- Synology routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- DIGI internet
- VPN topic
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Satyricon #35745 üzenetére
8-10et az 525i-m eszik, egy 1700 kilos automata touring.
Masreszt, ha ennyire szamit a fogyasztas, a BMW nem a Te markad. Itt a fenntartasi koltseg kis hanyada csupan az uzemanyag ara.
A kinezett 316i pedig az E46 kinalat alja. Alapmotor, teljesen alap felszereltseg, ennek nem sok koze van a BMW-hez.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz Satyricon #35749 üzenetére
Megveszed az1.6i-t, aggódsz a fogyasztás miatt. Hmmm. 2 eset lesz később szerintem. Találsz egy jó darabot, elhajtod egy ideig, majd ha beleszaladsz egy nagyobb kiadásba elmegy rá a kajapénz.
Vagy hajtod egy darabig, és beüt a ménkű hogy neked kevés lesz a ménes és nem ez kell. Ekkor viszont drága tanulópénz lesz mert dupla szopi lesz ha nem ereszted a márkát és az elképzelésből nem engedsz semmit. Aludj egyet ne filléreskedj, mert egy kocsira most vakon fogsz kiba..ni 13k átvizsgálás céljából és ott csak azt közlik veled hogy mit kell cserélned, ha nem is most de télire biztosan.
Biztosítás,egyéb mindent vegyél számításba, minden költséget. Ha marad 300k zsebben, amit nem törvényszerű ráköltened, de ne legyél meglőve ha lesz kiadásod a kocsira.
Egyéni vélemény, nem kell megfogadni, de most költöttem csak papírozásra annyit hogy inkább le sem írom. A szervizt meg a piszológus sem szedki ki. -
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #35749 üzenetére
Attól, hogy a 20i csak az olajat eszi, a 16i 18i meg a láncot is és még egyéb motorban lévő cuccot.
Keress rá a topikban, hogy N42 és N46 találsz pár hozzászólász szerelőtől.
Sajnos e46 benzines motorjai nem a legjobbak, kivéve ha az a 30i, mert az egy nagyon jó motor.
Ahogy a többiek is írták a fenntartás lesz már kicsit fájóbb, persze nem csak azért mert mondjuk drágák az alkatrészek, mert végül is nem, csak ha a kínálat aljáról nézel, az nagy rész lefosott, nem karbantartott darabok.
Ha mégis 16i vagy 18i a kinézett darab, akkor 2000-től visszafelé néznék egy nem rozsdálló darabot, és abból is az 1.9-es motorost, de ott jó a 20i és 23i is
vagy ha ennyire fogyasztás, akkor dízel, de persze ott is kell készülni, hogy lesz baj
Illetve ha tényleg ennyire a fogyasztás a lényeg, akkor tényleg nem a BMW való neked...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35765 üzenetére
Évjáratot nem írtál,de ezért a fapadért biztos h 1 millát sem adnék.
Azért ezt a listát ajánlom figyelmedbe:
BMWNéhány dolog nagyon kell egy BMW-be,ne vegyél fapadot,pláne ne ennyiért!Nem kötelező ránk hallgatni,de bánni fogsz dolgokat,ha kihagyod az autóból.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35768 üzenetére
Szerintem tempomat, bőr,alukerék,sportkormány,nekem automata váltó,xenon, ülés fűtés.
Amit néztél,azon még egy alukerék sincs.
Nyilván egy extrázott gép drágább,de nem annyival. Ha a fogyasztás is kardinális dízelt is nézz. Az én 20d-m nagyon jó volt és jól felszerelt és 1.1-ért ment el. -
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #35763 üzenetére
Ahogy mondtam, ennyi pénzért nem lesz patent, aztán 10 év alatt sikerült gumit cserélni, akkor ki fog hullani a hajad a BMW-nél, mikor a hátsó gumi külön kopik az elsőtől és nem is lehet felcserélni...
de nem szóltam, csak ha így indulsz neki, akkor lesz egy újabb BMW utálónk...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
jpeetr
aktív tag
-
negro
őstag
válasz Satyricon #35888 üzenetére
Nekem nem szimpi de ez en vagyok. Eleve amugy 2milla alatt, tenyleg jo E46-ot nem fogsz kapni! Az, hogy mennyi kompromisszumot valalsz, az meg magan ugy.
Az, hogy az eleje nem eredeti gyari fenyezes nem sok semmit szamit plane ~15-20 eves autoknal. En is anno ujra fenyeztem mhaztetot, elsolokost, kavics miatt. Majd utana serules miatt csere, epp elemre es ugyancsak fenyezve. Ha csak elem csere van es az van ujra festve (jol) semmi jelentosege.
Pl. nekem ez az eleje, serules mentes, gyari bontott mhazteto, sarvedoivek, uj lokos... ujrafenyezve. Mondanad ra, hogy korforgoban belem jottek? Nem! Mert serulesmentes elem csere tortent. Ergo ujra serelusmentes az auto.
Ahol lenyeges a festek elteres azok a B oszlopnal keresendok, kuszob ugye, motorteren belul a kerekjarati ivek, hatul a lokos es a kaszni talalkozas... Ezek szamitanak mert akkor ott kapott amit huzni, kalapalni kell. Ergo rohad vagy fog.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35894 üzenetére
Sajnálom,de itt van helyette ez:
[link]
Szerintem ezen felszereltség alá ne menj,mert bánni fogod.Lehet hogy több pénz,de megéri.Persze 2 milla alatt van,de attól még biztos nem egy bontószökevény.És ez sem rossz:[link]
Persze én ragaszkodnék a bőrhöz.Bőr nélkül egy BMW egy f...s.Szerintem.De ha te nem ragaszkodsz hozzá,akkor több autó is van.
Többiek:Az X3 amit most vettünk 2 milla alatt volt és teljesen rendben van,nem költöttem rá szinte semmit.Gyakorlatilag e46 20i pedig nincs 2 milla felett,mert annyiért senki nem venné meg.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Satyricon #36007 üzenetére
Miert nem ezzel kezdted? Borzoltad itt a kedejeket, vagyis egyes embereket. Igy ertheto, bar ugye akkor ezek szerint nem lesz kotelezo megvenned. Mert itt sokan azt hittek, hogy latatlanban megvetted. Ugye ilyenkor arra gondol az ember, hogy mi van, ha nem tetszik? Szoval erdekesen hangzik. Pakson van egy hasonlo faszi, O is csak E46 -okat hoz be, csak 320D touringokat. Ugyan ez a metodika kb, mert ahogy bejon az auto, mar megvan a tulaja. Igy fordulhatott elo, hogy a varosban es kornyeken minden 4. auto E46 -os touring volt.
mod: Igen, sajnos a hazai BMW -s nagy forumok hasznalhatatlanok, kivetel talan az E39.hu. Mit lehet tenni, ugye nem veletlenul alakult ki az a sok eloitelet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36007 üzenetére
Eddig nem voltam flegma de akkor majd most
Nem is neked valaszoltam oltaskent csak nem tudom fel tunt-e, h mindenkinek fura volt a kommented. En abbol amit irtal azt hittem hulyeskedel! Szerinted mennyire eletszeru, hogy ugy veszel autot, hogy meg se kepet nem lattal rola meg azt se tudtad mikori evjarat pontosan de most orulsz mert kiderult 2001-es... Vigjatekba illo. Ez nem egy uj Samsung telo amit netrol rendelsz es mindenkinek ugyanolyan es elotte az illetekes forumon erdeklodsz milyen meg ha nem is lattad eloben vagy probaltad (bar keprol meg itt is tudod hova tenni) mert az evidens!
Ha mar lattad volna az autot, probaltad, teszteled, kepet is csinalsz amit ide is beteszel es ezek utan irsz es erdeklodol akkor mindenki segit es verdiktel. Ennyi!
Egy szo mint szaz nagyon rosszul fogalmaztal. Ha irod, hogy nem tudod mikortol fl az E46 rogton jott volna a valasz. Vagy kerdezel az M52/M54-rol es stb. mert lehet vennel majd E46-ot mas lett volna a fekvese a dolognak nem olyan mintha fordiva ulnel a bilin.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #36010 üzenetére
Azért az a 2.2 170 ló nem nagy szám. Pláne, ha elkezdi enni az olajat. Egy fl előtti 23i-t többre tartok. Persze nem leszólás, de kezeljük helyén a dolgokat
Remélem minden rendben lesz. A 01/08 elvileg fl, de elképzelhető vmiféle átment ezért mondták a VIN számot, hogy ebből derül ki igazán.
Ezen kívül lehet számolni futómű bajokkal is, e46 nem szereti a magyar utakat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Azert az M54 tervezett karbantartasara is el lehet verni egy szep osszeget, es akkor meg csak nem is zabalja az olajat. Hutes, tomitesek, ccv - tobb szazezer forint, es baja sem volt, csak biztositod, hogy nalad se legyen. Es azt is csak vasarlas utan fogod megtudni, hogy legurit-e 1 liter olajat 1-2 ezer km-enkent vagy sem: ha igen, egyuttelsz-e ezzel, vagy egy igencsak zsebbenyulos, a megbontasig meg nem is saccolhato vegosszeggel megjavittatod
Osszefoglalo meg nagyon nem lesz szvsz, minden tipusrol egy fel konyvnyit lehetne irni. A regiekrol azert mert regiek, es minden tonkremegy rajtuk a koruk miatt, az ujabbak meg szimplan fosok, es minden tonkremegy rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Satyricon #36014 üzenetére
"Nincs tervben egy ilyen összegyűjtött fejtágító leírás nyitása első hsz-nek? Amibe benne lenne minden hasznos információ BMW tulajoknak. Pl: Mire érdemes figyelni, milyen problémával mit érdemes csinálni..."
Eléggé hosszú iromány lenne, ha a részletekbe kell menni. Főleg, minden típusra kreálni ilyet. A Google-ben csak "E46"-ra keresve, bőven találni még magyar nyelvű cikkeket, fórumokat, teszteket is. Érdemes átnyálazni mindél többet és akkor, kb. 2/3 részben képben lehet lenni. A maradék 1/3 már az E46 korából adódó nyűgök lehetnek (szinte bármi).
"...milyen felni/milyen gumi, ajánlott szerviz központok..."
Mint minden autónál, a gyári felnik és gumiméretek ajánlottak, a többi saját mérlegelést kíván. Tehát, hogy a gyáritól való eltérés kellemes/kellemetlen hatásai, kinek mennyit érnek.
Szervizről én ugyan keveset tudok, de H.Ezredest csak ajánlani tudom! Az alkatrészekről is kielégítő infót tud mondani. -
-v-
addikt
válasz Satyricon #36014 üzenetére
A 25i meg 28i is eleg gyokerul megy szoval biztosan ki fogod hasznalni a teljesitmenyet legkesobb az elso elozesnel, emiatt ne aggodj
Ilyen osszefoglalo jellegu dologbol ezredesnek volt mar par osszefoglalo hozzaszolasa, E60 meg E90 tuti .. esetleg azokat lehetne kikeresni, es belinkelni fontre.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Jok a sor6ok igen, annyi, hogy a fl -ben levo M54-es motorok "gyarilag gyuru hibasak" igy ha az elozo tulaj nem csinalt rajta generalt akkor nagy eselyel siman meg fog enni 15.000km alatt egy csere periodusnyi olajat. ~7litert. (akar tobbet) Ami annyira nem nagy osszeg ha toltogeti aprankent az ember de ennek mar lathato nyoma lesz alvegen na meg ugye ez az elegett olaj szepen lerakodik es tovabbi gondokat okoz majd. M52 ilyen szempontbol jobban osszerakott, tobbet birnak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
válasz Satyricon #36037 üzenetére
Ezek az ú.n. motorkódok, itt láthatod, hogy melyik motornak mi a kódja.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #36037 üzenetére
E46-ban csak M-es motorok vannak 20i-ben. Aki a 2 literes 4 hengeres N-es motorokat idesorolják tévednek. Az M52TuB20 motor facelift előtti 6 hengeres 150 lóval, míg az M54B22 a 170 Lovas fl után. Az M54 hajlamos enni az olajat...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
STC Speed
őstag
válasz Satyricon #36043 üzenetére
Szerintem meg semmi gond nincs az M54 el, sokkal roszabbak a 4 hengeres N motorkodú társak.Igen szereti az olajat,de megy és nem hagy cserben, nem beszélve a jó hangról.plusz faceliftnél sok hibát javitott a bmw, mint pl a hátsó futómű beszakadása.
Egy 320d nál sokkal több a hibalehetőség,pedig ugye mennyien dicsérik,akkor az m54 meg csodamotor. -
MPowerPH
félisten
válasz Satyricon #36127 üzenetére
Eloszor is nem olcso, ez fugg attol, hogy mekkora merteku a fogyasztasa. Baratom occsenek szepen lassan indult el, eloszor csak 2000km -enkent 0.5L, aztan ez egeszen lemaszott 1000km/1L -re. Akkor egy olajcsere periodus kozott mar 10l olajat kellett pluszban ratolteni, ami nem keves love.
Aztan ez hirtelen leromlott, es mivel 2200 km messze volt, az autoval haza akart erni, 200km -enkent ment bele 1l.Don't Tread On Me
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Satyricon #36393 üzenetére
Servo olaját miért kell cserélned ?
Csak mert zárt rendszer azért kérdezem.Illetve láttam egy ilyet e39-nél, hogy servotronic, (elektromos szervó) ha jól vettem ki a leírásokból.
Van akinek ilyen van a gépébe ?
Ennyit találtam róla: [link][ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
MPowerPH
félisten
válasz Satyricon #36402 üzenetére
Pedig leirhatnad, had legyek en is felvilagosultabb. A 335D -be csak az volt ontve mar az elso szervize utan is, 85k km alatt en is csak azt locsoltam bele. Gondoltam, hogy a 2db turbonak es a 340 lonak ez jot tesz, de akkor kerlek irjad le, mit rontottam el. Ott meg volt igenybevetel is, ami egy kis sor 6 -nal elhanyagolhato egy kormos traktorhoz kepest. Tenyleg kivancsi vagyok.( mert en buta az 535D -be is azt raktam most)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xbox 360
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Fotók, videók mobillal
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Politika
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs