- Microsoft Excel topic
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Gmail
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen program, ami...?
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok.
Próbáltam a keresőt használni, de nem találtam konkrét választ a kérdéseimre, ami pedig az lenne, hogy milyen nyűgjei vannak a FL előtti benzines E60-asoknak. Biztos jó a dízel is, de én inkább a szívó benzint preferálom.
Szeretnék egy megbízható, biztonságos autót, és azért fl. előttit, mert az M54-es motorral jók a tapasztalataim.
Nem szempont a gyorsulás, veretés, mert a családot szeretném benne biztonságban tudni.
Nyilván egy ilyen korú autónál vannak javítandó vagy felujítandó dolgok, de erre fel vagyok készülve, de pl komfort elektronikák mennyire hullanak szét? -
-
Más;
Sziasztok!
Van egy 99'-es 320Ci-m (M52TUB20) 260K-t mutat a kilóméteróra. Játszós, bütykölős autónak vettem, így nem is szerelőhöz vinném el, hanem ameddig lehetséges, magam szerelném.
A problémája az, hogy ha alacsony fordulaton kap nagy terhelést, előfordul, hogy kopog a motor. Még a hatósági áras benzin van benne, most próbálom kihasználni.
Alapjárat hibátlan, mintha nem is járna a motor, magas fordulat is jó, szépen szól.
Tipp esetleg merre induljak? Üzemanyag szűrő, E5-ös benzin, kopogás szenzor?Üdv
[ Szerkesztve ]
-
válasz kenguru99 #66308 üzenetére
Hibakódot megnézem, hogy van-e.
Olajfogyasztás eddig kb semmi. Szelepfedélnél sem fújja.
Nekem az a tapasztalatom, hogy a sima 95-ös elsilányodott az utóbbi időben. Persze, lehet csak én tankoltam rossz helyen.
Több helyen olvastam, hogy elkoszosodott üzemanyag szűrő is okozhatja, mint ahogy számtalan másik dolog is. -
válasz Shadowbull #66310 üzenetére
Sajnos nem tudom.
Bennem is felmerült, hogy esetleg mókolták-e hogy rotyogjon a kipufogó.Megnéztem, mivel 99'-es az autó, még a régi, kör alakú csati van a motortérben. Elméletileg egy adapterrel rámegy az ODB2 arra is.
-
válasz eldiablo #66305 üzenetére
100-as szafttal csak forrón kopácsolt és sokkal kevésbé.
Hétvégén lebontottam a szívósort, mert tipre a knock sensor a fos.
CCV eldugulva, fossa az olajat, DISA kuka, elengedi a vákumot, ráadásnak csavarjai túlhúzva, roncsolással szedtem végül ki az utolsót.
Tip betalált, knock szenzor teljesen süket.Ha már lebontottam, akkor lövök egy M54B30 szívósort, mert az nincs elszűkítve annyira mint a gyárija. Kell egy adaptert gyártatnom/tatnom hozzá, hogy a pillangó felmenjen rá. Feltételezem 3D nyomtatott nem bírná sokáig a motortéri hőségét, így marad a fém.
DISA-t úgy is kell cserélnem, akkor már majd' hót' mindegy, hogy M54 vagy M52-t veszek.
Fent M54B30 szívósor, lent M52B2xCVV, knock sensor megrendelve, még bowdent is cserélek ha már le van bontva, mert elég nyúlós a gázreakció. Ja és a legfontosabb, nyomatékkulcsot, mert rohadjon le a keze annak aki túlhúzta a DISA-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Diablo IV
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- MIUI / HyperOS topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs