- AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Milyen program, ami...?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Mesterséges intelligencia topik
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mondom, hogy lesz minden ősztől, csak megy az átállás, mindenhol ez megy most az euro 6.2 miatt
nincsen jelenleg senkinél 1,6 tesztautó, egyébként 1,2 turbos pont van itt kaposvár mellett csak engem nem az érdekelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
baro32
aktív tag
-
rob210
nagyúr
A választ már megkaptad.
Nem sok különbséget fogsz érezni.
Ez már nem turbódiesel , szívóbenzin korszak.
Amikor a szívóbenzinesek bizonygatták, hogy de de megy az.
Illetve a nyomatékgörbéje karaktere más. De az meg stílus kérdése, hogy kinek melyik fekszik jobban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
-
rob210
nagyúr
Én ezeket sose értettem.
Oké biztonság így meg biztonság úgy.
De lehet inkább meg kéne tanulni vezetni, meg kéne tanulni, hogy a vezetés felelősség, és figyelmet igényel.
Nem a kö@ög telefont nyomkodni vezetés közben is, meg csinálni mindent, csak a forgalomra, táblákra, lámpákra, nem figyelni.
Ha az emberek ésszel vezetnének és tudnák is, hogy mit csinálnak ismernék a saját autójukat, ne adj isten a saját határaikat, az lenne az igazi biztonsági csomag!
Én pl. nem is engednék ki a forgalomba senkit aki soha nem volt műgyantás esőpályán.
Igen is meg kell tanulni, hogy viselkedik az autó különböző útviszonyok között.Bocsánat ez nem neked szólt, csak a nagy euro ncap meg a sok eus baromságnak.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Google Chrome
- Nők, nőügyek (18+)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs