Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #751 üzenetére
Bíztam benne
Vannak modellek, ahol ez megvan ma is, de ezek jellemzően a prémium modellek végletekig kihegyezett motorjai. Na pont nem ez a Dacia.
Gyakorlatban mindig marad némi szennyeződés az összeszerelt alkatrészeken a megmunkálás után, meg ugye ezek mindegyike le van kezelve változatos korrózivédő anyagokkal. Na ezt leoldja a felületről a forró motorolaj, ami ma már szintén egy precízen összerakott kémiai alkotás, amiből nem hiányoznak ezek a vegyianyag maradványok.
Nyilván egy mindennapra szánt autóban ennek kisebb a jelentősége, de van.
Szóval csere 3-5000 körül, meg minden egész 10k-nál, ha valaki hosszú tárvra tervez.Bár érdemes megemlíteni, hogy az első 150000 km-t nagy biztonsággal lefutja a 4 célzott olajcserével, amit így feltolhatunk 15db-ra, ami lazán ott van típusfüggően 500k-1,5M között valahol a szűrőkkel együtt. Ha meg el lesz adva az autó, akkor meg megéri-e ezt rákölteni? És akkor meg is fejtettük a sok behozott szar titkát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen