-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz unicumnext #10850 üzenetére
Na, úgy sikerült hogy töröltem teljesen a régi kártyát, és nem app-ból adtam hozzá hanem beírtam a kártyaszámot, lejáratot CVV-t...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
the radish
senior tag
Sziasztok!
Február 1.-én este Icsekk appban, Simple alá regelt Curve kártyával (mögötte OTP virtuális kártya) egyenlítettem ki egyik számlám költségét.
Az első tranzakció el lett utasítva, másodszorra sikerül.
Simple-től azonnal érkezett egy email, mégpedig:
"A Simple alkalmazás PSP szolgáltatásában 2022.02.01. 19:27-kor kezdeményezett vásárlás SIKERTELEN.
Amennyiben szeretnéd megismételni a vásárlást, kérjük próbáld meg újra.
A sikertelen vásárlás során befoglalt összeg visszatérítése automatikusan megindul, ennek átfutási ideje a számlavezető banktól függően néhány napot igénybe vehet."
Eddig azonban nem történt semmi. Legyek még türelmes, vagy írnom kéne a "Curve" supportnak ezügyben?
Előre is köszönöm. -
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10853 üzenetére
szia, ha visszaolvasol, latod, hogy januar 27-en es 31-en ugyanilyen problemaim voltak simplepayes fizetesekkel (magyar allamkincstar es icsekk). noha le is lettek konyvelve, reklamalas utan visszautalta mindket tranzakciot a curve. holnapig meg varhatsz, ha semmi, akkor mindenkepp szolnod kell a supportnak, es mivel neked van email-igazolasod is az elutasitasrol, ez csak formalitas. ha viszont az appban az elso tranzakcional latod a "this transaction has been fully refunded..." szoveget a back in time-nal, akkor nincs mar teendod, csak varni kell
de hogy lehet, hogy te kaptal ertesitest sikertelen fizetesrol is? remelem, nem februar 1-jen elesitettek ezt az ujitast, mert en egyik tranzakciora sem kaptam semmit
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10855 üzenetére
miutan manualisan visszateritettek mindket tranzakciot, vegul irtak is:
Thank you for your patience whilst I've looked into this for you.
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transactions and didn't follow up with a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
I've now refunded the failed transactions. You should see your money back in your bank account related to the card ending 9715 in your account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
If you have any questions about this, please let us know. Otherwise, have a great day!
-
the radish
senior tag
válasz the radish #10857 üzenetére
Egyelőre nagy a csend, semmilyen formában nem értesítettek, hogy esetleg vizsgálják-e, vagy sem...
Holnap megint írok nekik. -
Oliverda
félisten
válasz the radish #10858 üzenetére
Az lenne a meglepő, ha ennyi idő alatt reagáltak volna bármit is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz the radish #10858 üzenetére
teljesen felesleges. majd ha 4-5 napig nem reagálnak, akkor írjál újra
-
tsilver
aktív tag
ma Aldiba és DM-ben sem tudtam fizetni, nálatok volt hiba?
AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
paolinho
őstag
Lenne egy kis gondom az érintése fizetéssel mobilról.
Van egy Xiaomi Note 9 Pro-m (de egyakorlatilag ez bármelyik NFC-s Xiaomi is lehetne), amelyen hivatalos Global indonéz rom fut. Ezidáig Erste banki applikációval tudtam NFC-vel fizetni, azonban megérkezett a Google Pay, amely sorába beállt az Erste is olyannyira, hogy január 31-gyel csak GPay-en keresztül engedi az érintős fizetést. Igen ám, de nyitva van a bootloader, és így a SafetyNet nem engedi kezelni a GPay-t.A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ha a Visa tip. hitelkártyámat beintegrálom a Curve alá, akkor így lehetséges lenne az NFC-vel történő fizetés? Ha igen, akkor még azt kérdezném (és bocs, ha hülyeséget kérdezek), hogy ez esetben, ha a Curve is tudja az alá csatolt kártyákkal az érintve fizetést, akkor mi értelme a Google Pay-nek?
Előre is köszi a segítséget!
-
veterán
válasz paolinho #10867 üzenetére
A curve is gpayen keresztül tudja.
A kérdésed nem ide való, hanem a telód topikjába, valamint rágd át magad ezen: [link]Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
zsola400
aktív tag
válasz paolinho #10867 üzenetére
A Curve nem tud közvetlen NFC-s fizetést, kell a Gpay.
Én is Xiaomit használok nyitott bl., root, MiuiMix dev. rom, SafetyNet ellenőrzésen átmegy, működik a Gpay fizetés. A11 alatt egyszerűbb a helyzet, kell Magisk, v. 23 al nálam működik, itt eltudod rejteni a nyitott bl-t, root stb.
Van Magisk topik, összefoglalóban részletes leírással. -
paolinho
őstag
válasz Williamgrant #10868 üzenetére
A Curvé-re vonatkozó kérdésemet tegyem fel a telefon topikjában?(!) Egész biztos, hogy azonnal idezavarnának, és szerintem is jogosan.
Ne haragudj, de úgy gondolom, hogy ide való a kérdés, mert Curve használatára vonatkozik. A felvezetőt csak azért írtam le, hogy a kérdés indítéka érthető legyen. Igaz tehettem volna az első bekezdést off-ba (sajnálom, hogy nem tettem).Mindenesetre a válaszodból azt szűröm ki, hogy nincsen Curve GPay nélkül, viszont fordítva ez talán elképzelhető lehet.
Ergo vagy zárom a bootloadert, vagy cserélem a romot olyanra, ami kezeli a Gpay-t (is).zsola400: Köszi szépen a választ, így tiszta, nagyjából ezt szerettem volna tudni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz paolinho #10870 üzenetére
Röviden? Igen. A problémád a telódhoz kötődik, nem a Curve-höz. Mint látod megfelelő választ is egy olyantól kaptad, aki Miui rendszert használ.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
paolinho
őstag
válasz Williamgrant #10871 üzenetére
Nem értünk egyet, de ez mellékes. Megjegyzem, ezt a véleményt alátámasztja az, hogy elsőként konkrét, igaz tömör választ pont Tőled kaptam az írásod első sorában (ezért a köszönet). zsola400 csak részletesebben fejtette ki a mondandóját (ezért külön köszönet).
Szerintem zárható a téma, többet egy sort nem ér foglalkozni vele. -
veterán
válasz paolinho #10872 üzenetére
Egyetértek, tényleg nem kell hogy azonos véleményen legyünk. Off is volt, ide sem tartozó. Az egy külön mázli hogy itt van zsola.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
spike70
tag
Tegnapelőtt fizettem Curve kártyával, mögötte Revolut virtuális. Fizetés elfogadva. A Revolut appban semmi nyoma, pénz nem került levonásra. A Curve Walletben szintén semmi. A My Money-nál látszik az összeg halványan. Ezt később fogja majd levonni, vagy mire vár? Ilyet még nem csinált eddig.
-
pictigjis
Topikgazda
na, azért fogy a türelmem. most egy 39 ezres készpénzfelvételbe sült bele a kártya, persze a levonás szokás szerint megtörtént. lehet, hogy az atm is hibás (még bizonylatot se adott az a szar az elutasításról, megint levelezgethetek a pénzemért), csak hát nálam ez már a sokadik besült tranzakció az elmúlt hetekben a curve-vel, szóval sajnos illene a sorba ez a mai is. unom, nagyon unom
-
veterán
válasz pictigjis #10876 üzenetére
Takszöv és OTP atm-eket használok curve kártyával + külföldi kp felvétel is. Sok szarság volt vele, de még így szerencsére egyszer sem jártam. Milyen automata volt?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #10876 üzenetére
Nálam össz-vissz egyetlen elutasítás volt az elmúlt pár hétben, 074-es kóddal néhány nappal ezelőtt. A refund még nem jött meg rá.
ATM-mel egyszer volt bajom még valamikor a járvány elején. Még az esetet követő órában küldtek egy screenshotot amit tovább küldtem a banknak, akik szintén elég gyorsan fel is oldották a zárolást. [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Williamgrant #10877 üzenetére
mkb. es a curve tovabbra is ugy latja, sikeres tranzakcio volt, nyomhatnek ra back in time-ot, es a napi atm-limitbol is le van vonva
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10878 üzenetére
en amugy felhivtam az mkb-t is, hogy a szaros atm-juk egy rohadt cedulat sem adott, csak osszefosta magat, de ok nem tehetnek semmit, "megesik az ilyen", a sajat bankomnal tegyek panaszt
es akkor most jon megint az a jatek, hogy hany napot kell varni a valaszra, es aztan a refundra (mert hetszentseg, hogy ez megint le is lesz konyvelve)
-
veterán
válasz pictigjis #10879 üzenetére
Hát ez mkb köcsögségnek tűnik, főleg annak fényében hogy semmi üzit, papírt nem kaptál.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Williamgrant #10881 üzenetére
papir nelkul biztos nagyon flottul fog menni az ugyintezes bar manapsag ugye hetente kell chatet nyitnom
-
veterán
válasz pictigjis #10882 üzenetére
Rutinosan megoldod.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Williamgrant #10883 üzenetére
megkaptam egesz gyorsan a multkori sablont, de ez alapjan ok sikeresnek latjak - ez most necces lesz papir nelkul, ugy erzem
Tommy here - Thanks for getting in touch!
I’m sorry to hear you’ve experienced a decline. At the moment, the merchant hasn’t sent us a message to cancel the transaction.
Do you have any confirmation of the transaction not being processed? This can be a decline receipt, screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant. Once we receive this, we can reverse the transaction for you straight away.
I've now passed your case on to a dedicated team who'll respond to you shortly. Please bear with us a little longer!
Kind regards,
Tommy B -
Fifi
őstag
válasz pictigjis #10882 üzenetére
Szerintem a Curve által elszenvedhető problémákat többünk helyett is Te viseled. Még lehet, hogy valami nagy könyvbe is bekerülsz, mint az a szakállas arc a keresztes storyjával.
Lekopogom nálunk mostanában nem ért kellemetlenség a Curve miatt, pedig havi 100 feletti tranzakciónk van (zömmel Gpay) együtt az asszonnyal.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
nem mondanam, hogy edes lenne ez a teher azert kicsit zavar, hogy rendszeresen par tizezer forintom parkol naluk, es meg ha ma esetleg az mkb-n is mult a bukta, az elmult hetekben tenyleg rendszeresek voltak az ilyen elutasitott, de terhelt tranzakciok
arra gyanakszom meg azert, hogy van egy olyan rendszerhiba, hogy az ilyen elutasitasokrol erkezo uzeneteket nem dolgozza fel a rendszeruk automatikusan (peldaul ha nem azonnal, hanem kis kesessel erkezik be az info), igy utolag, manualisan is vissza kell ellenorizni ezeket a tranzakciokat
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pictigjis #10886 üzenetére
Én pedig ismerve pár Magyarországon bank IT dilettáns hozzáállását simán el tudom képzelni hogy ez nem Curve hiba.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Maxximus
őstag
Sziasztok!
Az ingyenes Curvra rátettem a crypto.com-os kártyám, hogy tudjak apple pay-el fizetni ( C.C alapból nem tudja, csak így a curve-n keresztül)
Két kérdeésem lenne:
1. nincs semmilyen rejtett költsége a curve-n így keresztül fizetni ? alapból én teljesen free-nek olvastam ha csak erre használom a kártyát.
2. Ha valaki használ Binance kártyát, azt is fel lehet teni a Curve-re és így lehet használni az aplle pay-ben?Köszi.
[ Szerkesztve ]
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
pictigjis
Topikgazda
lehet, hogy nem hivja le a bank a curve-tol, de a curve tolem viszont levonja - a konyveleseket nagyon felgyorsitottak, nincs mar olyan, hogy valami csak ugy zarolasban marad
es mondom, lehet, hogy most az mkb cseszett ki velem, de az utobbi par hetben ez kb. a negyedik olyan tranzakcio, ami ugy lesz lekonyvelve, hogy valojaban elutasitas tortent - ez viszont a curve hibaja
szoval az mkb-re es a curve-re is haragszom. van olyan tranzakciotortenetem, hogy ne kelljen komolyan aggodnom, de tiszta idopocsekolas ez az allando levelezes. es az is, hogy ilyen esetekben - nalam legalabbis - mindig megbicsaklik a rendszerek kozotti kommunikacio, es a payments teamnek utolag kell belenyulnia a tranzakcioba
-
zerodot
aktív tag
-
insight
aktív tag
Naponta többször előfordul, hogy nem tudok 10k-nál nagyobb tranzakciókat fizetni GPayben Curve-vel. Biztos, hogy nem limitprobléma, mert pénteken 430ezret fizettem sikeresen vele, akkor épp működött.
OTP kártyával használom. Valakinek van ötlete?Curve support csak általános bullshitet válaszol.
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Maxximus
őstag
válasz zerodot #10891 üzenetére
Köszi szépen
A C.Com -os kártya is eurós, de az középen vált mindig Ft-ra ha jól látom.
Ezeke szerint ismered a Binance kártyát is. Ott tényleg van 1% kezelési klts ? ‘ BNB stakelesénél ott is 2% lenne a reward,csak ha -1% az már nem ok.[ Szerkesztve ]
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
zerodot
aktív tag
válasz Maxximus #10893 üzenetére
Nem középen vált, hanem Visa árfolyamon. A Curve pedig MC árfolyamon. Utóbbi lehet h valamivel jobb, de nincs olyan nagy különbség. Viszont a CDC-nél nincs hétvégi fee, és a havi limit is jóval magasabb (min. 2000€ tiertől függően, szemben a Curve 500 eurójával).
Binance cardnál nincs semmi kezelési költség, legalábbis ha euróval töltöd fel. Ha kriptóval, akkor előnytelenebbül vált, mintha előre átváltanád magadnak a tőzsdén. -
veterán
válasz pictigjis #10895 üzenetére
Takszöv meg az EUR bankkártyás vásárlást csak HUF-ban sms-ezi el.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Maxximus
őstag
válasz zerodot #10894 üzenetére
Köszi szépen . Látom szakemberrel van dolgom, lehet kersek még privátban.
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #10895 üzenetére
biztos erzik, hogy kicsit nyugos vagyok mar ezektol a hibaktol, gyorsan megcsinaltak. a leirtak alapjan 10 napig tartana, amig magatol elindulna a refund (aztan vagy tenyleg igy lenne, vagy nem, en tovabbra is csesztetni fogom oket)
Luke here from the Payments Team at Curve.
I'm sorry you were charged in error. This happened because the ATM sent only an authorisation request for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction has failed. This resulted in Curve unknowingly processing the payment anyway.
I've now refunded the failed transaction. In these instances, the transaction would have reversed automatically after 10 days, but since you've been in touch, I've been able to speed up the process. You should see your money back in your bank account related to the card ending 8142 in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with.
-
veterán
válasz pictigjis #10898 üzenetére
Korrekt ügyintézésnek tűnik. Mondtam hogy atm gebasz.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Williamgrant #10899 üzenetére
szerintem inkább is-is. nyilvánvaló az atm-hiba olyankor, amikor úgy összefossa magát, hogy a cédulát sem adja ki, viszont a curve rendszere sem brillírozik. úgy látszik, mostanában az atm-ektől és a simplepaytől sem kapják meg a sikertelenségről szóló rendszerüzeneteket, ők csak jóhiszeműen feldolgoznak mindent - a mostani válasz egy része is kopipésztje annak, amit a múltkor a két elutasított, mégis könyvelt simplepayes tranzakcióim után kaptam
This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transactions and didn't follow up with a message to say that the transactions failed, which meant Curve unknowingly processed the payments anyway.
azért nekem ez kicsit gyanús. mindig más a hibás, ők aztán sose de jó tudni, hogy ha esetleg 10 napig nem reagálnak egy ilyenre, akkor várható, hogy magától indul egy refund (vagy nem)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen