- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- PHP programozás
- Hálózati / IP kamera
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Parson #71752 üzenetére
Nem kimondottan tudtommal. Nekem G30 530e van, a motor majdnem ugyanaz. Kötelezőkre figyelni, évenkénti olaj és szűrőcsere, váltóolaj 100k körül és akkor az autó gond nélkül el lesz veled szvsz. De majd Ezredes megirja ha van valami nyűgje.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Parson #71758 üzenetére
Rozsda? Egy 7 éves német autón? Ne vicceljünk kérem.
Lánc ennél a motornál tudtommal se nem nyúlik se nem szakad. Figyelni és ellenőrizni kell minden évben a kötelező szerviznél.
Max apró elektronikai hibák, de az sem általános.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz Parson #71932 üzenetére
Láttam egyet bordó szíben és egyet feketében.
Bordó szín + az a elektromos alváz alsó része feketén nagyon ronda. Eegész kocis mintha fel lenne fújva, semmi BMW nincs benne.
E39 ikon marad és a G30 is. Ezeket nagyon jól eltalálták.Shadowbull: Kérdés, hogy fog e menni az EV a jövőben ?? Az árak csak felfelé fognak menni!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz Parson #71936 üzenetére
Mercinél akkora kontraszt a 2 autónál nincs, amit említettél példaképp, főleg a facelift 213 és a 214 után. Ők eléggé próbálják egységesíteni a palettát, és gondolom én, a modern kinézetet úgy akarják elérni, hogy minden EQ-nak akar tűnni, legalábbis a hűtőrács. A BMW-nél is kövezték az új 4-es veséit, de nem ronda, csak más. De mondjuk az új 7, és X-es autóknál erősen gondolkodom, hogy mi a rákot látok.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nincsnév007
őstag
válasz Parson #71936 üzenetére
nekem bejön ez a formaterv. nekem tetszik a nagyvese, multkor mögöttünk jött egy touring m3-as bmw a tükörben láttam az autót, brutális nagyon tekintélyparancsoló. új X7-et is láttam meg XM is tetszik, csak ezek a tankok már tényleg minek? ezzel mentsük meg a bolygót vagy mi?
-
Shadowbull
addikt
válasz Parson #71936 üzenetére
A dizájn nem véletlenül olyan amilyen. Ez tudatos döntés eredménye. A lényeg pont az hogy nem kell hogy mindenkinek tetszen, a megcélzott vásárlói csoportnak kell tetszen.
"Ezek NEM jelentik azt, hogy design szinten egy súlycsoportban lennének a korábbi karosszériákkal"
Valójában felette állnak. Sokkal egyszerűbb a többség által szép autónak titulált dizájnt kreálni, mint egy valamilyen szempontból kiemelkedőt és egyedit.
A világ amúgy is megváltozott, akinek van pénze az szereti is megmutatni, hogy van, azt pedig egy hót átlagos dizájnnal nem lehet. Ezt a változást követi le a BMW.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Parson #71943 üzenetére
"hogy a világnak mire van igénye és az hogy miböl válogathat - mi van a piacon, olyan ok-okozati összefüggés, amit sokan szeretnek felcserélni, lám itt a BMW-nél is"
Alapvető tévedés. Nem az igények mennek a kínálat után, hanem a kínálat megy az igények után. Ha fordítva lenne, akkor az indirekt azt jelentené, hogy megfelelő kínálattal korlátlanul lehetne igényeket teremteni, ami nyilván nonszensz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Parson #71945 üzenetére
A valóság az nem szemlélet meg vélemény kérdése.
A Porschét tök felesleges idekeverni, teljesen más dizájnnyelvet kell vinnie mint egy átlag márkának.
Hogy a Merci mennyire sikeres például a szopottgombóc EQ dizájnnal, az is vitatható.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Parson #71950 üzenetére
Nekem se jön be annyira az új ötös, nem rossz de nincs az a huhh de fasza érzés tőle.
Érdekes ez, mert a design is olyan mint a divat, emlékszem a 90-es években imádtam a szép gömbölyű formákat (E39, ugye?) amik akkor voltak, aztán jöttek a 2000-es évek a kocka formáival, na azt nem szerettem, aztán jött megint a gömbölyű, a G30 is, főleg a faceliftes ilyen volt. Most lehet megint a szögletesebb formák irányába megyünk.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Parson #71939 üzenetére
Az e39 és a g30 nekem is a 2 kedvencem. A mai autók egyre agreszívabb, bunkóbb kinézetűek. Pedig az előbb említett autók sem tűnnek a legbékésebbeknek, de azokban azért van egy kis elegancia is talán.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Shadowbull
addikt
válasz Parson #71948 üzenetére
"W214 számomra nem szopottgombóc."
Számodra. Számomra meg egy tök jellegtelen, karakter nélküli autó, amit nem tudok megkülönböztetni egy C-Klasse-tòl. A legtöbb Merci ilyen.
"a designer mutat új irányelvet a stilusban, és ha veszik a piacon, akkor ez pozitiv visszajelzés arra, hogy továbbmenjenek rajta"
Hát, nem sok fogalmad van róla, hogyan születnek az autó dizájnok. Hát nem így. A dizájner megkapja a pontos utasításokat hogy milyen legyen az autó, a célcsoportok elvárásai és a termék tulajdonságai alapján. Nem csak úgy kreatívkodnak bele a világba.
A Porsche azért nem jó példa, mert ott minden típus 911-nek akar látszani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Parson #71969 üzenetére
Hogy értsd mit mond SB, itt egy cikk pont a Porsche dizájnolásáról.
Viszont, hogy neked is igazad legyen:
"A Porsche formatervek soha nem az aktuális divatról szólnak, állítja Péter, hanem úgy merítenek a tradíciókból, és közben fejlődnek tovább folyamatosan, hogy épp illeszkedjenek az adott korszakhoz. Fontos, hogy időtálló, harmonikus és letisztult legyen a formavilág"@kardkovacsi:
"nekem minden 911 meg úgy néz ki mintha egy jó nagy lapáttal rábasztak volna egy Bogárhátú tetejére"
Hjah, valahogy a Bogárhoz is köze volt egy Ferdinand Porsche nevű emberkének...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Parson #72033 üzenetére
Export variant, mint régen
Én, őszintén, ebben nem hiszek. Sokkal inkább abban, hogy az itthoni emberektől kezdve a gyári szerelők nagy részéig megy az igénytelenkedés és ez meglátszik az autók nagy részén is.
Egy gyártósor van, sokkal bonyolultabb lenne különböző verziókat csinálni mint egyet -
Parson
addikt
válasz Parson #72041 üzenetére
Kieg.: Google a barátotok - deutsche ausführung unterschied -, ha már lehet németül is linkelni #72038 Shadowbull hsz alapján. - Ennyit az urban legendröl - szinte ugyanazt írja, mint én pár sorral feljebb, csak más szavakkal, példa nélkül:
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
chess001
aktív tag
válasz Parson #72042 üzenetére
EU-ban ugyanaz. Ha USA piacra gyártják a példa kedvéért BMW-t, akkor más fényszórókat kap már a gyárban, ha visszahozzák az EU-ba át kell szerelni EU-sra.
Miért lenne más egy magyar vagy német BMW, hülyeség a négyzeten, nem urban legend!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Parson
addikt
válasz Parson #72045 üzenetére
Kieg.: amúgy meg persze h megkapod ugyanazt, ha megveszed. Csak ami itt Serienausstattung-ban van pl az lehet h egy gyengébb piacon (Magyarország messze nincs egy szinten a német piaccal, remélem, ezt nem kell részletezni) már egy extra kiegészítésként szerepel. Erröl van csak szó fentebb a linkelt leírásban is.
Mindez általánosságban igaz, ez nem azt jelenti h minöségben rosszabbat kapnál, ezt ne felejtsük el.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
chess001
aktív tag
-
nagyúr
válasz Parson #72049 üzenetére
Álljunk meg! Az köztudott tény hogy országonként más és más az autók alap illetve extra felszereltsége, csomagok tartalma, stb. Ezt az adott ország illetve régió szokásai és adottságai (időjárás) határozzák meg. Ellenben minőségi eltérés nincs avagy nem nagyon lehet. Olyan létezik, hogy valami egyik országban rendelhető extra, másikban meg nem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Parson #72053 üzenetére
Ja, csak nem így hangzott amit írtál. Igen, más a német más a svájci meg más a magyar exrtázása, a kintieket jobban extrázzák, mert több a lóvé. Én is írtam pár napja, hogy a készleten lévő i4-esek 70%-ban van vonóhorog, itthon meg alig találsz olyan készlet autót amibe rendelnének, mert az embereket nem keresik. Amúgy a készlet autók itthon is jól felszereltek és manapság szerintem már ez a különbség is kisebb, már öt éve is az volt, hogy egy viszonylag fapad autót képtelenség eladni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Parson #72069 üzenetére
Próbáltam de ahogy nézem egy derékszögű kéne, ilyen kampós amit alá lehet nyomni és akkor felpattan. Mondjuk zseniális tervezés ez is, a tető kárpitba rakni egy akkumulátort és ilyen nagyszerűen szerelhető helyre rakni
Valószínűleg összerakom és szerzek normális szerszámot. -
chess001
aktív tag
válasz Parson #72114 üzenetére
Versenypályán szakágfüggő a csúszás igénye, a drift kivételével kb. mindenhol hátrányt jelent. Persze egy átlag forgalomban 50-60 lóerő elég, annyival tényleg nem fognak a kerekek kipörögve megcsúszni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Melyik tápegységet vegyem?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- Milyen switch-et vegyek?
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Nők, nőügyek (18+)
- Okos Otthon / Smart Home
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen