- YouTube
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Manjaro Linux
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- ASUS routerek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
na mivel unatkoztok a topikban bedobok két verdát:
tudom az elsőre azt fogjátok mondani tul gyenge a második meg benzintemető, az első lenne a racionalitás, a második pedig az álom ugy néz autót váltok legalábbis szeretnék és szóba jött a bajor márka is, a 316ot is ugy nézzétek h 1,4 60LE autóból ülnék át ami nem sokkal könnyebb mint az E36
keret az kb 800k lesz, ha nem az eszemre hallgatok akkor azt mondom fogyasztás nem számít
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #12550 üzenetére
te itt is?
ajtók száma tul. képp mindegy
ezeket csak azért linkeltem mert a két véglet, kombi is szóba jöhet azokat talán nem forgatták szét a wannabe drifterek egyébként én más normálisabb verdát legalábbis hahu-n nem is nagyon láttam bár a 316 is kereskedésben van3 vagy 5 az is mindegy, kombi sedan coupe szintén, inkább a felszereltség a lényeg: ABS, 2 légzsák (min.), klíma, elektromos ablak/tükrök, ez a minimum, ha tempomat van az se hátrány, ja meg deréktámasz bár ez inkább opció mint feltétel
nem tudom h a bmw automatai milyenek, végső esetben aut. is lehet de bmw-el ugy vagyok ha az lenne akkor csak benzines és lehetőleg kézisnagyjából ennyi, egyelőre tájékozódás
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #12552 üzenetére
meglatjuk, fogok nezelodni, de elobb meg kell hirdetni a mostanit aztan a kereslettol fugg majd, hogy bele tudok-e vagni masikba, sz*rer'-h*gyer' a seatot se fogom adni mert az hamarosan kesz lesz es egy-ket esztetikai aprosagtol eltekintve patent muszakilag
van meg par vonal ahol nezelodok, de vonz a gondolat h bimmer tulaj legyek csak ugyis a kinalattol fugg, jo lenne kifogni valami idosodo ex uzletember verdajat vagy valami hasonlo kaliberu gepet, mert amiket latok azok drifter/gyorsulo paros valamelyike
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #13166 üzenetére
első kettőn a fóliának min. 70%-ot kell átengednie, tehát ha pl van már rajta valami zöld vagy hasonló gyári hővédő fóliázás akkor szinte már semmit nem rakhatsz rá mert kevesebb lesz mint 70% hiába ad bizonylatot rá
b oszloptól hátrafele bármennyire sötétithetsz de ha ugyanannyit sötétitesz elöl is mint hátul akkor azt lekapartatják veled és csunyán fog nézni az NKH
-
-
Kickass
őstag
Ha már E46 a téma engem pont a 320D (is érdekelne amit eddig sikerült kideriteni:
- futómű
- szivosor (ledugozas, vagy uj kb 100-120k)
- kartergázszűrő(?) (turbohalal)
- kettőstömegű (~200k, de ez minden masnal ami dizel van)Mit kell/lehet még erről tudni?
-
Kickass
őstag
Vélemények?
[link]Fikázni is ér
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Autócsere előtt állok, és a rengeteg racionális választási lehetőség mellett csak bújkál bennem a kisördög, hogy megvalósítsam egy tiniálmom egy szebb állapotú fl utáni benzines E39 személyében. Olvasgattam Powerfanatics topikokat illetve e39 fórumot. A futómű/fék/sallangok tekintetében nem vállalhatatlan a dolog. Két kérdésem lenne inkább:
- elsősorban 525i-t nézegetek (esetleg 523), M54B25 ill. M52, mit kell ezekről a motorokról tudni?
- második de méginkább kardinális kérdés a karosszéria, mik a gyengepontok, hol fordulhat elő rozsda (eddig a motorháztetőt illetve a tankbetöltő találtam fórumok alapján mint lehetséges gyengepont)?Szóba került az 530D is de vannak elég horrorsztorik a lerúgott példányokkal kapcsolatban illetve mivel mostmár nem megyek átlag 15k km felett egy évben fölösleges is lenne.
Plusz info, hogy elsősorban kéziváltóst preferálok, a BMW automatákról sok ismeretem nincs.
Illetve az itthoni piacot figyelem, nincs ismeretségem és németnyelvtudásom egy mobile-s/no-i kalandhoz. -
Kickass
őstag
válasz szőröscica #34617 üzenetére
Szimpi volt az 530D viszont miután olvastam, hogy az automata alulméretezett (390Nm vs a motor 410Nm-e ellen) elbizonytalanodtam, főleg mivel a piacon lévő 530D-k 85%-a automata, az így megmaradt kb átlag 2-3 példányból válaszhatnék, ami nem touring.
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #34623 üzenetére
Az első képekről tetszetős, ha élőben is ennyire egyben van akkor valami ilyesmit kell keressek, vagy ezt.
A másodikat is láttam már de egyáltalán nem volt szimpatikus, ettől függetlenül lehet felhivom, abból sokminden kiderül, de pont az ellentéte jutott eszembe mint neked, hogy ez bizony valami telepi tuning lesz. -
Kickass
őstag
Igaz nem vagyok BMW-s, de belepofázok
Annyiért csak Japan Racing ami kb. vállalható kategória.
A többrészes felókat ennyiért ahogy írtad is el kell felejteni.
Azt még hozzáteszem, ha jól emlékszek, -30mm Eibach rugóid vannak. Na az egy ilyen felóhoz kevés lesz szerintem, jobban hozzá kell ültetni hogy igazán nagyot üssön.
-
Kickass
őstag
Ha hátulra a 9.5 ET40-s felnivel számolsz az 2,3cm-l van kintebb mint a gyári, ha csak az ET20-t választod a JR-ból, az már több mint 4 centi.
Méricskélni kell, meg eldönteni milyen gumit akarsz rá, a lényeg ne érjen bele se belül se kivül.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Elitista sz*r duma ez, ugye tudod?
Az megvan, hogy sokszor a leggazdagabbak verik a legjobban a seggükhöz a garast?
Itthon nagyságrendileg 4ből 3 hetes BMW dízel, a nagy No-ban ahol mindenki szerint kolbászból van a kerítés kb. 3ból 2....nyilván azért mert csak benzinkút tulajok veszik.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Highend55 #38947 üzenetére
Ahogy én bárki más is láthatta, de akár le is menthette, nem tudhatod holnap a Blikk vagy az Index cimlapján köszön vissza vagy sem.
Lehet menő ez egy facebook csoportban a sok hurkás tarkójú meg nem idén barnult között, itt sok gratulációt nem kapsz az tuti.
A korral jönni megint nem egy okos dolog, pláne egy nyilvános fórumon.
Az meg, hogy nem csak ti csináljátok nem legitimál semmit. bár nem is tudom miért pazarolom itt a karaktereket, majd úgyis megmagyarázod miért neked van igazad...
-
Kickass
őstag
válasz bulikavagyok #39217 üzenetére
Defekttűrő gumihoz: inkább ne erőltesd, én nyáriként használtam, utáltam is, olyanokat ütött a keménysége miatt az úthibákon hogy a fogtömésem majd kiesett, féktávok is hosszabbak voltak.
-
Kickass
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen