egy sráccal, és azt mondja, csak olajat cserélgeti benne, szervizelést betartja, de ezen kívül semmi gond sincs vele. Meggyőző volt. Ha szarolna az autó, biztos nem így beszélne róla
-
tibi666
senior tag
válasz tibi666 #5715 üzenetére
[link] ez a benzines automata 528.
[link] ez meg egy másika többi csak az itt nem favorizált 523, de az is mind automata, illetve van egy-két 520i is, de szerintem azok hosszú távú utazásra, sok csomaggal már nem feltétlenül rendelkeznek elég erőtartalékkal, hogy az utazást kényelmessé tegyék.
[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5716 üzenetére
A második szerintem teljesen jó, ennyi pénzért ennél jobbat szinte biztos hogy nem kap, erős motor, keveset fogyaszt, beton biztos, megbízható, szép, jó, jól felszerelt, és az újabb fajta...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5718 üzenetére
Viszonylag tartós konstrukciók, de ha meghalnak, akkor 1-1.5 millió a csere, bmw márkaszervízben...
250-300.000-et simán elmennek, ha nyomják is neki, akkor is, akkor kell szervízelni, olajcsere, mágnesszelep csere, és utána még 150-200e-t simán bírnak.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5716 üzenetére
Na ezek jók is lehetnek akár. Meg kell nézni őket. Touringból tényleg nincs túl nagy kínálat, benzinesben meg pláne.
(#5719) E-Max
Azért ennyire nem vészes a dolog. Ennek az összegnek a töredékéből profin felújítják. Ha olajat cserélnek benne időnként akkor pedig megelőzhető ez probléma is. -
E-Max
tag
válasz tibi666 #5757 üzenetére
Nem azért, de szerintem 250.000 igen jó egy turbótól, főleg ha hajtva van!
Enyémben 170.000-nél volt turbó cserélve, igaz, benzines, és előző banki tulaj mivel sokat bahn-ozott vele, gondolom nyomta is neki...
Mondjuk 270.000 volt a cseréje, még szerencse, hogy nem nálam ment tropára...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5770 üzenetére
Annak a másodiknak E39 klubos rendszáma van, tehát valószínű BMW fanatic a tulaj. Tehát valószínű nem egy puff miatt lett faceliftelve. Én megnéznem. Nem kerül semmibe...
(#5767) dragonfx
Egy Árpa Attila nevű arc volt a főkolompos. Egy egyesületet is létrehoztak anno, hogy kilobbizzák a sebessséghatár eltörlést/emelést.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #5798 üzenetére
nem vágom mér húzza itt le mindenki az e46ot....
Az e39 max. nagyságban múlja felül minden extra rendelhető az e46ba is ami van e39be....e46 arany középút átmenet... a nyers e36 és a túlbonyolított/elektronikázott e90 között....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs