Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz mirci18 #880 üzenetére

    Na látod, pont a keret az, ami több oldalról nézhető. A Zafirát is azért vettem meg, mert kollégám olyan szerelőnél dolgozik, aki GTK autókat vesz meg, állítja talpra és adja el. Mivel nálam a futózás, anyagmozgatás volt az elsődleges cél, erre megfelelő a 2.0DTI motorral. Ennek a bal hátuljába mentek bele, de új futóművet és bontott de jó állapotú karosszériaelemeket kapott. Kollégám elmondta, hogy pöcc-röff indult hónapos állás után is, nem volt rozsdás akkor sem, amikor elkezdték szétszedni. Elhoztam, kiszolgál, de azért 300-at rálocsoltam (4 új féktárcsa, összes betét, szűrők, folyadékok, lengéscsillapító csere, bölcső le, megtakarít, lefest, vissza, motortartó bakok cseréje), merthogy a hátulját csinálták ugyan, de az elejére rá sem nézett, pedig egy ilyen szép bal első féktárcsa igencsak deal-breaker lett volna, ha én hülye nem hiszek vakon és átnézem jobban az autót. De sajnos több vassal is jártam már hasonlóan, meg volt olyan autónk ami a családban volt 20 éve, és amikor megpedzegettem, hogy el kellene adni, elkezdtek előjönni a bajok. 200.000 ráköltés után sógorom "átvette" 100.000-ért, és ráköltött még 50-et. Ez egy 96-os 1.9D Clio, aminek a motorja mai napig tökély, csak a fékek, csak az elektronika, csak a kasztni...

    Szóval egy új autónál legalább előre tudok kalkulálni a kiadásokkal. És tuti, hogy 2 éven belül nem is lesz rá keret, de a bónusz 2 évig megmarad, így próbálkozom én is addig spórolni, minél kevesebbet kelljen hitelezni.

    A fólia király, majdnem megfelezi érzetre a bejutó napfény energiáját. De miért viszel új autót szerelőhöz?

    Én is agyaltam, hogy marad az Opel itthoni városi használatra, de nagy dög, meg dízel, ami nem annyira kultiválja a városi használatot, főleg egy kis városban, ahol gyalog is beérek melóba 10 perc alatt, csak ha esik, ha hideg van, ha a gyerekeket vinni kell, ha tudom, hogy később kell az autó a nap folyamán...

Új hozzászólás Aktív témák